قیمت خرما زاهدی صادراتی

قیمت خرما زاهدی صادراتی

اگر به دنبال خرما زاهدی صادراتی ارزان قیمت هستید باید به مراکز پخش اصلی مراجعه کنید. این مراکز به دلیل حذف واسطه ها همواره خرما را با کمترین نرخ عرضه می کنند. همیشه ارزان بودن قیمت محصول دلیل بر پایین بودن کیفیت آن نمیشود. بلکه همانطور که اشاره شد کشاورزان و مراکزی هستند که به صورت مستقیم از نخلستان اقدام به فروش می نمایند.

برای یافتن این مراکز بهترین کار جست و جو از طریق اینترنت است. زیرا نه هزینه ای دارد و نه زمانی را از شما می گیرد. باید توجه داشته باشید که نوع کارتن و جعبه نیز بر قیمت نهایی تأثیر گذار است.

خرما زاهدی صادراتی فله ای ارزان ترین نوع آن است. زیرا هزینه های کارگری و جعبه های گران قیمت حذف میشود. در شهرهای جنوبی که قطب اصلی تولید آن هستند به طور طبیعی ارزان ترین خرما را می توان خریداری کرد. گوشتی بودن خرما و رنگ روشن آن یکی از راه های تشخیص مرغوبیت این نوع خرما است. اگر در طول سال باران مناسبی به نخلستان ببارد بدون شک کشاورزان بهترین کیفیت را برداشت خواهند کرد.

بهترین فروشنده ی خرما زاهدی صادراتی

خرید خرمای زاهدی درجه یک

فروشنده های زیادی در زمینه ی پخش خرما زاهدی صادراتی فعالیت دارند. اینکه بهترین فروشنده چه کسی است به عوامل مختلفی بستگی دارد. کیفیت محصولی که به مشتری تحویل داده میشود و همچنین قیمت آن از مهمترین فاکتور برای تعیین بهترین فروشنده است. ابتدا باید مرکز فروش با این مشخصات را در شهرهای جنوب کشور جست و جو کرد.

به ویژه اینکه بهترین خرما زاهدی صادراتی در بوشهر و فارس تولید می شود و به همین علت قطب اصلی این محصول نیز همین مناطق هستند. هرچقدر سایز خرما درست تر باشد و رنگ آن نیز زرد و روشن باشد بهتر است. علاوه بر آن پوست خرما نیز نباید از گوشت آن جدا شده باشد تا بتوان آنرا ممتاز در نظر گرفت.

فروشنده های حرفه ای بدون واسطه خرما را از نخلستان به کارگاه برای آماده سازی منتقل می کنند. استفاده از دستگاه های شست و شو  از ویژگی های این افراد است. که نتیجه ی آن هم افزایش فروش و صادرات است. بنابراین نام تجاری این شرکت ها بر سر زبان ها می افتد و کسب و کارشان رونق خوبی می گیرد.

بسته بندی و ارسال خرما به سراسر کشور

صادرات خرما زاهدی به روسیه

خرما زاهدی صادراتی به شیوه های مختلفی عرضه می گردد. در برخی از کارخانه ها فقط به صورت فله ای و در کارتن های 5 و 10 کیلویی این کار انجام میشود. این مسئله نیاز ه نیروز انسانی و تجهیزات کمتری دارد ولی در عوض ارزش افزوده ی قیمت محصول نیز برای آنها کمتر خواهد بود.

اما برخی از مراکز علاوه بر فروش فله ای که یکی از رایج ترین نوع فروش خرمای زاهدی است، بسته های فروشگاهی هم عرضه میکنند. این کار باعث گسترش بازار هدف می شود. که البته برای موفقیت در این زمینه باید بازاریابی خوبی انجام شود. در حقیقت مدیریت حرفه ای است که باعث به دست آمدن موفقیت و باز شدن افق های جدید میگردد.

ارسال خرما زاهدی صادراتی یکی از دغدغه ی اصلی تاجران است. زیرا عده ای که به صورت غیر حضوری خرید خود را انجام می دهند انتظار دارند که فروشنده بار را صحیح و سالم در مقصد تجویل دهد. برخی از مراکز پخش این کار را انجام میدهند. اما برخی کارهای حمل را قبول نمیکنند و فقط تحویل درب کارخانه دارند.

خرید خرما بدون واسطه از نگین جنوب

در مرکز پخش نگین جنوب بهترین خرما زاهدی صادراتی با کمترین قیمت و به صورت عمده عرضه میگردد. از ویژگی بارز محصولات ما در این مجموعه می توان به قیمت مناسب و کیفیت بالای خرما اشاره کرد. ارسال سریع به سراسر کشور و همچنین صادرات به کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی نیز از دیگر خدمات مجموعه می باشد.

با توجه به نوسان قیمت انواع خرما به ویژه خرما زاهدی صادراتی در طول سال، بهتر است که قیمت روز را از مشاورین فروش مجموعه دریافت کنید. و سپس برای خرید اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

 

  • تبلیغات:

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *