قیمت خرید خرمای زاهدی فراشبند

قیمت خرید خرمای زاهدی فراشبند

برای اطلاع از قیمت خرمای زاهدی فراشبند در تهران باید نرخ روز خرما را از مراکز اینترنتی معتبر دریافت کرد. از مراکز اینترنتی نرخ انواع خرما را می توان به راحتی و به سرعت با هم مقایسه نمود . سپس برای خرید اقدام کرد. در استان فارس که یکی از قطب های تولید خرمای زاهدی در کشور است می توان خرما ا با نرخ مناسبی تهیه کرد.

فروش خرمای زاهدی فراشبند به قیمت درب باغ یکی از اهداف مراکز پخش اینترنتی به شمار می رود. در واقع در کلان شهری مانند تهران که دارای جمعیت زیادی است قیمت خرما در عمده فروشی ها متفاوت است. برخی از فروشندگان به سودهای کم رضایت می دهند و برخی نیز به دنبال سودهای بزرگ هستند. بنابراین باید با دقت به جست و جو پرداخت و بهترین آنها را انتخاب نمود.

در شهر تهران قیمت خرما به صورت خرده فروشی طبق نرخ روی بسته بندی انجام می گیرد. خرمای فراشبند به دلیل قیمت مناسبی که دارد در فروشگاه ها به خوبی مورد استقبال قرار می گیرد.

مرکز پخش خرمای زاهدی فراشبند در جنوب

پخش عمده خرمای زاهدی از نخلستان

در جنوب کشور عمده فروشی های زیادی وجود دارد که در زمینه ی خرما و مشتقات آن فعالیت می کنند. هر کدام از این مراکز دارای خرما در کیفیت های مختلفی بوده و با توجه به نیاز مشتری عرضه می کنند.

در استان فارس و بوشهر می توان بهترین و ارزان ترین خرمای زاهدی درجه یک را خریداری نمود. در جنوب کشور که شرایط آب و هوایی برای کشت خرما مهیا می باشد نخلستان های بزرگی وجود دارد. این باغ ها به قدری وسیع و پر ثمر هستند که ایران را به دومین تولید کننده ی برتر خرما در جهان تبدیل کرده اند. و این امری طبیعی است که مراکز پخش زیادی نیز در این مناطق مشغول فعالیت باشند.

برای پیدا کردن مراکز پخش معتبر کافی است که با کمی پرس و جو آنها را بیابید. ویا در اینترنت به راحتی می توان با فروشندگان ارتباط برقرا نمود. خرمای زاهدی فراشبند دارای کیفیت مناسب بوده و کشورهای زیادی از جمله، هند و افغانستان از خریداران اصلی این نوع خرما می باشند.

صادرات بهترین خرمای زاهدی

خرمای زاهدی صادراتی ایران

خرمای زاهدی یکی از پر فروش ترین نوع خرما در بازارهای صادراتی به حساب می آید. علت این امر قیمت مناسب و ماندگاری بالای این نوع خرما است. خرمای زاهدی فراشبند هر ساله از کشورهای مختلفی برای خرید مورد استقبال قرار می گیرد.

صادرات خرمای زاهدی به کشورهای روسیه، هند، افغانستان، ترکیه کشورهای آسیای مرکز به خوبی انجام می شود. حاشیه ی سود مناسب هم برای باغداران و هم برای تاجران باعث می شود که فروش خرما هر سال رونق بیشتری داشته باشد.

یکی مهمترین نکاتی که در صادرات خرما به چشم می خورد داشتن تاییدیه های بهداشتی برای این محصول است. اهدای گواهی بهداشت به مراکز بسته بندی معتبر که به صورت حرفه ای فعالیت می نمایند از مهمترین دستاوردهای شرکت های خرمایی به شمار می رود. زیرا با داشتن مجوزهای بهداشتی به راحتی می توانند صادرات انجام دهند و درآمد کارخانه افزایش می یابد.

ویژگی و خواص خرما زاهدی مرغوب

خرمای زاهدی درجه یک دارای ویژگی هایی است که به راحتی قابل شناسایی می باشد. داشتن رنگ قهوه ای روشن و مایل به زرد، درشت بودن اندازه ی خرما و گوشتی بودن آن از مهمترین ویژگی های ظاهری خرمای مرغوب است. برخی از خرمای زاهدی فراشبند که هر ساله به ثمر می نشیند دارای کیفیت ممتاز هستند. و ما بقی در دسته ی درجه دو قرار می گیرند.

با توجه به وجود انواع مواد معدنی مانند سدیم، پتاسیم، کلسیم و منگنز در خرما و همچنین انواع ویتامین ها و فیبر می توان این میوه ی با ارزش را جزو حیاتی ترین میوه ها برشمرد. مصرف روزانه ی چند عدد خرما باعث می شود فواید زیر به بدن ما برسد:

  1. پیشگیری از سرطان
  2. پیشگیری از شب کوری
  3. درمان کم خونی
  4. سلامتی قلب و دستگاه گوارش
  5. سلامتی پوست و مو
  6. تقویت نیروی جنسی
  7. استحکام استخوان ها
  8. تنظیم سطح کلسترول خون

لذا با توجه به قیمت خرمای زاهدی فراشبند که بسیار مناسب است نباید در مصرف این میوه کوتاهی کرد. در تمام فروشگاه های سطح شهر دسترسی به انواع خرما فراهم می باشد.

نحوه ی خرید خرما از کشاورز

برای خرید خرمای زاهدی فراشبند و انواع خرمای درجه یک صادراتی می توانید با ما در ارتباط باشید. در این مجموعه انواع خرما با کیفیت ممتاز و  بدون واسطه به صورت عمده به فروش می رسد.

با توجه به اینکه وجود واسطه ها باعث افزایش قیمت ها می گردد لذا این مجموعه با حذف واسطه ها اقدامی مهم در سیستم توزیع خرمای کشور انجام داده است. برای دریافت آخرین قیمت ها و نحوه ی ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *