قیمت خرمای زاهدی درجه یک بوشهر

قیمت خرمای زاهدی درجه یک بوشهر

این یک امری کاملاً طبیعی است که قیمت خرمای زاهدی بوشهر در این استان ارزان تر از سایر نقاط باشد. زیرا منبع تولید و کشت این خرمای مرغوب می باشد. در استان بوشهر انواع مختلف خرما کشت می شود که هر نوع در منطقه ای مخصوص قرار دارد.

قیمت خرما به عوامل مختلفی از جمله کیفیت و به ویژ زمان ثبت سفارش بستگی دارد. این که خریدار در فصل برداشت اقدام به خرید کند یا در ماه هایی که درخواست برای خرما به شدت افزایش می یابد تفاوت زیادی دارد. بسیاری از تجار در فصل برداشت خرما به شهرهای جنوبی سفر می کنند و خرمای زاهدی بوشهر را از باغداران پیش خرید می کنند. در این صورت سود مناسبی نصیبشان میشود.

همچنین قیمت خرما در شیراز علاوه بر موارد ذکر شده با توجه به اینکه ارزش صادراتی دارد به نرخ ارز وابسته است. در طول سال ممکن است نوسانات زیادی را داشته باشد. بنابراین قبل از خرید باید قیمت دقیق را از فروشندگان دریافت کنید و بعد تصمیم گرفته شود

صادرات خرمای زاهدی بوشهر به اروپا

نمایندگی فروش عمده خرما زاهدی بوشهر

به دلیل کیفیت بالای خرمای زاهدی بوشهر، از کشورهای مختلفی از جمله ترکیه و روسیه درخواست های زیادی برای خرید وجود دارد. سودی که در خرید و فروش خرما زاهدی وجود دارد باعث علاقه مند شدن سرمایه داران برای ورود به این عرصه شده است.

صادرات خرما به کشورهای مختلف می تواند از جنبه های زیادی برای کشور مفید باشد. علاوه بر رونق کسب و کار کشاورزان که کار سختی را در طول سال انجام می دهند، باعث رشد اقتصاد کشور نیز می شود. هرچند که هنوز هم میزان صادرات نسبت به تولید بسیار کم است و جای رشد بیشتری وجود دارد. فعالان حوزه ی خرما با تبلیغات و بازاریابی به شیوه ی صحیح باید زمینه را برای افزایش صادرات مهیا کنند. خرمای زاهدی بوشهر یکی از بهترین گزینه های صادراتی به شمار می رود که باید مورد توجه قرار گیرد.

تفاوت کیفیت خرمای زاهدی بوشهر با سایر مناطق

قیمت خرمای زاهدی صادراتی پشتکوه

خرما در قطر در مناطق و استان های زیادی از جمله بوشهر، فارس، خوزستان، کرمانشاه و… کشت میشود. فروشندگان حرفه ای به خوبی میدانند که کیفیت خرمای هر منطقه با توجه به شرایط آب و هوایی با هم فرق دارد. اندازه ی دانه های خرما، رنگ خرما و گوشتی بودن آن از تفاوت های موجود می باشد.

کیفیت خرمای برداشت شده از نخلستان های استان بوشهر و به ویژه منطقه ی پشتکوه دارای بالاترین درجه است. گوشتی بودن خرما، رنگ طلایی و قرمز و دانه های درشت خرما در این منطقه باعث شده است که تجار اولویت اصلی خرید خود را به خرمای زاهدی بوشهر اختصاص دهند. زیرا در کشورهای اروپایی کیفیت خرما اهمیت فوق العاده ای دارد. اما در برخی از کشورها مانند هند و افغانستان بیشتر خرمای درجه2 مصرف و خرید می شود.

ارسال سریع خرما به سراسر کشور

فروش عمده خرمای زاهدی بوشهر

همواره یکی از دغدغه های خریداران عمده این است که خرما در چه مدت زمانی آماده و تحویل آنها میشود. این مسئله به فروشنده و توان او بستگی دارد. با توجه به حجم سفارش مشتری میتوان حمل و ترانزیت خرما را با وسایل مختلفی انجام داد.

هزینه های حمل یکی از فاکتورهای بسیار مهم به شمار میرود. زیرا اگر به صورت صحیح انجام نگیرد قیمت تمام شده ی خرمای زاهدی بوشهر برای خریدار گران تمام می شود. پس باید با دقت ارزان ترین راه ارسال بار به مقصد مشخص شود.

هرچقدر که حجم سفارش بالاتر باید و از وسیله ی سنگین تری برای حمل استفاده شود قیمت برای خریدار به صرفه تر تمام می شود.

نحوه ی سفارش و خرید عمده خرما زاهدی

برای خرید عمده خرمای زاهدی بوشهر بدون واسطه و مستقیم از نخلستان های جنوب می توانید با ما تماس بگیرید. عرضه ی خرمای ممتاز با تضمین کیفیت و همچنین با قیمت مناسب در این مجموعه انجام میشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نرخ روز خرمای زاهدی و دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *