قیمت خرمای زاهدی صادراتی بوشهر

قیمت خرمای زاهدی صادراتی بوشهر

خرمای زاهدی صادراتی با بهترین کیفیت در مراکز اینترنتی معتبر و نمایندگی فروش شرکت ها عرضه می گردد. در واقع بهترین مراجع برای خرید عمده مراجعی هستند که بدون واسطه خرما را عرضه می کنند. خرمای زاهدی در سطح وسطعی در شهرهای جنوبی کشت می گردد. و به همین علت دارای کیفیت و قیمت مناسب است.
در مراکز اینترنتی خرما پس از بسته بندی به صورت مستقیم از کارخانه برای مشتری ارسال می گردد. خرمای زاهدی صادراتی هم به صورت فله و هم به صورت بسته بندی به فروش می رسد. در حقیقت خریدار باید تعیین کند که خرمای فله می خواهد یا نه. زیرا این موضوع تأثیر زیادی بر قیمت هر کیلو خرما دارد. خرما پیارم هرمزگان جنوب کشور را که از شیرینی و مزه خاصی برخوردار است را می توان به طور مستقیم از فروشنده تهیه کرد.
بسیاری از تاجران برای آنکه به سودهای بیشتری دست پیدا کنند از مراکز اینترنتی خرمای مورد نیاز خود را تهیه می کنند. امکان ارسال مستقیم خرما به تمام کشورهای دنیا نیز از خدمات این مراکز است. که این کار باعث صرفه جویی در زمان و هزینه ها می گردد. با مراجعه به شهرهای جنوبی که خرمای زیادی را تولید می کنند نیز میتوان به عمده فروشان دسترسی داشت. اما این کار بسیار زمان بر است.

خریدار اصلی خرمای زاهدی صادراتی بوشهر

خرید خرمای زاهدی درجه یک


خرمای زاهدی صادراتی بوشهر دارای کیفیت ممتازی است که از کشورهای مختلفی برای خرید آن اقدام می شود. عمده ی خرمای بوشهر به کشورهای هند، روسیه، ترکیه و افغانستان صادر می گردد. تاجران این کشورها با رسیدن فصل برداشت خرما کم کم خرید های خود را شروع می کنند. قیمت مناسب خرمای زاهدی و همچنین ماندگاری بالای آن از مهمترین دلایل استقبال خوب از این خرما می باشد. مرغوب ترین و خوشمزه ترین خرما خرما کبکاب فامیلا می باشد که به دلیل کیفیت بالای خود در بازار داخلی و در صادرات طرفداران بسیاری دارد.
خریدار خرمای زاهدی صادراتی بوشهر به خوبی از کیفیت بالای خرما اطلاع دارد. در موضوع صادرات خرما کیفیت حرف اول را میزند و بعد از آن نوبت به قیمت میرسد. به دلیل شرایط ویژه ی اقلیمی در برخی از شهرهای استان بوشهر خرمای به دست آمده دارای اندازه ی درشت و بافتی گوشتی بوده که رنگ خرما نیز قهوه ای روشن است.
کشورهای اروپایی خریدار بهترین خرمای زاهدی هستند. بسته بندی زیبا و لوکس می تواند در میزان فروش تأثیر زیادی داشته باشد. که این موضوع در سال های اخیر بیشتر مورد توجه شرکت های بسته بندی قرار گرفته است.

قیمت انواع خرمای زاهدی در بازار

قیمت خرمای زاهدی صادراتی بوشهر


قیمت انواع خرما در بازار متفاوت است. خرمای زاهدی صادراتی نیز خود به دو دسته ی درجه یک و درجه دو تقسیم می گردد. با توجه به نیاز تجار ممکن است برای صادرات از خرمای درجه 1 یا درجه2 استفاده شود. در واقع بیشتر کشورهای آسیای میانی به دنبال خرمای زاهدی درجه دو هستند. قیمت مناسب از اولویت های آنها برای خرید است.
در سال 1400 قیمت خرمای زاهدی با توجه به کیفیت آن از 14 هزار تا 25 هزار تومان خرید و فروش گردید. که البته زمان و فصل خرید هم اهمیت بالایی دارد. به این صورت که در فصل های پر تقاضا قیمت ها افزایش می یابد. همچنین با کم شدن ذخایر خرمای زاهدی صادراتی در سردخانه ها و کمیاب شدن آن نیز قیمت ها صعودی می شود. پس اقدام برای خرید در زمان مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
قیمت خرمای زاهدی در بازار شهرهای مختلف با هم فرق دارد. به عنوان مثال در استان بوشهر و فارس که قطب اصلی تولید این نوع خرما هستند قیمت ها ارزان تر از سایر مناطق است. در شهرهای دیگر علاوه بر سود فروشنده باید هزینه ی حمل و نقل را هم در نظر گرفت.

سفارش خرما از این مجموعه

برای سفارش عمده خرمای زاهدی صادراتی بوشهر با مشاورین فروش مجموعه ی نگین جنوب تماس بگیرید. عرضه ی خرما در این مجموعه به صورت مستقیم از نخلستان و با بهترین کیفیت انجام می گیرد. رعایت نکات بهداشتی و بسته بندی های با کیفیت باعث افزایش فروش می گردد.
برای اطلاع از آخرین قیمت ها و همچنین نحوه ی ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید. با توجه به نوسان قیمت ها در طول سال قبل از سفارش حتماً از قیمت روز اطلاع حاصل نمایید. در این مجموعه با به کار گیری نیروهای مجرب در امر فروش و بسته بندی نیاز های مشتری برطرف می گردد. لذا می توانید با خیالی آسوده برای خرید اقدام نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *