قیمت خرید خرمای زاهدی بوشهر

قیمت خرید خرمای زاهدی بوشهر

برای خرید بهترین خرمای زاهدی بوشهر و خرما مضافتی چندین راه وجود دارد. یکی از روش ها این است که مستقیم به نخلستان های جنوب مراجعه کنید. اما با توجه به انبوه نخلستان ها شاید این روش زمان زیادی را از شما بگیرد. ساده ترین راه این است که از طریق فروشگاه های عمده فروشی اینترنتی اقدام کنید.

در مراکز اینترنتی تعامل بسیار خوبی با کشاورزان وجود دارد و خرما بدون واسطه و با بهترین قیمت در اختیار مشتری قرار می گیرد. خرمای زاهدی بوشهر به علت آنکه کیفیت بالایی دارد همیشه مشتری مخصوص خود را دارد. اما مهم آن است که قیمت محصول نیز منصفانه باشد.

وجود واسطه ها باعث میشود که قیمت مصرف کننده افزایش یابد و به عبارتی سود اصلی را واسطه ها میبرند. این در حالی است که باغداران زحمت زیادی را برای بدست آمده محصول کشیده اند.

بازار خرید و فروش خرمای زاهدی بوشهر

قیمت خرما زاهدی درجه یک

همانطور که اشاره شده خرمای زاهدی بوشهر و خرما کبکاب لاکی به دلیل مرغوبیت بالایی که دارد همیشه مشتری دارد. لذا بازار خرید و فروش آن همیشه گرم و پر رونق است. این مسئله نه تنها در بازار صادراتی بلکه در بازار داخلی نیز صدق میکند. نگهداری آسان و ماندگاری بالای خرمای زاهدی باعث استقبال خوب از این نوع خرما میشود.

در بازار داخلی معمولا خرما به صورت بسته بندی های 500 تا 800 گرمی عرضه می شود. علت این است که قشر کم درآمد جامعه با توجه به هزینه های زیاد زندگی قادر به پرداخت مبالغ بالا نیست. لذا با بسته بندی های کوچک اماکن خرید خرما برای آنها نیز فراهم می گردد.

اما در بازار صادراتی معمولا خرمای زاهدی را به صورت فله و در کارتن های 10 کیلویی خریدارای میکنند. خرمای زاهدی بوشهر نیز به سفارش تجار در وزن های 5 و 10 کیلوگرمی به کشورهای مختلف صادر می گردد.

انواع بسته بندی خرما زاهدی

فروش عمده خرمای زاهدی صادراتی

بسته بندی خرمای زاهدی بوشهر در پاکت های زیپدار، جعبه های مقوایی و جعبه های پلاستیکی انجام میگیرد. هر کدام از این بسته ها مزایا و معایبی دارند که با توجه به بازار هدف و نیاز مشتری انجام میشود. قیمت تمام شده ی خرما و طرح بسته ها از جمله فاکتورهای مورد توجه خریدار است.

در برخی از کشورها فقط کیفیت اهمیت دارد و بسته بندی اهمیتی ندارد، در این موارد خرمای فله پیشنهاد میشود. اما در بازار کشورهای اروپایی کیفیت و بسته بندی هر دو با هم باید بهترین باشد. به جز تعداد کمی از شرکت های داخلی در حال حاضر زیاد به این نکته توجه ندارند.

بسته بندی زیبا می تواند سود بیشتری را برای فروشنده و شرکت به همراه داشته باشد. خرماز زاهدی بوشهر کیفیت صادراتی دارد و لذا باید در بسته بندی های مناسب راهی کشورهای اروپایی گردد. در غیر این صورت بازار توسط رقبایی از کشورهای عربستان، امارات و مصر تصرف خواهد شد.

فروشگاه عرضه ی خرما زاهدی در تهران

در شهر تهران می توان فروشگاه های عمده فروشی خرما را یافت. در این مراکز انواع خرما با کیفیت های مختلف وجود دارد. خرمای زاهدی بوشهر نیز با توجه به اینکه طرفدار داخلی زیادی دارد همواره در فروشگاه ها در دسترس است.

اگر نگاهی دقیق به عمده فروش های تهران بیندازید تفاوت قیمت با عمده فروشی های جنوب مشخص می شود. هرچند که خرما در جنوب کشت می شود اما در تهران نیز می توان فروشندگانی را یافت که خرما را ارزان می فروشند. فقط باید با حوصله آنها را پیدا کرد.

سفارش خرما از این مجموعه

می توانید از طریق این مجموعه برای خرید خرمای زاهدی بوشهر با بهترین کیفیت اقدام کنید. فقط سفارش باید به صورت عمده باشد تا از تخفیف ویژه ی این مرکز بهره مند شوید.

برای خرید باید حجم سفارش و کیفیت مورد نظر خود را با مشاورین فروش مطرح نمایید. تضمین کیفیت خرمای زاهدی بوشهر و ارسال در کمترین زمان ممکن از خدمات این مجموعه می باشد. یرای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *