خرما پیارم یکی از پرفروش ترین انواع خرماها می باشد که در استان هرمزگان و شهرستان حاجی آباد به میزان زیادی تولید و برای فروش روانه بازار می شود و به دلیل کیفیت بالا و نیمه خشک بودن آن مدت زمان نگهداری آن بالاست و توجه مشتریان زیادی را در بازارهای داخلی و خارجی جلب نموده است. برای استعلام قیمت خرمای خشک پیارم به تولید کننده ها یا سایت های معتبر فروش مراجعه نمایید زیرا هر روز بروزرسانی می شود. خرما پیارم هرمزگان جنوب کشور را که از شیرینی و مزه خاصی برخوردار است را می توان به طور مستقیم از فروشنده تهیه کرد.

قیمت خرمای خشک پیارم در فروشگاه های تهران

اولین تولید کننده خرمای خشک پیارم در ایران

اولین تولید کننده خرمای خشک پیارم در ایران

خرمای نیمه خشک پیارم در شهرستان حاجی آباد هرمزگان و استان بوشهر با بهترین کیفیت تولید و به بازار ارائه می شود که یکی از گران ترین و خوشمزه ترین انواع آن است که در بازارهای داخلی و خارجی مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است.  به دلیل نیمه خشک بودن بیش از یک سال قابل نگهداری است و گزینه بسیار مناسبی برای صادرات است. قتد آن برای افراد چاق و بیماران دیابتی مناسب بوده که در کنار چای و سایر دمنوش ها مورد استفاده قرار می گیرد.

این خرما به خرمای شکلاتی معروف است که به صورت ارگانیک کشت می شود و هیچ گونه مواد شیمیایی و سموم در پرورش آن استفاذه نمی شود و یکی از بهتررین انواع آن برای صادر کردن می باشد که علاوه بر مصرف در بازار داخلی سالانه حجم زیادی از آن به کشورهای اروپایی، آسیایی و آفریقایی با ضمانت کیفیت و در بسته بندی های بهداشتی با وزن های مختلف صادر می شود که مورد استقبال مشتریان زیادی در کشورهای خارجی قرار می گیرد.

صادرات خرمای خشک پیارم از تبریز به ترکیه

صادرات خرمای خشک پیارم از تبریز به ترکیه

شرکت های بازرگانی متعددی در کشور در زمینه صادرات خرمای خشک پیارم با بهترین کیفیت در حال فعالیت هستند که آن را از طریق مرزهای زمینی، هوایی و دریایی به کشورهای اروپایی و آسیایی نظیر: ترکیه، روسیه، آلمان، اندونزی، مالزی، چین، انگلیس و … صادر می کنند که برای بازرگانان و تاجران ایرانی سود بسیار خوبی به همراه دارد و در کنار صادرات سایر محصولات غیر نفتی ارزآوری مناسبی برای کشور دارد. مرغوب ترین و خوشمزه ترین خرما خرما کبکاب فامیلا می باشد که به دلیل کیفیت بالای خود در بازار داخلی و در صادرات طرفداران بسیاری دارد.

خرمای پیارم بوشهر کیفیت بالا و مرغوبی دارد و یکی از محصولات پرفروش و پرطرفدار است که دارای رنگ قهوه ای، گوشتی و نیمه خشک، طعم و مزه ای فوق العاده است. برای خرید آن با بهترین قیمت و در بسته بندی های متنوع و بهداشتی به شرکت های بازرگانی یا سایت های معتبر فروش مراجعه نمایید.

فروش خرمای خشک پیارم در حجم بالا

فروش خرمای خشک پیارم در حجم بالاخرید و فروش خرما پیارم درجه یک در حجم بالا توسط تولید کنندگان و نخلداران صورت می گیرد و با قیمت پایین و مقرون به صرفه ای به مشتری ارائه می کنند و در خرید و فروش هایی که به صورت عمده انجام می شود دو طرف معامله سود خوبی می برند و مشتری بیشتری جذب می شود. قیمت این محصول به علت محدودیت تولید و برداشت نسبت به انواع دیگر بالاتر است همچنین نمونه خشک آن به دلیل نگهداری به مدت طولانی و خراب نشدن قیمت بیشتری دارد.

بهترین نوع خرما در استان های خوزستان، فارس، هرمزگان، بوشهر، کرمان و سیستان و بلوچستان در نخلستان ها با بهترین کیفیت پرورش پیدا می کند و پس از برداشت و آماده شدن توسط شرکت های بازرگانی و نمایندگی ها در سراسر کشور توزیع می گردد.

قیمت خرمای خشک پیارم باکیفیت

قیمت خرمای خشک پیارم باکیفیتقیمت آن با توجه به کیفیت، نوع بسته بندی، میزان عرضه و تقاضا در بازارهای داخلی و خارجی و … متفاوت است. برای استعلام قیمت به تولید کننده ها یا نمایندگی های آن ها مراجعه نمایید اما راه ساده تر ورود به سایت های معتبر است زیرا هر روز بروز رسانی می شود و شما از آخرین قیمت آن مطلع می گردید و در صورت تمایل می توانید محصول مورد نظر را خریداری نموده و از مزیت های خرید غیر حضوری بهره مند شوید.

به دلیل داشتن انواع ویتامین ها، مواد معدنی، آهن، آنتی اکسیدان و سایر مواد مغذی مورد نیاز بدن برای سلامتی بسیار مفید است و در درمان کم خونی، تنظیم فشار خون، تقویت قلب و اعصاب، سلامت دستگاه گوارش، تقویت سیستم ایمنی بدن، درمان سرما خوردگی و … بسیار مؤثر است.

خرید خرمای پیارم با نازلترین قیمت

خرید خرمای پیارم با نازلترین قیمتارزان ترین خرما را با مراجعه به مارکت های آنلاین با کیفیت مرغوب خریداری کنید. این مراکز به دلیل به روز بودن و فراهم کردن شرایط ایده آل برای خرید، بسیاری از افراد ترجیح می دهند از آن ها خرید کنند و در وقت و هزینه ایاب و ذهاب صرفه جویی نمایند همچنین کارشناسان فروش اطلاعات لازم را در خصوص محصول مورد نظر و نحوه خرید در اختیار مشتری قرار می دهند. هزینه مناسب، کیفیت بالا، عدم محدودیت زمانی در ثبت سفارش، امکان مشاوره رایگان قبل از خرید، تسریع و سهولت در خرید،کمک به کاهش آلودگی هوا و ترافیک، خدمات دهی مناسب و بیست و چهار ساعته و … از مزیت های خرید اینترنتی است که هر روز بر تعداد متقاضیان آن افزوده می شود.

بازار فروش خرمای خشک در سراسر کشور

بازار فروش خرمای خشک در سراسر کشوربازار خرمای خشک به دلیل کیفیت بالا، ماندگاری زیاد، طعم و مزه عالی و … بسیار پررونق و پر فروش است و طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور دارد. همان طور که می دانید ایران از بزرگ ترین تولید کننده ها و صادر کننده های انواع خرما در جهان است که به علت کیفیت مرغوب این محصول ایرانی در بازارهای بین المللی بسیار پرطرفدار است.

فروشگا اینترنتی خرما انواع آن را با ضمانت کیفیت و قیمت ارزان به متقاضیان ارائه می کند که به دلیل فواید فراوان خرید غیر حضوری مشتریان استقبال زیادی می کنند و این محصول به دلیل مرغوبیت و طعم عالی بسیار پر فروش است. در هنگام خرید آن به کیفیت، نوع بسته بندی، بهداشتی بودن، تاریخ تولید و انقضاء توجه زیادی نمایید تا محصولی اصل و درجه یک را تهیه کنید.

هزینه ارسال خرمای خشک پیارم با حمل و نقل استاندارد

هزینه ارسال خرمای خشک پیارم با حمل و نقل استانداردهزینه ارسال آن با توجه به حجم و نحوه ارسال و … متفاوت است و با مراجعه به تولید کننده ها یا مارکت های آنلاین می توانید از هزینه ها مطلع شوید. این محصول به دلیل خواص ارزشمند برای بدن، می تواند به عنوان یک میان وعده سالم مورد استفاده قرار گیرد و برای تقویت حافظه، تقویت بینایی و … بسیار مؤثر بوده و برای کودکان و سالمندان یک ماده غذایی پرخاصیت می باشد.

خرید و فروش آن با بهترین کیفیت و قیمت مطلوب در مراکز معتبر، فروشگاه های زنجیره ای، عمده فروشی ها و مارکت های آنلاین به صورت کلی و جزیی صورت می گیرد که به دلیل مرغوب بودن و کیفیت مناسب همچنین خواص فراوان از فروش خوبی برخوردار است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *