قیمت خرما زاهدی صادراتی بوشهر

قیمت خرما زاهدی صادراتی بوشهر

برای خرید خرما زاهدی دشتستان با بهترین کیفیت و بدون واسطه باید از منابع معتبر اقدام کنید. منابعی که طی یک فرآیند ایده آل و بدون دخالت واسطه ها خرما را از نخلستان به دست تاجران و خریداران عمده می رساند. خرمای زاهدی دشتستان یکی از پر فروش ترین نوع خرمای صادراتی ایران به شمار می رود.

برای خرید خرما در شیراز این امکان وجود دارد که از طریق مراکز پخش اینترنتی و به راحتی اقدام نمود. عرضه ی خرما با قیمت مناسب و کاملاً رقابتی و همچنین ارسال فوری به تمام نقاط کشور از خدمات این مراکز است. علاوه بر آن با توجه به اینکه نیازی به مراجعه ی حضوری نمی باشد در زمان و هزینه ها صرفه جویی میشود.

خرمای دشتستان یکی از پر طرفدارترین خرمای جنوب است که هم در بازار داخلی و هم در صادرات است. کیفیت بالای خرما و در کنار آن قیمت مناسب باعث استقبال بی نظیر از این محصول می گردد. بهترین زمان برای خرید عمده در فصل برداشت است که خرما به فراوانی یافت می شود.

مشتری اصلی برای خرید خرمای زاهدی

مرکز فروش خرما زاهدی درجه یک

خرمای زاهدی به دلیل آنکه بدون شیره می باشد ماندگاری بالایی داشته و به راحتی می توان از آن نگهداری کرد. این عامل در کنار قیمت آن باعث می شود خرید خرما زاهدی و صادرات آن سود مناسب به همراه داشته باشد. همچنین فروش خرمای زاهدی در بازار داخلی نیز از رونق خوبی برخوردار است.

این سود مناسب باعث شده است که تاجران زیادی از کشورهای روسیه، ترکیه، ارمنستان، هند و افغانستان برای خرید عمده اقدام کنند. بدیهی است که قیمت خرما در کشورهای خارجی بسیار بیشتر از قیمت آن در داخل کشور است.

در سال های اخیر بیشترین خرید خرما زاهدی توسط تجار روس، افغانستان و هندی انجام شده است. با توجه به فاصله ی نه چندان دور این کشورها با ایران لذا هزینه ی ترانزیت برای خریدار زیاد نمیشود. که این مسئله یکی از مهمترین بخش های صادرات کالا به حساب می آید.

شرکت فروش و بسته بندی خرما

فروش عمده خرمای زاهدی صادراتی

شرکت های بسته بندی و فروش خرما در کشور به فراوانی یافت می شوند. علت آن کشت زیاد انواع خرما به دلیل مناسب بودن شرایط آب و هوایی در جنوب کشور است. بسته بندی خرما اگر به صورت اصولی و درست انجام گیرد سود مناسبی برای صاحبان کارخانه به ارمغان می آورد. در این کارخانه ها دستگاه های شست و شو، خشک کن، سورتنیگ و بسته بندی برای انجام مراحل 0 تا 100 کار به کار می رود.

با توجه به هزینه ی سنگین دستگاه های ذکر شده قیمت نهایی محصول نیز نسبت به خرمای فله بیشتر می شود. اما در عوض کیفیت تضمین شده و عالی است. هنگام خرید خرما زاهدی بسته بندی باید به تازه بودن خرما دقت شود. برخی از شرکت های نا معتبر برای کسب سود بیشتر ممکن است از خرمای درجه دو استفاده کنند.

با جست و جوی ساده در اینترنت می توان لیست شرکت های بسته بندی خرما در شهرهای مختلف را پیدا کرد. سپس با مقایسه ی کیفیت ها و قیمت برای خرید اقدام کنید.

فواید مصرف خرما زاهدی

خرید خرمای زاهدی بوشهر

خرما یکی از بهترین میوه های است که یک منبع غنی از انواع ویتامین ها و مواد معدنی و فیبر است. این میوه ی با ارزش  در مناطق کرمسیری به ثمر می نشیند و دارای طبعی گرم و پر انرژی است.

طبق تحقیقات انجام شده بر روی خواص مصرف خرما، فواید زیادی برای آن ذکر شده است. نتایج زیر به عنوان بخشی از این فواید عنوان شده است:

  1. پیشگیری از سرطان
  2. درمان کم خونی
  3. سلامتی قلب و دستگاه گوارش
  4. سلامتی پوست و مو
  5. افزایش نیروی جنسی
  6. پیشگیری از شب کوری
  7. تقویت استخوان ها
  8. کمک به افزایش وزن
  9. تنظیم سطح کلسترول خون

همانطور که مشاهده می شود هر کدام از این خواص به تنهایی از اهمیت بالایی برخوردارند. پس برای خرید خرما زاهدی به صورت عمده و با نازلترین قیمت میتوانید همین حالا از طریق این مجموعه اقدام کنید.

سفارش خرما از نگین جنوب

در مجموعه ی نگین جنوب انواع خرما با تخفیف ویژه و به صورت عمده عرضه میگردد. کیفیت بالای محصولات برای خریدار در اولویت قرار دارد. به همین دلیل تمام خرمای عرضه شده در این مرکز با تضمین کیفیت به مشتری تحویل داده می شود.

با توجه به اینکه قیمت خرید خرما در قطر در طول سال دچار نوسانات زیادی می گردد لذا قبل از ثبت سفارش حتما با مشاورین فروش تماس بگیرید. در کمترین زمان ممکن خرما بارگیری و ارسال می گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *