شیره خرمای فله ای صادراتی

شیره خرمای فله ای صادراتی

استان بوشهر از جمله استان های قطب تولید انواع خرما و شیره خرما فله به شمار می رود. نخلستان های وسیعی در مناطق جنوبی ایران وجود دارد که علاوه بر پاسخگویی به نیاز داخل امکان صادرات و تأمین نیاز کشورهای زیادی را دارند. کارگاه های تولید شیره خرما در شهرستان های آبپخش و سعدآباد از توابع استان بوشهر فراوان هستند. در این مناطق کار و درآمد اصلی مردم فروش خرما و مشتقات خرمایی می باشد. شیره خرما هم به صورت فله ای و هم به صورت بسته بندی های 500 گرمی تولید و عرضه می گردد.

فروش عمده ی شیره خرما فله ای توسط مراکز فروش اینترنتی به راحتی انجام می شود. در این مراکز ابتدا خریدار نوع شیره ی مورد نظر خود را سفارش می دهد. فروشنده نیز نمونه بار را برای او ارسال می کند تا کیفیت را ببیند. پس از تأیید نمونه شیره سفارش عمده ی خود را نهایی کرده و محصول بصورت مستقیم از جنوب تولید و ارسال می شود.

لیست قیمت انواع شیره خرما فله

قیمت شیره خرما

شیره خرما فله ای بیشتر برای مراکز پخت نان، کیک و شیرینی پزی ها مورد استفاده قرار می گیر. همچنین برای صادرات نیز بسیاری از خریداران شیره را به صورت فله سفارش می دهند.

قیمت شیره خرما به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. کیفیت شیره، غلظت آن، نوع خرمای مورد استفاده در تولید، نوع بسته بندی و روش تولید آن از عوامل مهم می باشند. چنانچه شیره خرما به روش صنعتی تولید شود قیمت آن به طور متوسط کمتر از نصف قیمت شیره ی سنتی تمام می شود.

قیمت شیره ی خرمای پیارم که گرانترین نوع خرما در ایران است از سایر انواع شیره بیشتر است. خریدار عمده قبل از اینکه خرید خود را انجام دهد باید با انواع شیره های موجود در بازار آشنایی کامل داشته باشد. سپس با توجه به نوع مصرفی که از شیره دارد غلظت آن را به تولید کننده اعلام نماید. شیره ی خرمای فله قیمت ی مناسب تر از بسته بندی دارد و به همین دلیل استقبال خوبی از آن می شود. بنابراین باید همه ی جوانب در نظر گرفته شود و با توجه به آن قیمت شیره ی مورد نظر را از مراکز پخش دریافت نمود.

پخش شیره خرما درتهران

مرکز پخش شیره خرما

در تهران و شهرهای پر جمعیت مراکز زیادی وجود دارد که فروش عمده ی شیره خرما فله ای را انجام می دهند. در این مراکز انواع شیره ی درجه یک با قیمت های مناسب به فروش می رسد. دفاتر فروش بسیاری از کارخانجات تولید محصولات خرمایی در تهران که پایتخت اقتصادی کشور است قرار دارد.

در این شهر قیمت ها به نوعی رقابتی است. به همین دلیل می توان سفارشات عمده را در این شهر و از طریق مراکز اینترنتی انجام داد.

بازار خرید و فروش شیره ی خرما

شیره خرمای صادراتی ارزان

همانطور که اشاره شد شیره ی خرما برای مصارف مختلفی استفاده می شود. به همین دلیل بازار خرید و فروش آن در فصول مختلف سال برقرار می باشد. در بازارهای داخلی تقریباً می توان گفت در تمامی فروشگاه های کوچک و بزرگ شیره خرما به فروش می رسد.

در بازار صادراتی نیز کشورهای اروپایی یکی از بزرگ ترین واردکنندگان شیره خرما فله از ایران هستند. رونق خرید و فروش محصولات کشاورزی هم باعث رشد و افزایش کیفیت محصولات می گردد و هم رشد اقتصادی در پی خواهد داشت.

بیشترین بازارهای صادراتی در جنوب و استان های بوشهر، خوزستان و هرمزگان قرار دارند. تولید کنندگان خرمای تازه را از باغداران خریداری کرده و شیره خرمای درجه یک تولید و صادر می کنند.

سفارش از درب کارخانه

برای سفارش شیره خرما فله و یا بسته بندی از درب کارخانه می توانید از طریق این مجموعه اقدام نمایید. در این مرکز انواع خرماو فرآورده های خرمایی را با نازلترین قیمت و کیفیت دلخواه خود خرید نمایید. شیره ی فله در دبه های 20 و 40 لیتری و با کد تأیید بهداشت برای صادرات و بازار داخل و با کیفیت عالی عرضه می گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *