قیمت عمده انواع خرما صادراتی

قیمت عمده انواع خرما صادراتی

قیمت انواع خرما در جنوب به نوع خرما بستگی دارد و کیفیت آن. با توجه به اینکه خرما انواع مختلفی دارد لذا خریدار باید ابتدا مشخص کند که چه نوع خرما نیاز دارد. قیمت خرما عمده از 10 هزار تومان تا 75 هزار تومان خرید و فروش می شود. در استان های خوزستان، بوشهر، کرمان، هرمزگان، فارس و سیستان و بلوچستان انواع خرما کشت می گردد. در هر استان خرمای خاص آن منطقه وجود دارد که دارای کیفیت مطلوبی است. خرما پیارم هرمزگان جنوب کشور را که از شیرینی و مزه خاصی برخوردار است را می توان به طور مستقیم از فروشنده تهیه کرد.

در خوزستان خرمای کبکاب و استعمران، در بوشهر خرمای کبکاب و زاهدی و خاصویی، در کرمان خرمی مضافتی و کلوته، در هرمزگان خرمای پیارم از شهرت خوبی برخوردار هستند. قیمت انواع خرما در شهرهای جنوبی به طور طبیعی ارزان تر از سایر شهرها می باشد. به همین دلیل تجار همیشه به دنبال خرید از این شهرها هستند اما همه ی آنها به راحتی نمی توانند به شهرهای جنوبی سفر کنند. مراکز پخش اینترنتی این مسئله را برای آنها آسان کرده اند. زیرا از طریق اینترنت می توانند فروشندگان برتر و باغداران را پیدا کرده و خرید کنند.

صادرات خرمای مضافتی به اروپا

قیمت خرید عمده خرما مضافتی بم

یکی از پر فروش ترین نوع خرما برای صادرات به کشورهای اروپایی خرمای مضافتی می باشد. اگر لیست قیمت انواع خرما را به ترتیب قرار دهیم خرمای مضافتی در میانه ی جدول قرار میگیرد. رطب مضافتی بم به دلیل بافت نرم و ظاهر مجلسی دارای مشتری زیادی است. همچنین این نوع خرما دارای شیرینی بیش از حد نیست و می توان تعداد زیادی از آن را بدون هیچ مشکلی میل کرد.

با توجه به بافت نرمی که خرمای مضافتی دارد لذا محل نگهداری آن باید خنک باشد. این خرما به دو صورت شیره دار و بدون شیره در بازار وجود دارد. هرچه که کم شیره تر باشد ماندگار آن بیشتر می شود. لذا بیشتر تاجران خرمای مضافتی را به صورت بدون شیره خرید می کنند. خرمای شیره دار برای حمل نیاز به کانتینر یخچال دار دارد و این مسئله هزینه ی حمل را به شدت افزایش می دهد. مرغوب ترین و خوشمزه ترین خرما خرما کبکاب فامیلا می باشد که به دلیل کیفیت بالای خود در بازار داخلی و در صادرات طرفداران بسیاری دارد.

فروش انواع خرما بدون واسطه

خرید عمده خرمای درجه یک

قیمت انواع خرما در مراکز فروش مختلف است. مراکزی به صورت اینترنتی در کشور فعال هستند که خرما را بدون واسطه عرضه می کنند. فروش خرما به صورت مستقیم از باغدار توسط این مراکز صورت می گیرد و در نتیجه قیمت انواع خرما بسیار مناسب به دست مصرف کننده می رسد. بسیاری از تجار به دنبال این مراکز هستند که کار خود را راحت تر کنند. زیرا در این صورت نیازی به به مراجعه ی حضوری برای خرید خرما نمی باشد.

ارسال بار نیز توسط فروشنده به هر نقطه از کشور انجام می گیرد. همچنین برای خریدارانی که درخواست نمایند به کشورهای مختلف نیز ارسال انجام می گیرد. برخی از باغداران در فصل برداشت خرما اقدام به نگهداری خرما در سردخانه می نمایند. سردخانه های بزرگی که خرما را تا دمای منفی 25 درجه و با حفظ تازگی نگه می دارند.

خرید اینترنتی خرما

برای خرید عمده و کسب اطلاع از قیمت انواع خرما به صورت عمده و مستقیم از باغدار با مشاورین ما تماس بگیرید. ما در این مجموعه انواع خرمای با کیفیت و صادراتی را با کمترین قیمت به دست مشتری می رسانیم. امروزه خرید خرما به صور اینترنتی یکی از ساده ترین روش های خرید عمده محسوب می گردد.

روش های قدیمی برای تجارت به تدریج در حال منسوخ شدن می باشد. در دسترس بودن مراکز اینترنتی در هر زمان و هر شهر از ویژگی های اصلی آنها می باشد. برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانید با ما تماس بگیرید.

  • تبلیغات:

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *