قیمت خرما زاهدی درجه یک

قیمت خرما زاهدی درجه یک

در استان بوشهر که قطب اصلی تولید خرما زاهدی درجه یک به شمار می رود مراکز پخش متعددی وجود دارد. تاجران زیادی در این شهر فعالیت می کنند که خرما را به کشورهای مختلفی صادر می کنند. خرما پیارم هرمزگان جنوب کشور را که از شیرینی و مزه خاصی برخوردار است را می توان به طور مستقیم از فروشنده تهیه کرد. هرچند که فروش عمده خرما یکی از مشاغل غیر قابل پیش بینی است اما اگر به صورت صحیح این کار صورت گیرد همواره سود ده خواهد بود.

مرکز صادرات و پخش عمده نگین جنوب یکی از مراکز اصلی تأمین و فروش خرما در جنوب کشور است. برای خرید خرما زاهدی درجه یک با قیمت مناسب باید از کارخانه ها و شرکت های معتبر خرید کنید. انجام تمام مراحل شست و شو و بسته بندی خرما با دستگاه های مدرن در این کارخانه ها صورت می گیرد.

اگر در فصل برداشت خرما یعنی در ماه های مرداد و شهریور به استان بوشهر بیایید خواهد دید که چه بازار گرم و پر رونقی بوجود آمده. افراد زیادی با انرژی بالا مشغول خرید و فروش انواع خرما هستند و از این طریق کسب درآمد می کنند.

صادرات خرما زاهدی درجه یک

خرید خرمای زاهدی صادراتی

از مهم ترین ویژگی خرما زاهدی درجه یک که آن را مورد توجه تجار قرار میدهد قیمت آن است. این نوع خرما هم قیمت مناسبی دارد و به دلیل خشک بودن ماندگاری بالایی دارد. مرغوب ترین و خوشمزه ترین خرما خرما کبکاب فامیلا می باشد که به دلیل کیفیت بالای خود در بازار داخلی و در صادرات طرفداران بسیاری دارد. به همین علت تاجران زیادی این نوع خرما را برای تجارت خود انتخاب می کنند. اگر خرید یک تاجر به درستی صورت گیرد سود مناسبی را به دست خواهد آورد.

بنابراین در صادرات محصولات کشاورزی برخی از نکات بسیار حیاتی هستند. رعایت کردن اصول حرفه ای در عرضه ی خرما زاهدی درجه یک باعث اطمینان خاطر خریدار می شود. اصولی مانند کیفیت مناسب محصول، قیمت منصفانه و رقابتی و استفاده از بسته بندی های جذاب. استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات شست و شوی مدرن باعث میشود که خرما در شرایط بهداشتی آماده ی صادرات شود.

کشورهای زیادی از آسیا و اروپا جزو مشتری های همیشگی خرما زاهدی درجه یکی هستند. روسیه، ترکیه، هند، افغانستان، اماران، عمان، ترکمنستان و آلمان از جمله ی این کشورها هستند. عمدتاً خرمای زاهدی به صورت فله ای صادر می شود. این کار برای تاجر جذاب است، چون قیمت خرمای فله بسیار مناسب است. اما کشاورزان سود کمتری خواهند برد.

قیمت انواع خرمای زاهدی

قیمت خرما زاهدی لوکس

خرمای زاهدی درجه بندی های مختلفی دارد که هر کدام از نظر کیفیت و قیمت متفاوت هستند. از طرفی قیمت ها در طول سال دچار تغییرات و نوسانات زیادی میشود. بنابراین هیچ کس نمی تواند ادعا کند که قیمت محصول او از زمان برداشت تاپایان سال ثابت و بدون تغییر است. این تغییرات به دلیل نوسان نرخ ارز و تورم موجود در کشور بوجود می آید. در سال 1401 قیمت ای نوع خرما بین 17 تا 30 هزار به صورت عمده مود معامله قرار می گیرد.

بهترین کار این است که از طریق مراکز پخش عمده اینترنتی به صورت روزانه نرخ را دریافت کنید. مراکز اینترنتی معتبر دارای قیمت های واقعی و رقابتی هستند که به راحتی در دسترس می باشند. با کمی جست و جوی ساده در فضای اینترنت می توان آنها را یافت.

از طرفی قیمت خرما زاهدی درجه یک به نوع کارتن و جعبه های مورد استفاده ی آن بستگی دارد. خرمای فله ارزان تر است و بسته بندی آن گران تر و با کیفیت تر می باشد. با توجه به نیاز و سفارش مشتری آماده سازی انجام می شود و به شهر و یا کشور مقصد ارسال می گردد.

ارسال سریع خرما زاهدی به سراسر کشور

در مجموعه ی نگین جنوب خرما زاهدی درجه یک بوشهر بدون واسطه در اختیار مشتری قرار می گیرد. ارسال سیع به سراسر کشور و انجام امور گمرکی برای صادرات نیز در این مجموعه انجام میشود.

کیفیت بالا و قیمت مناسب را می توانید از ما بخواهید. برای دریافت مشاوره در خصوص نحوه ی ثبت سفارش می توانید با مشاورین فروش ر ارتباط باشید.

با توجه به اینکه نرخ ها در سول سال مدام تغییر می کند قبل از نهایی کردن سفارش خود، قیمت روز را دریافت کنید. در این مرکز که با همکاری تعدادی از باغداران فعال می باشد انواع خرما را می توانید سفارش دهید.

با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *