قیمت خرما حبه ای به صورت عمده

قیمت خرما حبه ای به صورت عمده

قیمت خرما مضافتی در ترکیه که یکی از پر فروش ترین طعم ها به شمار می رود در مراکز پخش قابل دریافت است. مراکز پخش اینترنتی که به راحتی از طریق تلفن همراه قابل جست و جو می باشند و می توان قیمت آنلاین را دریافت نمود. در خصوص مراکز سنتی نیز باید به صورت حضوری مراجعه کرد و اطلاعات لازم را دریافت نمود.

خرمای حبه ای دارچینی با ترکیب خواص خرما و دارچین و عطر خوشی که دارد همه را مجذوب میکند. همواره دارچین یکی از طعم دهند های پر طرفدار برای افرادی است که اهل مصرف چای هستند.

برای دریافت قیمت خرما حبه ای دارچینی به صورت عمده باید نرخ روز را از مراکز پخش معتبر دریافت نمود. فروشندگان در این مراکز سعی می کنند که بهترین قیمت را در کنار کیفیت مناسب ارائه دهند. پر فروش ترین نوع حبه خرما در جنوب تولید می شود و بازار بسیار خوبی دارد.

صادرات خرما حبه ای به ترکیه و عراق

خرید حبه خرما درجه یک

خرما حبه ای یکی از مشتقات خرمایی است که از ورود آن به بازار چند سالی بیشتر نمی گذرد. اما با این حال همواره مشتری زیادی برای آن وجود دارد و خرید و فروش آن رونق خوبی دارد. قیمت خرما حبه ای یکی از فاکتورهای مهم برای افزایش فروش است. البته نباید از کیفیت غافل شد و آن را فدای قیمت کرد.

یکی از بازارهای مهم صادراتی برای این محصول کشور عراق و ترکیه می باشد. حبه ی خرما با توجه به اینکه کاملاً ارگانیک است لذا تمام خواص خرما را دارد. کشوری مانند ترکیه که امکان کاشت خرما در آن وجود ندارد و مصرف مواد خرمایی بالایی را نیز دارد دارای تجار زیادی است که در زمینه ی مشتقات خرمایی فعالیت می نمایند.

کشور عراق نیز با توجه به قیمت خرما حبه ای در ایران که بسیار مناسب است از خریداران به شمار می رود. تجار زیادی هر ساله حجم زیادی از فرآورده های خرمایی را از ایران به عراق صادر می کنند و سود بسیار خوبی به دست می آورند.

فروش حبه خرما در تهران

مرکز پخش حبه خرما صادراتی

در شهرهای بزرگی مانند تهران می توان انواع مراکز فروش عمده را یافت. زیرا نمایندگی های فروش شرکت های تولید کننده معمولا در تهران مستقر می باشند. بازار تهران به دلیل جمعیت بالا بسیار مورد توجه تجار می باشد. قیمت خرما حبه ای در این شهر بستگی به کیفیت محصول متفاوت است. برای بازار صادراتی باید بهترین کیفیت را با قیمت منصفانه یافت.

فروش حبه خرما در تهران از رونق مناسبی برخوردار است. بسیاری از سرمایه داران با داشتن انبارهای عظیم اقدام به خرید عمده ی محصول از کارخانه نموده و آن را در فروشگاه ها پخش می نمایند. فروش با کمترین سود یکی از مواردی است که عمده فروشان باید در نظر بگیرند.

قیمت خرما حبه ای در درجه ی اول به کیفیت آن و در درجه ی دوم به نوع بسته بندی بستگی دارد. بسته بندی ها با توجه به نیاز مشتری به شکل های مختلفی صورت می گیرد.

خواص حبه خرما

قیمت حبه خرما در تهران

حبه خرما در فرآیند تولید کاملاً بافت خرمایی خود را حفظ میکند و فقط از نظر فیزیکی دچار تغییر می گردد. به این صورت که پس از جدا نمودن هسته ی خرما، آن را به صورت خمیر درمی آورند. سپس مواد طعم دهنده مانند هل، دارچین، زنجبیل و… را به آن می افزایند. در مرحله ی آخر نیز توسط دستگاه به صورت مکعب های کوچک تبدیل می شود. برای آنکه حبه ها در حین بسته بندی به یکدیگر نچسبد برخی از شرکت ها به آن آرد هسته خرما اضافه می کنند.

بنابراین می توان گفت تمامی مواد معدنی و ویتامین های  موجود در خرما، در خرما حبه ای نیز وجود دارد. خواص حبه خرما را می توان به صورت زیر عنوان کرد:

  1. پیشگیری از سرطان
  2. پشگیری از شب کوری
  3. درمان کم خونی
  4. درمان یبوست
  5. سلامتی و استحکام استخوان ها
  6. افزایش قوای جنسی
  7. تنظیم فشار و سطح کلسترول خون
  8. سلامت دستگاه گوارش
  9. سلامت پوست و مو

این تنها بخشی از خواص فوق العاده ی خرما و فرآورده ی درجه یک آن یعنی حبه خرما می باشد. با توجه به قیمت خرما حبه ای در ایران نباید از این محصول با ارزش غافل شد. به ویژه برای افرادی که به بیماری دیابت مبتلا هستند جایگزین مناسبی برای قند به شمار می رود.

نحوه ی خرید عمده خرما حبه ای از این مجموعه

در این مجموعه سفارش برای انواع فرآورده های خرمایی به صورت عمده پذیرفته می شود. انواع مشتقات خرمایی مانند حبه خرما، خرمای شکلاتی مغزدار، شیره خرما، سرکه خرما، چیپس خرما، دمنوش هسته خرما و… به صورت مستقیم از کارخانه و با تخفیف ویژه عرضه می گردد.

برای اطلاع از آخرین قیمت خرما مضافتی در تهران درجه یک به صورت فله و بسته بندی با ما در ارتباط باشید. قیمت ها با توجه به نرخ ارز و تورم ممکن است در طول سال نوسان داشته باشد. لذا قبل از ثبت سفارش از نرخ روز محصولات اطلاع لازم را بدست آورید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *