خرید خرمای زاهدی درجه یک

خرید خرمای زاهدی درجه یک

خرید و فروش خرمای پیارم عمده با تخفیف ویژه در مراکز پخش اینترنتی انجام می گیرد. با توجه به اینکه خرما یکی از محصولات کشاورزی مناسب برای صادرات به شمار می رود، هر ساله استقبال بسیار خوبی برای خرید آن می شود. این تقاضا هم در بازار داخلی وجود دارد و هم در بازار صادراتی. و به طور کلی خرید و فروش خرما از رونق خوبی برخوردار است.

فروش عمده ی خرما در نخلستان و در فصل برداشت توسط باغداران به صورت گسترده انجام می گیرد. این روش نیز یکی دیگر از راه های اقدام برای خرید است. برای سهولت در انجام فرآیند فروش، مراکز اینترنتی به صورت مستقیم این کار را برای تاجران انجام می دهند. در واقع خرمای زاهدی صادراتی بدون واسطه و با همان قیمت به دست مشتری می رسد.

در بازار خرمای جنوب می توان فروشندگان زیادی را یافت که درآمد اصلی آنها از طریق خرید و فروش خرما به دست می آید. یکی از مصرف کنندگان اصلی خرما خود کشاورزان و ساکنین شهرهای جنوبی هستند. به همین علت بازار خرمای این مناطق بسیار رونق دارد.

 

انواع بسته بندی خرمای زاهدی صادراتی

فروش عمده خرمای زاهدی صادراتی

انواع بسته بندی خرمای زاهدی صادراتی در کارخانجات انجام می گیرد. بستگی به نیاز مشتری دارد که از چه نوع بسته بندی برای فروش خرما استفاده شود. در برخی از کشورها فقط بسته بندی های کوچک و لوکس فروش خوبی داردند. از در برخی از کشورها نیز خرما به صورت فله ای نیز فروش خوبی دارد.

بسته بندی موجب افزایش قیمت تمام شده ی محصول می گردد. اما در عوض بهداشتی تر بوده و زیبایی خاصی نیز دارد. یکی از بزرگ ترین دلایل برای عدم خرید خرمای بسته بندی شده قیمت آن است. خرمای زاهدی صادراتی فله از قیمت مناسب تری برخوردار بوده و به راحتی نیز بارگیری میشود.

معمولا پاکت های 500 گرمی و کارتن های 10 کیلوگرمی در بازار دارای بیشترین درخواست می باشند. شرکت های مختلف با طراحی نمونه های متنوع سعی می کنند که نظر خریداران بیشتری را به سمت خود جلب نمایند.

به طور کلی خرمای زاهدی به دلیل نداشتن شیره ماندگاری خوبی در خارج از محیط سردخانه دارد. به همین دلیل فروش فله ای آن نیز در بازارهای داخلی و خارجی رونق دارد.

 

مزیت های خرید خرما بدون واسطه

قیمت خرما زاهدی در بوشهر

قطعاً اولین مزیتی که برای خرید خرمای زاهدی صادراتی به صورت مستقیم از تولید کننده وجود دارد این است که قیمت مناسبی دارد. وجود واسطه ها در هر تجارتی به ضرر مصرف کننده تمام می شود. واسطه ها باعث افزایش نرخ خرما می شوند. پس بهتر است قبل از خرید عمده با دقت بیشتری جست و جو کنید تا فروشندگان اصلی را بیابید.

فروشندگان برتر همواره به دو موضوع به صورت ویژه اهمیت می دهند. مسئله ی اول کیفیت خرما است که تازگی و طعم خرما را شامل می شود. و مسئله ی دوم نیز قیمت نهایی محصول است. اگر این دو به خوبی رعایت شود فروشنده به فروش بسیار خوبی دست می یابد. زیرا مشتری می داند که برای او ارزش قائل هستید.

برخی از فروشندگان خرمای زاهدی صادراتی خدمات مربوط به صادرات خرما تا مقصد را انجام می دهند. بنابراین اگر شما در زمینه ی ارسال و صادرات تجربه ی کافی را نداشته باشید می توانید از این ظرفیت استفاده نمایید. در این مجموعه تمام مراحل فروش و صادرات خرما به درخواست خریدار عمده به صورت کاملا حرفه ای انجام می گردد.

سفارش و ارسال خرمای زاهدی درجه یک

در مجموعه ی نگین جنوب فروش عمده ی خرمای زاهدی صادراتی به صورت مستقیم از نخلستان انجام می شود. لذا قیمت ها دارای پایین ترین نرخ ممکن در بازار می باشد. همچنین خرمای عرضه شده دارای بهترین کیفیت بوده و مناسب صادرات به بازار کشورهای اروپایی می باشد.

برای سفارش خرما فشرده درجه یک می توانید با مشاورین فروش مجموعه تماس بگیرید. پس از ثبت سفارش بلافاصله بارگیری و ارسال انجام می شود. برای اطلاع از آخرین نرخ خرما با ما در ارتباط باشید. زیرا خرما در طول سال با توجه به افزایش و کاهش تقاضا و همچنین نوسان نرخ ارز دچار تغییر می گردد. پس بهترین کار این است که از مراکز اینترنتی معتبر استعلام قیمت انجام شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *