مرکز پخش شیره خرما

مرکز پخش شیره خرما

خرید عمده شیره خرما با کیفیت عالی یکی از دغدغه های اصلی تجار می باشد. این یک دغدغه ی کاملا به جا و درست است. زیرا کارگاه های زیادی در شهرهای مختلف وجود دارند که شیره ی خرما تولید می کنند. اما تنها برخی از این کارگاه ها و کارخانه ها دارای سیستم تولید بهداشتی هستند. خرما رطب مضافتی بم به عنوان کالایی با کیفیت در ذهن مخاطبین پر رنگ شده و قیمت خرما مضافتی بم بر اساس درجات کیفی آن متغیر است.

در صادرات شیره خرما خریداران قبل از اینکه قیمت برایشان مهم باشد به کیفیت توجه می کنند. از طرفی سرکشی به کارخانه های مختلف امری زمان بر می باشد. لذا امروزه بهترین روش خرید اینترنتی از مراکز معتبر می باشد. در نمایندگی های فروش عمده شیره خرما با کیفیت مختلف عرضه می گردد و خریدار می تواند به راحتی با فروشنده ارتباط بگیرد و نیاز خود را مطرح کند.

قبل از خرید عمده شیره خرما میتوان از مراکز اینترنتی نمونه محصول را که توسط فروشنده ارسال میگردد، دریافت نمود. سپس با بررسی دقیق تصمیم نهایی را اتخاذ کرد.

بازار فروش و خرید شیره خرما در جنوب

پخش شیره خرما

در بازار جنوب یکی از محصولاتی که زیاد به چشم می خورد شیره ی خرما است. شیره ی خرما در جنوب هم به صورت سنتی و هم صنعتی تولید می گردد. شیره ی سنتی هم کیفیت بالاتری دارد و هم قیمت آن حدودا 2 برابر قیمت شیره ی صنعتی است. اما حجم تولید آن در کشور محدود است. خرما رطب در بازار با توجه به مزه عالی، خاصیت های بی شمار و کمک به بهبود بیماری کم خونی طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

برای خرید عمده شیره خرما یکی از روش های خرید این است که به بازار خرما فروشان جنوب بروید. در آنجا فروشندگان محلی زیادی را می توان یافت اما ممکن است یک مشکل وجود داشته باشد. و آن مشکل این است که معمولا این فروشندگان شیره خرما در حجم و تناژ بالا ندارند.

مراکزاینترنتی فروش عمده ی خرما با عرضه ی مستقیم شیره از کارخانه علاوه بر تأمین تمام نیاز مشتری، قیمت خرید عمده شیره خرما را نیز تا کمترین میزان ممکن کاهش میدهند. این همان چیزی است که یک تاجر به دنبال آن است.

صادرات عمده شیره خرما به سراسر دنیا

شیره خرما عمده صادراتی

شیره خرما با توجه به اینکه در موارد مختلفی قابل استفاده و مصرف است لذا از کشورهای مختلف مشتری دارد. برای مصرف به عنوان صبحانه و میان وعده، پخت انواع کیک و شیرینی و نان، افزودن به خرمای بسته بندی شده برای جذابیت بیشتر و… .

با توجه به مصرف بالای این محصول هر ساله تجاری از کشورهای مختلفی مانند ترکیه، هند، عمان، امارات، آلمان، روسیه و … برای خرید اقدام می کنند. قیمت مناسب خرما و فرآورده های خرمایی در ایران و کیفیت بالای محصولات از عوامل جذابیت آنها برای خریداران است. همچنین قوت و انرژی بالایی که در شیره خرمای درجه یک نهفته است آن را به یکی از پر فروش ترین مشتقات خرمایی تبدیل کرده است.

برای صادرات شیره خرما باید موارد بهداشتی مورد توجه تولید کنندگان قرار گیرد. شیره خرمای صادر شده هم به صورت فله ای عرضه می شود و هم به صورت بسته بندی های 450 و 900 گرمی. خریدار میتواند با توجه به نیاز خود نوع بسته بندی را تعیین نماید. اما در هر صورت قیمت خرید عمده شیره خرما به صورت فله ارزان تر است.

سفارش عمده از این مجموعه

برای خرید عمده شیره خرما با کیفیت ممتاز و بصورت مستقیم از کارخانه با مشاورین فروش ما تماس بگیرید. در این مجموعه علاوه بر شیره ی خرما می تواندی انواع فرآورده های خرمایی را بدون واسطه خریداری نمایید. فرآورده های پر فروش خرمایی شامل خرما شکلاتی، حبه خرما و چیپس خرما در این مجموعه با طعم های مختلفی عرضه می گردد.

حفظ کیفیت در کنار قیمت منصفانه از خدمات و مزیت ها محصولات ما در حوزه ی مشتقات خرمایی می باشد. ارسال بار بلافاصله پس از ثبت سفارش و در کمترین زمان ممکن انجام می شود. برای کسب اطلاعات مورد نیاز در خصوص آخرین قیمت ها و زمان ارسال بار با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *