قیمت خرمای زاهدی درجه یک بوشهر

قیمت خرمای زاهدی درجه یک بوشهر

قیمت بهترین خرمای زاهدی جهرم را می توان از طریق مراکز فروش اینترنتی و یا بازار خرما فروشان دریافت کرد. خرمای زاهدی درجه یک در شهرهای مختلفی کشت می گردد که جهرم یکی از این مناطق است. با شروع شدن فصل برداشت خرما باغداران با کمک نیروهای خود اقدام به پیدن خرما می کنند. در این زمان قیمت ها به صورت تقریبی مشخص میشود و همراه با نوسان می باشد.

تا زمان به تعادل رسیدن عرضه و تقاضا نمی توان قیمتی ثابت برای خرمای زاهدی درجه یک در نظر گرفت. برای مثال در ماه مبارک رمضان تقاضا به شدت بالا می رود و این امر باعث افزایش قیمت ها می گردد.

قیمت خرمای جهرم نیز به کیفیت و نوع بسته بندی آن وابسته است. هرچقدر کیفیت بیشتر باشد طبیعتا قیمت نیز بیشتر است. و از طرفی شاهد هستیم که به دلیل وجود مسائلی مانند تورم و نوسان قیمت ارز، نرخ محصولاتی مانند خرما نیز دائم تغییر می کند. لذا برای آنکه قیمت روز خرما را بدانید باید از طریق مراکز اینترنتی استعلام بگیرید.

مراکز اصلی تولید خرمای زاهدی درجه یک

قیمت خرما زاهدی درجه یک

 

خرمای زاهدی درجه یک در استان های جنوبی به ویژه استان بوشهر و فارس کشت می شود. خرمای زاهدی دشتستان، طلحه، پشتکوه، جهرم، قیروکازین و فراشبند از شهرت خوبی برخوردار هستند. اغلب کسانی که در زمینه ی خرید و فروش خرما زاهدی فعالیت می کنند خرمای این مناطق را ترجیح می دهند.

برای دسترسی به خرمای درجه یک باید از منابع معتبر برای خرید اقدام نمود. وجود واسطه های فراوان در میان فروشندگان باعث می شود که خرما به نرخ بالاتری به دست خریدار برسد. برای جلوگیری از این کار دو راه حل وجود دارد. اول اینکه به صورت مستقیم به نخلستان ها مراجعه کرده و خرما سفارش دهید. راه دوم ثبت سفارش در مراکز پخش اینترنتی است که خرما را بدون واسطه عرضه می کنند.

در این مراکز خرمای زاهدی درجه یک و تازه با قیمت مناسب در اختیار مشتری قرار داده می شود. این کار به ویژه برای تاجران از اهمیت بالایی برخوردار است.

فروش عمده خرما زاهدی در نخلستان

خرید عمده خرما زاهدی درجه یک

همانطور که می دانید در فصل برداشت خرما شاهد بیشترین تقاضا برای خرید آن هستیم. در این زمان خریدارانی که حجم سفارش بسیار بالایی داشته باشند می توانند به صورت مستقیم به نخلستان مراجعه کنند و خرما را با تخفیف ویژه خرید کنند. باغداران نیز با این روش سریع تر به پول می رسند و لذا تا بیشترین حد ممکن با خریدار کنار می آیند.

زمانی که کل خرمای نخلستان به صورت یکجا از باغدار پیش خرید می شود باید با انتقال آن به کارگاه های سورتینگ خرمای زاهدی درجه یک را از درجه دو جدا کرد. و پس از آن وارد مرحله ی بسته بندی می گردد. لازم به ذکر است که برخی از تجار خرمای نخلستان را بدون جدا کردن نمونه ی درجه یک و دو به کشورهای مختلف صادر می کنند.

در نخلستان های جهرم میتوان خرمای زاهدی درجه یک را به راحتی یافت. اما این نوع خرما در این منطقه کم یاب است و در صورت اقدام دیر هنگام، محصول به اتمام می رسد.

ارسال خرما و صادرات به کشورهای مختلف

خرما از جمله محصولاتی است که علاوه بر بازار داخلی دارای رونق بسیار خوبی در صادرات دارد. به همین علت تجار زیادی در این حوزه فعالیت می کنند. ارسال خرما و صادرات آن از طریق راه های مختلفی انجام میگیرد. ترانزیت زمینی و کشتیرانی از اصلی ترین راه های ارسال محصول است. بستگی به کشور مقصد باید شیوه ی ارسال انتخاب شود تا کمترین هزینه را در بر داشته باشد.

خرمای زاهدی درجه یک به کشورهای اروپایی مانند روسیه، ترکیه، آلمان و… صادر می گردد. سود حاصل از صادرات برای باغداران و تولید کنندگان بسیار شیرین است.

با توجه به اینکه خرمای زاهدی بدون شیره می باشد برای حمل آن از کانتینرهای معمولی استفاده می شود. اما برخی از کشورها مانند کویت طبق قوانین خود فقط خرما را در کانتینرهای یخچالدار میپذیرند. این قوانین ممکن است طی سالهای آینده تغییر کند بنابراین قبل از ارسال باید به این نکات توجه شود.

خرید خرمای زاهدی درجه یک از این مجموعه

برای خرید خرمای زاهدی درجه یک امسالی می توانید از طریق مجموعه ی نگین جنوب اقدام کنید. ما در این مجموعه با عرضه ی مستقیم خرما از تولید کننده و حذف واسطه ها قیمت ها را تا پایین ترین مقدار ممکن کاهش می دهیم.

فروش عمده ی خرمای زاهدی و انواع دیگر خرما برای بازار داخلی و صادراتی تخصص ما در این مجموعه می باشد. برای کسب اطلاعات تکمیلی و دریافت آخرین قیمت ها می توانید با مشاورین فروش مجموعه تماس بگیرید و از مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *