قیمت خرمای زاهدی صادراتی جهرم

قیمت خرمای زاهدی صادراتی جهرم

خرمای زاهدی جهرم یکی از پر فروش ترین نوع خرمای زاهدی در کشور است. علت این استقبال بزرگ را می توان در قیمت مناسب خرما و کیفیت آن یافت. به نوعی که بسیاری از کشورهای همسایه به ویژه همسایگان شرقی حجم زیادی از محصول را خریداری میکنند.

فروش عمده ی خرمای زاهدی جهرم در مراکز پخش مختلفی صورت می گیرد. با توجه به اینکه جهرم یکی از شهرهای استان فارس به شمار میرود مراکز پخش نیز در این مناطق فراوانند. در فصل برداشت خرما باغداران شروع به فروش فله ای خرما به تاجران می کنند. لذا برای خرید عمده یمی از راه ها این است که به صورت مستقیم از باغدار خرید کنید.

حجم قابل توجه ی از خرمای زاهدی در سردخانه ها ذخیره می شود تا در زمان مناسب عرضه گردد. اگر خرما در سردخانه نگهداری نشود خیلی زود خراب میشود. فروشندگان عمده به صورت مستقیم خرما را از داخل سردخانه برای مشتری ارسال می کنند. این کار باعث حذف واسطه ها و در نتیجه قیمت مناسب محصول در بازار می شود.

قیمت خرمای زاهدی جهرم در بازار

مرکز فروش عمده خرما زاهدی درجه یک

خرمای زاهدی جهرم در بازار با کیفیت های مختلفی عرضه می شود. بنابراین اولین عامل برای تعیین قیمت کیفیت آن است. به طور طبیعی هر چه مرغوبیت محصول بالاتر باشد ارزش پولی بیشتری نیز دارد. اگر به بازار داخلی خرما نگاهی بیندازید خواهید دید که فروش خرما چقدر رونق دارد. به دلیل قیمت مناسب و خواص بسیار زیادی که دارد استقبال خوبی از این میوه می شود.

دومین عامل در تعیین نرخ خرمای زاهدی جهرم نوع بسته بندی آن است. به گونه ای که هم به صورت فله ای و هم بسته بندی در بازار عرضه می شود. خرمای فله قیمت پایین تری دارد و عمدتاً در بازارهای سنتی عرضه می شود. اما خرمای بسته بندی معمولا در فروشگاه های زنجیره ای و با قیمت بالاتری نسبت به فله به فروش می رسد.

به طور کلی می توان اینطور عنوان کرد که قیمت خرما را نمیتوان به صورت ثابت در طول سال در نظر گرفت. باید همواره قیمت روز را استعلام بگیرید. زیرا با افزایش و کاهش تقاضا برای خرید، قیمت ها نیز دچار نوسان می شوند.

صادرات انواع خرمای درجه یک

خرید خرمای زاهدی صادراتی

خرما زاهدی بوشهر و همچنین خرمای زاهدی جهرم دارای فروش بسیار خوبی بوده و صادرات زیادی انجام می شود. درجه یک یا دو بودن خرما برای صادرات بستگی به نیاز و سفارش خریدار دارد. برخی از تاجران خرمای درجه دو و با قیمت مناسب می خواهند و برخی نیز خرمای درجه یک. بنابراین ابتدا باید نیاز مشتری شناسایی شود و سپس برای خرید و فروش اقدام صورت گیرد.

بیشترین کشورهایی که خرمای زاهدی را از ایران خرید می کنند عبارتند از: روسیه، ترکیه، پاکستان، افغانستان، ترکمنستان و هند. که با توجه با فاصله ی مناسب این کشورها، قیمت کمتری نیز برای هزینه ی جمل پرداحت خواهند کرد.

برای کسب موفقیت در مسیر صادرات که رقابت زیادی در این مسیر وجود دارد باید به نکاتی توجه کرد. اولین نکته جلب رضایت خریدار و تأمین کیفیت مورد نظر او است. در مرحله ی بعد باید به بسته بندی و طرح روی آن توجه کرد. در برخی از کشورها به بسته بندی اهمیت بسیار زیادی داده می شود.

خرید خرما زاهدی از این مجموعه

در مجموعه ی نگین جنوب انواع خرمای درجه یک شامل خرمای زاهدی، کبکاب، مضافتی، پیارم و خاصویی عرضه می گردد. خرمای زاهدی جهرم به دلیل قیمت مناسبی که دارد به خوبی مورد استقبال قرار می گیرد و فروش بسیار خوبی دارد.

از مزیت های خرید خرما از این مجموعه می توان به کیفیت بالای انواع خرما، قیمت مناسب و بدون واسطه و ارسال به موقع اشاره کرد. با توجه به اینکه قیمت خرما در طول سال دچار نوسانات زیادی می شود لذا برای اطلاع از آخرین قیمت ها می توانید با مشاورین فروش مجموعه تماس بگیرید. ارائه ی خدمات صادراتی و همچنین بسته بندی انواع خرما در این مجموعه صورت می گیرد.

  • تبلیغات:

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *