مرکز فروش عمده خرمای زاهدی صادراتی

مرکز فروش عمده خرمای زاهدی صادراتی

فروش خرما زاهدی درجه یک بدون واسطه در مجموعه ی نگین جنوب انجام میگیرد. خرمای زاهدی صادراتی یکی از پر فروش ترین نوع خرما در داخل و خارج از کشور به حساب می آید. کمترین مزیت خرید بدون واسطه این است حداقل هزینه را برای خرید پرداخت می کنید. در این مجموعه با استفاده از نخلستان های اختصاصی مجموعه و همچنین تعامل با سایر باغداران، خرمای مرغوب در اختیار مشتری قرار می گیرد.

حذف واسطه ها در فروش عمده می تواند منجر به صرفه جویی عظیمی در هزینه ها شود. زیرا یک تغییر کوچک در قیمت به دلیل حجم بالای سفارشات به عدد و رقمی بزرگ تبدیل خواهد شد. و از آنجا که در تجارت خرما رقابت شدیدی وجود دارد این مسئله امری حیاتی به نظر می رسد. فروش خرما زاهدی از رونق خوبی برخوردار است ولی وجود واسطه ها ممکن است به بخش صادرات کشور لطمه وارد کند.

برخی از کشاورزان که سرمایه خوبی در اختیار دارند اقدام به نگهداری خرما در سردخانه می کنند. در زمان نیاز به تدریج خرما را به بازار عرضه می کنند و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

پخش اینترنتی خرما زاهدی

مرکز فروش عمده خرمای زاهدی بوشهر

مراکز پخش اینترنتی در چند سال اخیر به خوبی توانسته اند نبست به فروش خرما زاهدی اقدام کنند. بسیاری از کشاورزان از طریق این مراکز محصول باغ خود را بدون واسطه و با قیمتی استثنایی به فروش می رسانند. در پخش اینترنتی مزیت هایی وجود دارد که به صورت خلاصه بیان می شود:

  1. دسترسی و ارتباط آسان به فروشنده
  2. فروش خرما زاهدی با نازل ترین قیمت
  3. صرفه جویی در زمان با توجه به عدم مراجعه ی حضوری
  4. مشاهده ی آنلاین محصولات و کیفیت آنها
  5. امکان مقایسه ی فوری قیمت شرکت های مختلف
  6. عرضه ی محصولات با بهترین کیفیت و تضمین کیفیت
  7. ارسال فوری به سراسر کشور

تمام موارد ذکر شده از مهمترین خواسته های یک تاجر و خریدار می باشد. به ویژه امروزه با وجود شرکت های متعدد و عدم امکان مراجعه ی حضوری به همه ی آنها، اهمیت فروش اینترنتی بیشتر نمایان می شود.

بازار صادرات و فروش خرما زاهدی

خرید عمده خرمای زاهدی صادراتی

بازار فروش خرما زاهدی در تمام ماه های سال بسیار گرم و پر رونق است. قیمت مناسب و طعم دلچسب این خرما باعث شده است که نه تنها در داخل کشور بلکه در کشورهایی مانند ترکیه، روسیه، هند و افغانستان نیز طرفدار زیادی داشته باشد.

خرمای زاهدی هم به صورت فله ای و هم به صورت بسته بندی شده صادر میشود. اما بیشتر معاملات به صورت فله انجام میگیرد. زیرا قیمت خرمای فله ارزان تر بوده و برای تجار سود بیشتری به همراه دارد. فروش خرما زاهدی به صورت مستقیم از نخلستان های جنوب توسط باغداران و عمده فروشان انجام میشود.

در بازار کشورهای مختلف سلیقه ی خریداران با هم فرق دارد. مثلا در کشورهایی مانند هند و افغانستان به بسته بندی و لوکس بودن خرما اهمیت داده نمی شود و قیمت برای آنها اولویت دارد. اما در کشورهای اروپایی و عربی خلیج نشین قضیه برعکس است.

ویژگی خرما زاهدی مرغوب

خرید خرمای زاهدی بوشهر

خرمای زاهدی مرغوب دارای یک سری ویژگی ظاهری است که به راحتی میتوان درجه یک بودن خرما را تشخیص داد. خرمای مرغوب اندازه ی درشتی دارد و رنگ آن قهوه ای روشن مایل به زرد است. خرمای با کیفیت باید گوشتی باشد و نرم و پوشت آن نباید از گوشت جدا باشد.

با خوردن خرمای مرغوب متوجه طعم و مزه ی شیرین آن خواهید شد. البته این شیرینی طبیعی بوده و ضرری برای بدن ندارد. خواص زیادی برای خرما ذکر شده است که پیشگیری از انواع بیماری های قلبی و عروقی از جمله ی آنهاست. فروش خرما زاهدی درجه یک در تمامی شهرهای جنوبی و کلان شهرها انجام میشود.

خرید عمده خرما از این مجموعه

برای خرید عمده خرما زاهدی با کیفیت عالی و ارسال سریع به تمامی شهرهای کشور می توانید با ما تماس بگیرید. در این مجموعه انواع خرما از جمله زاهدی، مضافتی، کبکاب، پیارم، خاصویی و استعمران با بهترین کیفیت عرضه می گردد.

فروش خرما زاهدی صادراتی با ضمانت کیفیت در مجموعه ی نگین جنوب انجام می شود. باید هنگام سفارش به قیمت ها توجه نمایید زیرا در طول سال دچار تغییر میگردند. برای اطلاع از آخرین نرخ خرما با مشاورین فروش تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *