قیمت خرید عمده خرمای زاهدی صادراتی

قیمت خرید عمده خرمای زاهدی صادراتی

قیمت خرمای زاهدی صادراتی پشتکوه را میتوان از عمده فروشی های موجود در این شهر دریافت کرد. و یا اینکه از مراکز پخش اینترنتی که بدون واسطه خرما را عرضه میکنند قیمت ها را دریافت کنید. در هر صورت باید بدانید که خرمای زاهدی پشتکوه دارای بهترین کیفیت و در نتیجه بالاترین قیمت در میان خرمای زاهدی مناطق دیگر می باشد.

در استان بوشهر  شهرها و روستاهای زیادی وجود دارد که خرمای زاهدی در آن مناطق کشت می شود. اما هرچند که این مناطق فاصله ی زیادی با هم ندارند ولی کیفیت خرمای آنها متفاوت است. به همین علت است که خرمای پشتکوه شهرت زیادی دارد و حتی در میان تاجران خارجی نیز شناخته شده است.

قیمت خرمای زاهدی صادراتی پشتکوه در فصل برداشت خرما خیلی ارزان است. کم کم با برداشت کامل خرما و افزایش تقاضا این قیمت نیز افزایش می یابد. پس اگر قصد خرید عمده دارید بهتر است در زمان برداشت اقدام کنید.

خرید و فروش خرمای زاهدی در بازار

خرمای زاهدی ارزان قیمت

در بازار داخلی و خارجی خرمای زاهدی از رونق مطلوبی برخوردار است. به دلیل کم شیره بودن این نوع خرما نگهداری آسان تری داشته و ماندگاری آن نیز در هوای آزاد بیشتر از خرمای شیره دار است. قیمت خرمای زاهدی صادراتی نسبت به انواع خرمای کم شیره مناسب تر است. و لذا استقبال خوبی برای خرید آن انجام می شود.

با توجه به این که خرما درجه بندی زیادی دارد لذا در بازار داخلی و صادراتی نیز شاهد درخواست ها مختلفی هستیم. به عنوان نمونه میتوان به خرمای درجه2 اشاره کرد که بیشتر مورد توجه همسایگان شرقی ایران مانند هند، افغانستان و پاکستان است. اما در بازارهای اروپایی شرایط فرق دارد. تجار کشورهای روسیه، ترکیه، گرجستان و… بیشتر خواهان خرمای درجه1 و لوکس هستند.

بنابراین قیمت خرمای زاهدی صادراتی که به کشورهای مختلف ارسال میشود بستگی به درجه بندی و نیاز خریدار دارد. خرمای پشتکوه از مرغوبیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل قیمت آن نیز مقداری بالاتر است.

تفاوت قیمت خرمای زاهدی صادراتی فله و بسته بندی

خرما زاهدی درجه یک صادراتی فله

خرمای زاهدی به صورت معمول در کارتن های 10 کیلویی بسته بندی می شود و به همین صورت در بازار داخلی و صادراتی عرضه میگردد. این نوع بسته بندی برای خریدار مزیت هایی دارد که به طور خلاصه می توان گفت قیمت خرمای زاهدی صادراتی در این حالت ارزان تر است.

در بحث بسته بندی خرمای ایرانی هنوز آن گونه که شایسته است نتواسته با رقبای قدرتمند خود رقابت کند. کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و کشور ترکیه در این صنعت بسیار پیشرفته و مدرن هستند. هرچند کشور ترکیه تولید کننده ی خرما نیست اما با خرید فله ای خرمای کشورهایی مانند ایران اقدام به بسته بندی آن می نماید. از این طریق سود فوق العاده ای نصیب تاجران ترکیه ای میشود.

به طور میانگین میتوان گفت قیمت خرمای زاهدی صادراتی فله حدودا 40 درصد ارزان تر از خرمای بسته بندی است.

سفارش عمده خرمای زاهدی از این مجموعه

سفارش خرید عمده خرما از این مجموعه یکی از ساده ترین روش های خرید عمده می باشد. امروز با افزایش روز افزون استفاده از فضای اینترنت و وجود فروشگاه های اینترنتی اکثر تجار به این روش خرید می کنند. دریافت آخرین قیمت خرمای زاهدی صادراتی و همچنین مشاهده ی محصولات موجود فروشگاه از مزیت های مراکز اینترنتی است.

ما در این مجموعه با عرضه ی انواع خرمای درجه یک مانند خرمای پیارم، زاهدی، مضافتی، کبکاب و خاصویی به صورت مستقیم از نخلستان، علاوه بر تأمین تمام نیاز مشتری خدمات ویژه ای نیز در اختیار آنها قرار می دهیم. تازگی و مرغوبیت خرما، تخفیف ویژه و ارسال به سراسر دنیا بخشی از مهم ترین خدمات مجموعه ی نگین جنوب می باشد.

برای خرید و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

 

  • تبلیغات:

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *