خرما شکلاتی مغزدار

خرما شکلاتی مغزدار یکی از خوشمزه ترین و پرفروش ترین مشتقات خرما می باشد. همانطور که خرما سرشار از مواد معدنی و مغذی می باشد، مشتقات خرما نیز بسیار مقوی و پر خاصیت هستند. برای خرید عمده ی خرما شکلاتی مغزدار باید به بازار فروش محصولات خرمایی و یا مراکز فروش اینترنتی مراجعه کرد. این مراکز همواره محصولات تازه و با کیفیت ارائه می کنند و برای خریداران عمده تخفیف ویژه ای در نظر می گیرند. خرما رطب مضافتی بم به عنوان کالایی با کیفیت در ذهن مخاطبین پر رنگ شده و قیمت خرما مضافتی بم بر اساس درجات کیفی آن متغیر است. پیشنهاد ما به شما خرید اینترنتی از مراکز خرید معتبر است. زیرا امروزه با توجه به مشغله های افراد، خرید اینترنتی هم در زمان و هم در هزینه ها به صرفه تر می باشد.

خرمای شکلاتی

تولید کننده برتر خرما شکلاتی مغزدار

خرمای شکلاتی مغزدار

در ایران شرکت های زیادی در حوزه ی فرآوری خرما و مشتقات خرمایی مشغول به فعالیت هستند. تولید کننده ی برتر خرما شکلاتی مغزدار همواره از مواد تازه و درجه یک در تولید محصول خود استفاده می نماید. یکی از برندهای موفق در حوزه مشتقات خرمایی و بخصوص خرما شکلاتی مغزدار، برند تنگسیر می باشد. این گروه تولید که در استان بوشهر قرار دارد با بکارگیری روش های نوین فرآوری و بسته بندی و همچنین با استفاده از مواد اولیه مرغوب توانسته سهم بزرگی از بازار داخلی را در اختیار بگیرد. کیفیت بالای محصولات این شرکت باعث جذب مشتریان خارجی و صادرات این محصول به اروپا و کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز شده است. خرما رطب در بازار با توجه به مزه عالی، خاصیت های بی شمار و کمک به بهبود بیماری کم خونی طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

خواص خرما شکلاتی مغزدار

خرما شکلاتی مغزدار

ترکیبات خرما شکلاتی مغزدار را از روی نام این محصول می توان فهمید. این محصول ترکیبی از خرما، مغز بادام ، پسته و یا گردو و شکلات می باشد. از خواص خرما شکلاتی با مغز بادام می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرما برای درمان اختلالات روده، کم خونی، مشکلات قلبی، تسکین یبوست بسیار مفیداست و سرشار از آهن، سدیم، منیزیم، ویتامین های A , B ,  فیبر و … می باشد.
  • مغز بادام نیز منبع بزرگی از منگنز، منیزیم، فیبر، پروتئین، چربی، آنتی اکسیدان قوی و کنترل کننده ی قند خون می باشد.
  • شکلات باعث تسهیل گردش خون، کاهش فشار خون، رفع خستگی و احساس نشاط و … می شود.

خرما شکلاتی مغزدار علاوه بر اینکه ارگانیک بوده و خواص زیادی دارد، دارای طعم دلپذیری می باشد و می توان در هر زمان آن را میل کرد و از فواید آن بهره برد.

لیست قیمت خرما شکلاتی مغزدار

خرما شکلاتی مغزدار

قیمت هر محصول ارتباط مستقیمی با کیفیت مواد اولیه آن و همچنین نوع بسته بندی دارد. بنابراین قیمت خرما شکلاتی مغزدار به قیمت خرما و مغز به کار برده شده در آن بستگی دارد. امروزه اهمیت بسته بندی مواد بیشتر از گذشته می باشد و این عامل باعث رقابت بین تولید کنندگان شده است. هرچند بسته بندی با کیفیت در ابتدا هزینه ی اضافی را به تولیدکننده تحمیل می کند ولی این امر سبب جذب مشتری داخلی و خارجی می شود و هزینه ها را جبران می کند.

برای اطلاع از آخرین و مناسب ترین قیمت ها می توانید با گروه هخامنش در ارتباط باشید:

شماره تماس:   09193508725

اینستاگرام:  Khorma.hakhamanesh@

 

  • تبلیغات:

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *