خرید حبه خرما

حبه خرما محصولی تازه از فرآورده های خرمایی است و از زمان عرضه ی آن به بازار زیاد نمی گذرد. بنابراین این محصول فوق العاده خوشمزه و پر خاصیت هنوز در بین مردم محصول شناخته شده ای نیست و نمی توان آنرا در هر جایی از بازار پیدا نمود. بهترین راه برای خرید حبه خرما مراجعه به نمایندگی های فروش ای محصول و یا از طریق سایت های معتبر می باشد.

پیشنهاد گروه تأمین کننده ی هخامنش خرید حبه خرما به صورت اینترنتی است. زیرا امروزه بسیاری از فروشندگان از طریق سایت های خود و با تخفیف ویژه محصولات خود را به فروش می رسانند. خرما پیارم هرمزگان جنوب کشور را که از شیرینی و مزه خاصی برخوردار است را می توان به طور مستقیم از فروشنده تهیه کرد.

خرید حبه خرما

خرید و فروش خرما حبه ای در بازار ایران

خرما خبه ای تمریران

خرما میوه ای با خواص بسیار مفید است. از این میوه ی شیرین مشتقات زیادی به دست می آید، حتی هسته ی خرما نیز مفید است و از آن قهوه تولید می کنند. یکی از محصولات خرمایی که به تازگی وارد بازار شده و هنوز به طور کامل در بین مردم شناخته شده نیست خرمای حبه ای می باشد، ولی با این وجود باز خرید و فروش پر رونقی دارد. علت رونق فروش حبه خرما خواص آن است زیرا تمام خواص خرما را دارد. مرغوب ترین و خوشمزه ترین خرما خرما کبکاب فامیلا می باشد که به دلیل کیفیت بالای خود در بازار داخلی و در صادرات طرفداران بسیاری دارد.

حبه خرما در طعم های مختلف به بازار عرضه می شود که متناسب با ذائقه ی افراد در طعم های دارچین، هل، زنجبیل، آلویی و ساده تولید و فرآوری می گردد. این محصول توسط برند های مختلفی در ایران تولید می شود که از جمله برندهای موفق در این حوزه می توان به برند تمریران، برنا و لیمر اشاره کرد.

قیمت خرید حبه خرما در بازار

خرما حبه ای تمریران با طعم هل

همانطور که اشاره شد حبه خرما توسط برندهای مختلف تولید می شود. قیمت این محصول نیز به عواملی همچون کیفیت محصول، نوع بسته بندی و نام برند بستگی دارد. اگر بخواهیم به طور تقریبی اشاره کنیم، قیمت خرید حبه خرما در بازار تا اسفند سال 98 بصورت فله حدودا بین 25 تا 30 هزار تومان متغیر بود. اما گروه هخامنش با ارتباط مستقیمی که با تولید کنندگان محصولات خرمایی دارد، این محصولات را زیر قیمت بازار و با تخفیف ویژه به مشتریان عرضه می کند.

برای اطلاع از آخرین و مناسب ترین قیمت ها از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس:  09193508725

اینستاگرام:  khorma.hakhamanesh@

پست الکترونیک:  khorma.hakhamanesh@gmail.com

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *