قیمت خرمای زاهدی صادراتی بوشهر

قیمت خرمای زاهدی صادراتی بوشهر

در استان بوشهر نخلستان های فراوانی وجود دارد که انواع خرما به ویژه خرمای پیارم عمده و کبکاب کشت می گردد. کیفیت خرمای بوشهر در کل کشور و در میان تاجران شناخته شده است. قیمت خرمای زاهدی صادراتی بوشهر با توجه به سفارش مشتری متفاوت است.

برخی از کشورهای وارد کننده ی خرما با توجه به بازار فروشی که دارند اقدام به خرید خرمای درجه2 می کنند. از جمله می توان به کشورهای هند و افغانستان اشاره کرد. در سال 1400 قیمت خرمای زاهدی درجه2 حدود 14000 تومان خرید و فروش گردید و خرمای درجه 1 نیز حدود 22000 تومان. اما توجه کنید که این قیمت ها در طول سال دچار نوسان می شوند.

برخی از کشورها نیز که عمدتاً شامل کشورهای اروپایی مانند روسیه و ترکیه می شوند خرمای درجه1 خرید می کنند. بنابراین هم خرمای درجه1 و هم درجه2 جنبه ی صادراتی دارند. با توجه به این نکات ذکر شده قیمت خرمای زاهدی صادراتی میتواند متفاوت باشد و بستگی به نیاز و انتخاب خریدار دارد.

خرید خرمای زاهدی صادراتی از کشاورز

خرید عمده خرما زاهدی درجه یک

در سال های گذشته تجار برای خرید خرما از کشاورز باید به صورت حضوری به استان های جنوبی مراجعه می کردند. اما امروزه با وجود فروشگاه های اینترنتی این کار بسیار راحت شده است. قیمت خرمای زاهدی صادراتی ممکن است حدود 10 درصد ارزانتر از واسطه ها باشد.

با توجه به حجم بالای خریدهای صادراتی این 10 درصد عدد و رقم بالایی می شود. مراکز اینترنتی با حذف واسطه ها این امکان را به مشتری می دهند که بدون مراجعه ی حضوری و تنها با یک جست و جوی ساده در اینترنت خرید خود را انجام دهند.

هدف از خرید و فروش هر محصول کسب سود است و هرچه این سود بیشتر باشد برای طرفین بهتر است. در شهرهای قطب تولید خرما در فصل برداشت عده ای از سرمایه داران خرما را از کشاورزان با قیمت پایین خرید می کنند و پس از قرار دادن آنها در سرد خانه با قیمت بالایی به فروش می رسانند. در این میان کشاورزان کمترین سود را می برند.

صادرات خرمای زاهدی به روسیه، ترکیه و افغانستان

خرما زاهدی درجه یک صادراتی فله

کشورهای زیادی هر ساله خرمای مورد نیاز بازار خود را از ایران خریداری میکنند. از جمله می توان به کشورهای روسیه، ترکیه، هند و افغانستان که از همسایگان ایران هستند اشاره کرد. قیمت خرمای زاهدی صادراتی ایران با توجه به نرخ ارز برای تجار خارجی بسیار مناسب است. از طرف دیگر هزینه ی حمل و ترانزیت محصول که رقم قابل توجه از کل هزینه ها را شامل میشود اهمیت بالایی دارد.

با توجه نزدیک بودن فاصله ی ایران نسبت به کشورهای ذکر شده هزینه ی ترانزیت مبلغ مناسبی می شود. به همین دلیل تقاضای خوبی برای خرما وجود دارد. در کنار قیمت مناسب باید به کیفیت و بسته بندی خرما توجه بیشتری شود. زیرا بسته بندی یکی از موارد بسیار مهم در صادرات می باشد.

قیمت خرمای زاهدی صادراتی به صورت فله و بسته بندی تفاوت زیادی دارد. خرمای بسته بندی نیاز به ظروف و جعبه های مخصوص و نیروی کار دارد و این کار هزینه های زیادی به همراه دارد. اما خرمای فله در کاتن های 10 و20 کیلوی عرضه می شود و به همین علت ارزان تر است.

سفارش خرما و دریافت مشاوره

برای دریافت مشاوره در خصوص خرید خرما فشرده و صادرات می توانید با ما در ارتباط باشید. در این مجموعه انواع خرمای درجه 1 و درجه2 با قیمت مناسب و در کمترین زمان ممکن برای خریدار ارسال میشود.

برای جلوگیری از ضرر و زیان خود می توانید آخرین قیمت خرمای زاهدی صادراتی را دریافت کنید. سپس نسبت به ثبت سفارش نهایی خود اقدام کنید و با خیالی آسوده به تجارت خود بپردازید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ی مشاهده ی نمونه خرما با کیفیت های مختلف با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *