خرید دمنوش هسته خرما

قیمت دمنوش هسته خرما عمده

برای خرید دمنوش هسته خرما به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه باید به نمایندگی های فروش مراجعه نمایید. برخی از نمایندگی های فروش به صورت سنتی مشغول فعالیت هستند. اما نمایندگی های اینترنتی نیز وجود دارند که امکان خرید دمنوش هسته خرما را برای مشتریان راحت کرده اند. خرما پیارم هرمزگان جنوب کشور را که از شیرینی و مزه خاصی برخوردار است را می توان به طور مستقیم از فروشنده تهیه کرد.

در مراکز فروش اینترنتی شما دیگر نیاز نیست که به صورت حضوری خود را به مرکز فروش برسانید. در هر شهر که باشید به راحتی می توانید از طریق مراکز اینترنتی محصول مورد نظر خود را سفارش داده و مستقیم از کارخانه و با تخفیف ویژه آن را دریافت نمایید.

کارخانه های تولید کننده ی دمنوش هسته خرما نیز با مراکز فروش اینترنتی همکاری بسیار خوبی دارند. زیرا آنها مشتریان عمده و حتی مشتری خارجی برای صادرات به کارخانه ها معرفی می نمایند.

لیست قیمت دمنوش هسته خرما

قیمت خرید دمنوش هسته خرما به عواملی مانند کیفیت محصول و بسته بندی آن دارد. هرچه بسته بندی شکیل تر باشد قیمت آن نیز بیشتر می شود.

تولید کنندگان زیادی هستند که دمنوش هسته خرما تولید میکنند لذا قیمت های مختلفی را می توان برای آن یافت. از طرف دیگر با توجه به نوسانات شدید قیمت ارز، قیمت محصولات نیز در طول سال متغیر می باشد. کسانی که قصد خرید عمده دارند باید از نمایندگی های فروش اقدام نمایند تا بیشترین تخفیف ممکن را دریافت کنند.

هسته خرما چه خواصی دارد

خرید دمنوش خرما

هسته ی خرما نیز مانند خرما خواص زیادی دارد اما اکثر افراد از آن بی اطلاع هستند. از هسته ی خرما برای کاهش قند خون و کاهش چربی خون استفاده ی زیادی می شود. مرغوب ترین و خوشمزه ترین خرما خرما کبکاب فامیلا می باشد که به دلیل کیفیت بالای خود در بازار داخلی و در صادرات طرفداران بسیاری دارد.

همچنین مواد موجود در هسته خرما برای کاهش ریزش مو، قطع آبریزش چشم، رفع اسهال مؤثر می باشد. افزایش شیر مادر، کمک به چربی سوزی و تقویت اعصصاب از دیگر مزایا و خواص هسته ی خرما می باشد. تمامی این موارد در دمنوش هسته خرما نیز موجود می باشد.

توصیه می شود برای حفظ سلامتی خود حتما اقدام به خرید دمنوش هسته خرما نموده و آن را در سبد مصرف خود قرار دهید.

صادرات دمنوش هسته خرما به اروپا

دمنوش هسته خرما صادراتی

خرما و فرآورده های خرمایی با توجه به ارزشمند بودن آنها به خوبی مورد توجه قرار گرفته است. از آنجا که خرما در کشورهای محدودی در سطح وسیع کشت می شود لذا تقاضا برای آن زیاد است.

کشورهای اروپایی که امکان کشت درخت نخل را در سرزمین های خود ندارند از جمله مشتریان اصلی فرآورده های خرمایی به شمار می روند. دمنوش هسته خرما نیز از این قاعده مستثنا نبوده و با توجه به افزایش بیماری هایی مانند دیابت این محصول نیز خواهان زیادی دارد.

تولید کنندگان ایرانی با صادرات این محصول توانسته اند سود خوبی را بدست بیاورند. برخی از آنها سود بدست آمده را جهت تجهیز بیشتر کارگاه های خود می نمایند.

سفارش عمده دمنوش

برای سفارش و خرید دمنوش هسته خرما بصورت عمده با ما در ارتباط بشاید. همچنین برای کسب اطلاع از قیمت روز انواع خرما و فرآورده های خرمایی جنوب با ما تماس بگیرید. از طریق این مجموعه می توانید خرید خود را به صورت مستقیم از درب کارخانه و با قیمت ویژه انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *