خرید خرما حبه ای تمریران

خرید خرما حبه ای تمریران

فروشگاه های اینترنتی بهترین مراکز پخش عمده خرما حبه ای تمریران به حساب می آیند. در این مراکز در واقع مشتری به صورت مستقیم از شرکت خرید می کند و بار برای او ارسال می گردد. لذا با خرید از این طریق علاوه بر دریافت تخفیف ویژه، خرما حبه ای تمریران نیز در کمترین زمان ممکن به دست شما می رسد. خرما رطب مضافتی بم به عنوان کالایی با کیفیت در ذهن مخاطبین پر رنگ شده و قیمت خرما مضافتی بم بر اساس درجات کیفی آن متغیر است.

غرفه های فروش به صورت سنتی هم وجود دارند اما برای خرید باید حتما به صورت حضوری مراجعه نمایید. و این مهم ترین تفاوت بین فروشگاه های غرفه ای و فروشگاه های اینترنتی می باشد. به علاوه این مراکز برای راحتی مشتری ارسال بار به سراسر ایران انجام می دهند. برای مشتریان ویژه این ارسال به صورت رایگان انجام می گیرد.

بازار صادرات خرما حبه ای تمریران

قیمت خرما حبه ای در بازار

یکی از بهترین بازار برای صادرات مشتقات خرمایی را خرما حبه ای دارد. خرما رطب در بازار با توجه به مزه عالی، خاصیت های بی شمار و کمک به بهبود بیماری کم خونی طرفداران بسیاری پیدا کرده است. شرکت تمریران با توجه به نیاز مشتری و با استفاده از تجهیزات روز اقدام به تولید محصول با کیفیت نموده. نتیجه ی آن را در فروش بسیار عالی محصولات می توان مشاهده کرد. کیفیت مطلوب باعث شده علاوه بر بازار داخلی بازار صادراتی خوبی نیز داشته باشد.

کشوری همچون عراق با توجه به اینکه خود تولید کننده ی خرما می باشد اما یکی از مشتریان خرما حبه ای تمریران است. هنوز بسیاری از افراد با این محصول آشنایی ندارند و در صورت معرفی و تبلیغات بیشتر می توان آینده ی صادراتی درخشانی را برای این محصول متصور بود.

قیمت حبه خرما در بازار داخلی

قیمت هر محصول با برندهای مختلف بستگی به کیفیت و بسته بندی دارد. در بازار داخلی معمولا بسته بندی های لوکس استفاده نمی شود زیرا قیمت کالا افزایش می یابد و استقبال کاهش می یابد.

در بازار داخلی مشتری به دنبال کالای با کیفیت و قیمت مناسب می باشد اما در بازار صادراتی علاوه بر کیفیت، بسته بندی لوکس اهمیت زیادی دارد.

خرما حبه ای با بسته بندی زیبا و کیفیت مطلوب دارای قیمت مناسبی می باشد. به همین دلیل مشتری زیادی داشته و رضایت مندی از محصول نیز بالا می باشد. قیمت حبه خرما بستگی به قیمت روز خرما و همچنین هزینه های بسته بندی و نیروی انسانی دارد.

تولید خرما حبه ای تمریران

خرید حبه قند خرمایی

حبه خرما محصولی است کاملا ارگانیک و نحوه ی تولید آن طبق مراحل زیر می باشد.

ابتدا خرما توسط دستگاه به خوبی شست و شو شده و سپس هسته گیری مشود. در مرحله ی بعد خرمای بدون هسته را به خمیر خرما تبدیل کرده و آن را بصورت حبه های کوچک قالب گیری می کنند. در مرحله ی آخر نیز با توجه به نیاز مشتری انواع طعم دهنده به آن اضافه می شود. طعم دهنده هایی مانند دارچین، هل، زنجبیل و … که علاوه بر مزه خواص زیادی نیز دارند. سپس برای بسته بندی در ظروف مخصوص قرار می گیرد. تمام این مراحل برای تولید خرما حبه ای تمریران توسط دستگاه انجام می گردد.

سفارش و ارسال محصول

برای سفارش محصولات خرمایی با ما در ارتباط باشید تا محصول در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال شود. برای مشتریان ویژه ارسال محصول به صورت رایگان انجام می گیرد.

با توجه به نوسان قیمت ها در طول سال برای دریافت قیمت روز خرما حبه ای تمریران و سایر مشتقات خرمایی با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *