قیمت خرمای زاهدی صادراتی

خرمای زاهدی درجه یک بوشهر

استان بوشهر به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد منطقه ای مناسب برای کشت خرما به شمار می رود. باغداران زیادی در این استان وجود دارند که درآمد زندگی خود را از طریق فروش خرمای زاهدی صادراتی تامین می نمایند.

یکی از شهرهای مهم این استان در زمینه ی برداشت خرمای زاهدی، شهر پشتکوه می باشد. خرمای زاهدی پشتکوه شهرت و مرغوبیت بسیار بالایی دارد. حجم زیادی از خرمای این شهر به کشورهای مختلف صادر می گردد.

برای خرید عمده خرمای زاهدی صادراتی بهتر است از طریق سایت ها و مراکز فروش اینترنتی اقدام نمایید. زیرا در مراکز اینترنتی خرما به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش می رسد. این امر تاثیر زیادی بر قیمت خرید دارد زیرا باغداران خرمای خود را به قیمت مناسب عرضه می کنند.

ویژگی بهترین خرمای زاهدی در بازار

خرید عمده خرما زاهدی

خرما زاهدی از جمله خرمای خشک محسوب می گردد و رنگ آن نسبت به سایر انواع خرما روشن تر است. این خرما در برخی مناطق بصورت خشک و برخی مناطق با مقداری رطوبت بیشتر به ثمر می نشیند.

هرچه رنگ خرما قهوه ای روشن مایل به زرد باشد کیفیت آن بهتر و درجه 1 به حساب می آید. اگر رنگ خرما مایل به قرمز باشد در دسته ی درجه 2 و درجه 3 قرار می گیرد. خرمای با کیفیت باید گوشتی باشد و همچنین نباید خیلی خشک باشد. اگر این ویژگی ها در خرما وجود داشته باشد، خرما را در دسته ی خرمای زاهدی صادراتی تلقی می کنند.

بیشترین خرمای زاهدی صادراتی در استان های بوشهر و فارس برداشت می گردد. پس اگر به دنبال خرید محصول مرغوب هستید باید خرمای خود را از این مناطق تهیه کنید.

قیمت روز خرما زاهدی

قیمت خرما در طول سال به علت نوسان شدید قیمت ارز و همچنین تورم موجود در کشور تغییر می کند. خرمای زاهدی جزو مهمترین نمونه های صادراتی می باشد به همین علت قیمت آن وابستگی زیادی به قیمت ارز دارد.

عمده فروشان بهتر است خرمای مورد نیاز خود را در فصل برداشت که اول پاییز است خرید کنند. در فصل برداشت می توان با قیمت بسیار مناسب خرما را خرید نمود و در سردخانه نگهداری کرد. قیمت خرمای زاهدی صادراتی با توجه به کیفیت و نوع بسته بندی متفاوت است.

کارتن 10 کیلویی خرما زاهدی

خرما زاهدی قیمت مناسب

خرمای زاهدی فله معمولا در کارتن های 5 و 10 کیلوگرمی به صورت عمده فروخته می شود. و در بازار خرما به صورت کیلویی به مشتریان عرضه می گردد. خوبی بسته های 10 کیلویی این است که قیمت مناسبی دارد و حدودا قیمت آن نصف قیمت فروشگاهی می شود.

خرمای زاهدی صادراتی نیز عمدتا در کارتن های 10 کیلویی به فروش میرسد و تجار خرید خود را بصورت کانتینری انجام داده و به کشور مقصد که عمدتا کشورهای هند، پاکستان، ترکیه، افغانستان و روسیه می باشند ارسال می نمایند.

سفارش عمده محصول درجه یک

با توجه به نوسان قیمت ها برای کسب اطلاع از قیمت روز خرمای زاهدی صادراتی و همچنین قیمت انواع خرما و فرآورده های خرمایی با کیفیت با ما در ارتباط باشید. این مجموعه با حذف واسطه ها خرما را بصورت مستقیم از درب باغ به مشتریان عرضه می نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *