قیمت خرمای زاهدی درجه یک صادراتی

قیمت خرمای زاهدی درجه یک صادراتی

بهترین خرمای پیارم عمده دراستان بوشهر برداشت می شود. کیفیت این خرما به حدی مطلوب است که تجار زیادی برای خرید و صادرات آن اقدام می نمایند. فروش عمده ی این نوع خرمای ممتاز در مراکز پخش عمده جنوب و همچنین در کلان شهرها انجام می گیرد. برای دسترسی به فروشندگان برتر در این زمینه دو راه وجود دارد.

روش اول این است که به صورت سنتی و با پرس و جو این مراکز را پیدا کنید و به تمام این مراکز سر بزنید. این کار قطعا زمان و هزینه ی زیادی را از شما خواهد گرفت. علاوه بر آن ممکن است بعضی از این مراکز نا معتبر باشند و کیفیت خوبی ارئه ندهند.

پس بهترین راه این است که از طریق اینترنت مراکز پخش معتبر را بیابید. این کار بدون هزینه بوده و دیگر زمان شما را به هدر نمی دهد. دسترسی آسان به فروشنده از تمام کشور ها یک مزیت فوق العاده به حساب می آید. از طرفی خرمای زاهدی عرضه شده در این مراکز کیفیت بالایی دارد. همچنین قیمت ها بدون واسطه بوده و در پایین ترین مقدار قرار دارد.

پس چنانچه قصد خرید و فروش عمده خرما دارید می توانید از مراکز پخش اینترنتی بهترین بهره را ببرید.

کشورهای وارد کننده ی خرمای زاهدی

قیمت خرمای زاهدی درجه یک جهرم

کشورهای زیادی هستند که هر ساله به طور مداوم خرمای زاهدی را وارد می کنند. مهمترین این کشورها عبارتند از کشور هند، افغانستان، روسیه، ترکیه، پاکستان، ترکمنستان و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس. این کشورها عمدتا دارای مرز زمینی مشترک با ایران بوده و به همین علت هزینه ی ترانزیت کمتری پرداخت می کنند.

هزینه ی ترانزیت و حمل بار یکی از مراحل حساس و مهم در صادرات به شمار می رود. به همین دلیل تاجران قبل از خرید تمام هزینه ها را برآورد کرده و بعد تصمیم نهایی را می گیرند. هرچند که ایران دومین تولید کننده ی خرما در جهان است اما سهم آن در صادرات آنگونه که انتظار می رود نیست. دلیل آن عمدتا مربوط به بازاریابی ضعیف و همچنین عدم استفاده از روشهای نوین بسته بندی است.

یکی از خدمات مراکز پخش اینترنتی خرمای زاهدی این است که می توانند سهم صادرات خرمای ایران را افزایش دهند. با تلاش و همکاری بین این مراکز و شرکت های پخش می توان شاهد رشد چشمگیر انواع خرما به کشورهای مختلف باشیم.

ارسال خرما به سراسر کشور

پخش عمده خرمای زاهدی از نخلستان

ارسال خرما به روش های مختلفی صورت می گیرد و به حجم سفارش بستگی دارد. در برخی از عمده فروشی ها تمام مراحل بارگیری و ارسال توسط فروشنده انجام می گیرد. این کار باعث راحتی و سهولت در امر خرید می شود. تاجران علاقه دارند که بار در لب مرز مورد نظر به صورت آماده تحویل آنها شود.

خرمای زاهدی خوشبختانه به دلیل نیمه خشک و یا خشک بودن بودن نیازی به کانتینر یخچالدار ندارد. و این موضوع باعث کاهش هزینه ی حمل و بارگیری سریع خرما می گردد.

ارسال خرما به سراسر کشور با هماهنگی باربری های فعال در این زمینه صورت می گیرد. با توجه به تناژ خرما وسیله ی حمل انتخاب شده و در روز معیین برای بارگیری ارسال می شود. هزینه ی حمل خرمای زاهدی بر عهده ی خریدار است اما ممکن است بعضی از شرکت های فروش خرما این هزینه را خود پرداخت کنند.

روش خرید خرمای زاهدی از این مجموعه

برای خرید خرما فشرده با کیفیت های مختلف از طریق این مجموعه می توانید اقدام نمایید. فقط کافی است که با مشاورین فروش در ارتباط باشید و سفارش خود را اعلام کنید. با توجه به میزان سفارشات ممکن است یک الی دو روز زمان برای بارگیری نیاز باشد. این کار با دقت و سرعت بالا انجام می شود تا در برنامه ی زمان بندی شده تجار خللی بوجود نیاید.

با توجه به اینکه انواع خرمای عرضه شده در این مجموعه بدون واسطه و با بهترین کیفیت انجام می گیرید لذا با خیالی آسوده می توانید خرید خود را انجام دهید.

با توجه به نوسان و تغییر قیمت ها در طول سال بهتر است قبل از خرید از قیمت روز خرمای زاهدی مطلع باشید. برای اطلاع از آخرین قیمت ها با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *