نمایندگی فروش عمده خرما زاهدی بوشهر

نمایندگی فروش عمده خرما زاهدی بوشهر

برای اطلاع از قیمت خرما مضافتی عمده با تخفیف ویژه باید با مراکز فروش عمده ی اینترنتی در ارتباط باشید. در این مراکز در طول سال با توجه به مناسب های مختلف تخفیفات فوق العاده ای به مشتریان داده می شود.

با توجه به اینکه در کشور ما تورم زیادی حاکم است و نرخ ارز نیز همواره در حال نوسان است لذا نمی توان قیمت خرما زاهدی صادراتی را به صورت کلی اعلام کرد. بلکه باید هنگام خرید نرخ روز را دریافت کرد. نرخ روز خرما در نمایندگی های پخش معتبر قابل دسترس می باشد. برای انکه راحت تر و بدون هزینه به فروشنده دسترسی داشته باشید می توانید از مراکز اینترنتی استفاده کنید. در این مراکز خرمای تازه و مرغوب با نرخ رقابتی عرضه می گردد.

به طور طبیعی قیمت خرما در استان های جنوبی که منبع تولید آن هستند از سایر نقاط کمتر است. بهترین تخفیف را می توان از فروشندگان اصلی دریافت کرد و نه واسطه ها. استان بوشهر قطب اصلی تولید مرغوب ترین خرمای زاهدی ایران است و بهتر است از این منطقه خرید خود را انجام دهید.

مرکز پخش خرمای زاهدی درجه یک

قیمت خرما زاهدی درجه یک

مراکز پخش زیادی هستند که در زمینه ی خرما فعالیت می کنند. مراکز اصلی که در استان های جنوبی قرار دارند و مراکزی نیز در شهرهای بزرگی مانند تهران، اصفهان، مشهد، تبریز و … وجود دارند. در هر صورت دسترسی به این مراکز با توجه به مکان فعلی شما ممکن است نزدیک و در دسترس باشند و یا دور از دسترس.

اگر راه آسان و بدون دردسر را بخواهید پیشنهاد ما این است که از طریق مراکز اینترنتی اقدام کنید. عمده فروشی ها به شدت در حال رقابت با یکدیگر هستند. حتی برخی از آنها برای آنکه قیمت کمتری نسبت به سایر رقبا عرضه کنند خرمای درجه دو را با درجه یک مخلوط کرده و به مشتری میدهند.

قیمت خرمای زاهدی صادراتی و درجه1 در شهرهای مختلف با هم کمی تفاوت دارد. خریدار باید محصول شرکت های مختلف را به هم مقایسه کند و تصمیم خود را برای خرید نهایی کند.

ویژگی و خواص خرما زاهدی

خرید عمده خرمای زاهدی پشتکوه

خرمای زاهدی مناطق مختلف با هم فرق دارند. در برخی مناطق خرما گوشتی و نرم است و در برخی مناطق نیز خشک و بدون شیره. میزان فیبر و انرژی این نمونه ها با هم یکسان نیستند.

در حالت کلی انواع ویتامین ها و مواد معدنی و فیبر در خرما وجود دارد. وجود این مواد مغذی در خرما باعث میشود که این مویوه خواص فوق العاده ای را در خود داشته باشد. برخی از این خواص به صورت خلاصه شامل موارد زیر می باشند:

درمان کم خونی

  1. پیشگیری از سرطان
  2. تنطیم قند و فشار خون
  3. استحکام و قوای جسمی
  4. سلامتی پوست و مو
  5. سلامتی روده ها و دستگاه گوارش
  6. سلامتی قلب و تنظیم کلسترول خون

این موارد تنها بخشی از خواص پرشمار خرمای زاهدی می باشد.

برای تشخیص خرمای زاهدی درجه یک باید به ظاهر آن توجه کنید. باید رنگ قهوه ای روشن مایل به زرد داشته باشد. همچنین بافت داخل آن باید گوشتی و پر باشد. اندازه ی درشت آن نیز میتواند بر کیفیت آن دلیل باشد. هنگام خرید باید به قیمت خرما زاهدی صادراتی توجه کنید تا در تجارت خود دچار ضرر نشوید.

خرید و دریافت آخرین قیمت خرمای زاهدی صادراتی

برای دریافت آخرین قیمت خرمای برحی خوزستان با مشاورین فروش ما تماس بگیرید. در این مجموعه به دلیل آنکه خرما بدون واسطه و مستقیم از نخلستان  عرضه میگردد، قیمت ها بسیار مناسب میباشند. علاوه بر قیمت باید به کیفیت بالا و ممتاز خرمای زاهدی این مجموعه نیز اشاره کرد.

با توجه به نوسان قیمت خرما در طول سال بهتر است قیمت ها را چند روز قبل از ثبت سفارش دریافت نمایید. برای خرید عمده پس از نهایی شدن سفارش، خرمای زاهدی بارگیری و ارسال میگردد. و یا اینکه می توانید به صورت حضوری در محل تحویل خرما حاضر شوید و سفارش را دریافت کنید.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *