فروش عمده خرما درجه یک

فروش عمده خرما درجه یک

فروش خرما مضافتی عمده با تخفیف در برخی از ایام سال در مراکز پخش عمده صورت می گیرد. عرضه ی محصول همراه با تخفیف امری مورد پسند مشتری به شمار می رود. به همین دلیل مراکزی که بدون واسطه و به صورت مستقیم عرضه انجام می دهند بهتر می توانند تخفیف ارئه دهند.

وجود واسطه ها در مسیر فروش یکی از مشکلات موجود در تجارت خرما می باشد.  برای اینکه واسطه ها را کنار بزنید باید از منابع معتبر که هر ساله فروش عمده خرما انجام می دهند سفارش دهید. این مراکز را هم با مراجعه ی حضوری و هم از طریق اینترنت می توان یافت و با آنها ارتباط برقرار کرد. راحتی و سهولت دسترسی به فروشگاه های اینترنتی یکی از بهترین مزیت ها آنها به شمار می رود.

استان های جنوبی به ویژه بوشهر، خوزستان، کرمان و هرمزگان از قطب های اصلی تولید و پخش می باشند. بنابراین می توان ادعا کرد که بزرگ ترین فروشندگان نیز در این مناطق فعالیت می کنند.

خرید و فروش عمده خرما در بازار

قیمت خرمای کبکای بوشهر

خرید و فروش عمده خرما در بازار به روش های مختلفی انجام می شود. روش های سنتی و حضوری و روش های اینترنتی. امروزه بیشتر تجار از طریق اینترنت به صورت مستقیم با تامین کنندگان خرما ارتباط برقرار می نمایند. این کار باعث می شود آنها در تجارت خود به سودهای بیشتری دست یافته و موفق تر باشند.

اگر به صورت خلاصه بخواهیم به بازار خرما نگاهی بیندازیم خواهیم دید که رونق خوبی وجود دارد. چون هم خرما در کشور ما فراوان است و هم قیمت آن نسبت به بسیاری از کشورها مناسب است. در استان های جنوبی شغل افراد زیادی خرما فروشی است و از این طریق امرار معاش می کنند.

در بازار های خارجی و تجارت بین المللی نیز شاهد گرم بودن خرید و فروش عمده خرما هستیم. به ویژه در ایامی مانند ماه مبارک رمضان که درخواست ها به اوج خود می رسد. در این زمان خرما کم یاب شده و قیمت ها افزایش می یابد.

صادرات خرما به کشورهای اروپایی و آسیایی

قیمت عمده خرما مضافتی

کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی از خریداران اصلی خرمای درجه یک ایران به حساب می آیند. از جمله مهمترین آنها می توان به هند، روسیه، ترکیه، افغانستان، ترکیه، ترکمنستان و امارات اشاره کرد. در سال های اخیر صادرات و فروش عمده خرما رشد چشمگیری داشته است. به دلیل وجود پتانسیل بالا برای صادرات محصولات کشاورزی باید به بهترین نحو از این فرصت استفاده کرد.

تاجران کشورهای مختلف نیاز های متفاوت دارند. به عنوان مثال در کشورهای اروپایی و عربی کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است. اما در کشورهای آسیای میانی قیمت اهمیت بیشتری دارد، هرچند که کیفیت نیز مهم است.

بنابراین تولید کنندگانی که در زمینه ی صادرات و فروش عمده خرما فعالیت می کنند این موارد را به خوبی می دانند. تنها شرکت هایی موفق به کسب سود مناسب می شوند که هم محصول با کیفیت داشته باشند و هم از بسته بندی های زیبا استفاده کنند.

نحوه ی سفارش خرما از این مجموعه

در این مجموعه فروش عمده خرمای برحی خوزستان با کمترین قیمت و بدون واسطه انجام می شود. برای اطلاع از قیمت ها و نحوه ی ارسال بار می توانید با مشاورین فروش مجموعه در ارتباط باشید. سفارش فقط به صورت عمده پذیرفته می شود و به همین جهت تمام مراحل بارگیری و صادرات خود را می توانید به ما بسپارید.

با توجه به اینکه قیمت خرما در طول سال با توجه به عواملی مانند تقاضا دچار نوسان می شود، لذا قبل از ثبت سفارش آخرین نرخ ها را دریافت نمایید. تأمین انواع خرمای درجه یک و صادراتی بدون واسطه و با قیمت درب نخلستان از خدمات این مجموعه می باشد. با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *