خرید خرمای زاهدی بوشهر

خرید خرمای زاهدی بوشهر

همواره کشورهای اروپایی یکی از مهمترین مقاصد صادرات خرما زاهدی بوشهر به شمار می روند. کشورهایی مانند روسیه، ترکیه به دلیل فاصله ی کمی که با مبدا بارگیری خرمای ایران دارند از وارد کنندگان اصلی این محصول هستند. در این کشورها خرما علاوه بر مصرف داخلی خوبی که دارد بسته بندی و صادرات نیز انجام می شود. به این معنی که خرما به صورت فله و با قیمت مناسب از کشاورزان و تولید کنندگان ایرانی خریداری شده و پس از آن با برندهای خارجی بسته بندی و صادر می گردد. در این حالت سود بسیار مناسبی نصیب تجار اروپایی می گردد.

از طرفی به دلیل مرغوبیت و طعم فوق العاده ی خرما زاهدی بوشهر خرید و فروش آن رونق زیادی دارد. هر ساله مقدار قابل توجهی از محصول باغات جنوب به کشورهای اروپایی صادر می شود. این تجارت پر سود برای طرفین معامله مفید و با ارزش است. زیرا ارزآوری و اشتغال زایی برای کشور دارد و کشورهای وارد کننده نیز به یک میوه ی با ارزش دسترسی دارند.

برای انجام یک فرآیند کامل در صادرات خرما باید عواملی دست به دست هم دهند. کیفیت، هزینه و بسته بندی زیبا از مهم ترین عوامل شکل گیری یک معمله ی تجاری است.

قیمت عمده خرما زاهدی بوشهر در بازار

قیمت خرمای زاهدی صادراتی بوشهر

در بازار داخلی و بازار خارجی قیمت خرما زاهدی بوشهر متفاوت است. نوع عرضه و اینکه خرما در چه فصلی خریداری می شود تعیین کننده ی نرخ آن هستند. در اینجا منظور از فصل خرید خرما این است که آیا در فصل برداشت خرما خریداری می شود یا در زمان کمبود ذخایر.

در ابتدای فصل برداشت به دلیل فراوان بودن خرما و نیاز مالی برخی از باغداران می توان با کمترین نرخ روز خرید کرد. بعد از گذشت چند ماه از آغاز فروش، منابع و ذخایر کاهش می یابد. بنابراین قیمت افزایش یافته و دیگر نمی توان خرما زاهدی بوشهر را به راحتی تهیه کرد.

در بازار عمده فروشان بوشهر تعداد زیادی از افراد هستند که مشغول فعالیت بوده و از این طریق امرار معاش می کنند. وجود فضای رقابتی باعث می شود که کسی نتواند سود جویی کند و نرخ های نجومی بدهد.

لذا برای اطلاع از قیمتها باید از طریق مراکز پخش عمده اینترنتی نرخ روز را دریافت کرد.

نمایندگی پخش خرما در تهران و مشهد

قیمت خرید عمده خرما زاهدی بوشهر

در شهرهای بزرگ و پر جمعیت شاهد رونق خرید و فروش انواع محصولات کشاورزی هستیم. از جمله این محصولات می توان به خرما زاهدی بوشهر اشاره کرد. این رونق فروش باعث ایجاد نمایندگی های پخش عمده در مناطق مختلف می گردد. در این عمده فروشی ها کمترین نرخ و بهترین کیفیت ها عرضه می شود تا رضایت مشتری جلب گردد.

در تهران و مشهد نیز تاجران زیادی در حال فعالیت بوده و با خرید و فروش عمده ی خرما کسب درآمد می کنند. که یکی از بهترین منابع خرید همین نمایندگی ها می باشند. ولی باید با دقت و با حوصله جست و جو کرد و معتبر ترین مرکز را انتخاب نمود.

خرما زاهدی بوشهر در شرکت های بزرگ و صادر کننده ی خرما بسته بندی و عرضه می شود. از جمله خریداران اصلی خرمای زاهدی کشورهای آسیای میانی می باشند. زیرا قیمت این نوع خرما نسبت به انواع دیگر خرما خیلی مناسب و به صرفه است.

خرید خرما زاهدی از این مجموعه

در مجموعه ی نگین جنوب شما میتوانید خرما زاهدی بوشهر و انواع دیگر خرما را با بهترین کیفیت خریداری کنید.

تضمین کیفیت و نرخ مناسب از مزیت های اصلی محصولات خرمایی عرضه شده در این مجموعه میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت سفارش می توانید با مشاورین فروش تماس بگیرید.

ما در این مجموعه با حدف واسطه ها خرمای مورد نیاز شما را به صورت مستقیم از نخلستان تأمین می نماییم. همچنین امکان ارسال بار به سراسر کشور و حتی به کشورهای خارجی فراهم می باشد. با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *