قیمت خرمای زاهدی صادراتی پشتکوه

قیمت خرمای زاهدی صادراتی پشتکوه

بهترین قیمت خرمای پیارم عمده را در استان های جنوبی که قطب اصلی کشت خرما هستند می توان یافت. استان های بوشهر و فارس در زمینه ی کشت خرما زاهدی پیشتاز هستند و بهترین خرما را به بازار عرضه می کنند.

برای خرید خرما با قیمت مناسب باید واسطه ها را کنار بگذارید و به فروشنده ی اصلی دسترسی داشته باشید. فروشگاه های اینترنتی یکی از راه های کنار زدن واسطه ها می باشد. تجار در هر نقطه از کره ی زمین که باشند با دسترسی به اینترنت به راحتی می توانند فروشندگان عمده را پیدا کنند و خرید خود را انجام دهند.

در مراکز پخش اینترنتی بهترین قیمت خرمای زاهدی صادراتی در اختیار خریدار قرار می گیرد. در کنار قیمت مهمترین مسئله کیفیت محصول است که از این بابت نیز باید خیالتان راحت باشد. زیرا فروشندگان حرفه ای به خوبی میدانند که باید برای فروش بیشتر رضایت مشتری خود را به دست آورند.

فروش عمده خرمای زاهدی صادراتی پشتکوه

نمایندگی فروش عمده خرما زاهدی بوشهر

در استان بوشهر منطقه ای به نام پشتکوه وجود دارد که خرمای به دست آمده در این منطقه دارای بهترین کیفیت در کل کشور است. قیمت خرمای زاهدی صادراتی پشتکوه نسبت به خرمای سایر مناطق بالاتر است و مشتری بیشتری نیز دارد.

فروش عمده خرمای زاهدی پشتکوه به دو صورت انجام می شود. یا باید به صورت حضوری به این منطقه مراجعه کنید. و یا اینکه از طریق مراکز اینترنتی با فروشنده تماس بگیرید و پس از کسب اطمینان از کیفیت محصول اقدام به ثت سفارش نمایید.

ارسال خرمای مرغوب به تمام نقاط کشور و مناطق گمرکی برای صادرات در این مجموعه انجام میگیرد. خرمای زاهدی بازار پر رونقی دارد و به همین علت از شهرهای و کشورهای مختلف برای خرید اقدام می کنند. کسانی به فروش عالی دست پیدا می کنند که قیمت خرما زاهدی صادراتی آنها منصفانه و معقول باشد.

صادرات خرمای زاهدی به ترکیه

خرید خرما زاهدی درجه یک

کشور ترکیه یکی از مشتریان اصلی خرمای درجه یک ایران به شمار می رود. خرمای زاهدی، مضافتی و پیارم از جمله خرمای مورد علاقه ی تجار ترکیه میباشد. قیمت خرمای زاهدی صادراتی در ایران برای تجار با توجه به نرخ ارز بسیار به صرفه است. به همین علت در فصل برداشت خرما شاهد حضور پر رنگ سرمایه داران علاقه مند به این حوزه هستیم.

در کشور ترکیه خرمای خریداری شده به صورت بسته بندی های زیبا و لوکس به سایر نقاط اروپا صادر میشود. از این طریق سود زیادی به تجار میرسد. در صورتی که اگر فروشندگان و تاجران ایرانی خودشان بتوانند به صورت مستقیم برای خرمای خود بازاریابی کنند سود چند برابری را به دست می آورند.

صادرات خرما زاهدی به ترکیه هم برای کشاورزان منفعت دارد و هم به اقتصاد کشور کمک می کند. قیمت خرمای زاهدی صادراتی پشتکوه در بسته بندی های 10 کیلویی ارزان تر از قیمت خرمای بسته بندی شده است. به همین دلیل خریداران معمولا خرما را ب صورت فله ای خرید می کنند.

خرید خرما زاهدی درجه یک از این مجموعه

برای خرید خرما فشرده درجه یک برای بازار صادراتی به کشورهای روسیه و ترکیه با ما در ارتباط باشید. ما در این مجموعه بهترین خرمای زاهدی را در تناژ دلخواه شما در اختیارتان میگذاریم. ارائه ی خرمای مرغوب و با کیفیت و جلب رضایت شما از اهداف ما در این مجموعه میباشد.

در این مجموعه قیمت خرمای زاهدی صادراتی بدون واسطه و مستقیم از نخلستان ارائه میگردد. ارسال بار در سریع ترین زمان ممکن انجام میگیرد و شما میتوانید با اطمینان خاطر سفارش خود را ثبت کنید.

از دیگر مزیت های خرید خرمای زاهدی از این مجموعه این است که در هنگام بارگیری میتوانید در نخلستان حضور یابید و مراحل بارگیری را رصد کنید. پس برای ثبت سفارش عمده و اطلاع از آخرین قیمت ها با مشاورین فروش مجموعه تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *