قیمت خرما زاهدی درجه یک بوشهر

قیمت خرما زاهدی درجه یک بوشهر

برای اطلاع از آخرین قیمت خرمای پیارم عمده راه های زیادی وجود دارد که بهترین و ساده ترین راه استعلام از مراکز پخش اینترنتی است. البته باید از مراکز معتبر این اقدام صورت بگیرد تا نرخ های واقعی را دریافت کنید. روش دیگر این است که به صورت حضوری به نمایندگی های فروش عمده مراجعه کرد.
از طرفی با توجه به نوسانات شدید قیمت خرما زاهدی به ویژه در ایام پر تقاضا مانند ماه مبارک رمضان لذا نمی توان نرخ ثابتی برای خرما در طول سال ذکر کرد. بنابراین باید همواره از قیمت روز مطلع باشید تا در صورت خرید و فروش دچار ضرر و زیان نشوید.
قیمت خرما زاهدی به کیفیت و درجه بندی آن بستگی دارد و در کیفیت های درجه1، درجه2 و درجه3 در بازار عرضه می گردد. همچنین ممکن است برخی از تجار خرما را به صورت فله بخواهند و برخی نیز به صورت بسته بندی. که در این حالت نیز قیمت ها تفاوت زیادی دارد. خرمای فله ارزان تر بوده و آماده سازی و ارسال آن سریع تر انجام میشود.

پخش عمده خرمای زاهدی بوشهر

قیمت خرما زاهدی صادراتی بوشهر


خرمای زاهدی بوشهر را همه ی فعالان حوزه ی خرما می شناسند. کیفیت بالای این نوع خرما باعث شده است که کشورهای زیادی از جمله کشورهای اروپایی از مشتری های اصلی آن باشند. قیمت خرما زاهدی در مراکز پخش بوشهر مناسب بوده و عمدتاً تجار در فصل برداشت خرما برای خرید به شهرهای جنوبی می آیند.
برای آنکه فروشنده ی برتر را در میان تعداد زیادی از مراکز پخش بیابید باید پرس و جو کنید. که این کار به زمان و هزینه ی زیادی نیاز دارد. در فضای اینترنت فروشگاه های آنلاین فراوانی در حال فعالیت هستند که به راحتی و با صرف کمترین زمان ممکن می توان به آنها دسترسی داشت. ارتباط با فروشنده و دریافت نمونه محصولات او بدون مراجعه حضوری یک مزیت عالی به حساب می آید.
قیمت خرما زاهدی در کشورهای اروپایی با در نظر گرفتن هزینه ی حمل و پرداخت هزینه های گمرک بسیار بالا است. در حالی که در داخل کشور به راحتی می توان با نرخ مناسب خرما را از کشاورز خریداری کرد. کافی است که با مراکز پخش جنوب در ارتباط باشید تا به خواسته ی خود برسید.

صادرات خرما به صورت فله ای

قیمت خرمای زاهدی درجه یک بوشهر


خرمای زاهدی هم به صورت فله ای و هم به صورت بسته بندی به فروش می رسد.

به طور طبیعی قیمت خرما زاهدی فله به دلیل استفاده ی کمتر از نیروی انسانی و مواد بسته بندی ارزان تر تمام می شود. و از طرفی ممکن است مخلوطی از خرمای درجه یک و درجه دو به صورت فله به فروش برسد که زیاد به چشم نمی آید. لذا خریداری که خرمای فله می خواهد باید بسیار دقیق باشد تا کلاه سرش نرود.
تاجران معمولا خرما را به صورت فله ای تهیه می کنند که پول کمتری برای آن پرداخت می کنند. از طرفی این امکان برای آنها وجود دارد که میتوانند خرما را با نام تجاری خود بسته بندی کنند. صادرات فله ی خرما به کشورهای روسیه، ترکیه، هند، افغانستان، پاکستان، ترکمنستان، قزاقستان و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس انجام میگیرد.

سفارش خرید خرما زاهدی از نگین جنوب

برای خرید خرما فشرده و همچنین برای کسب اطلاع از آخرین قیمت خرما زاهدی در کیفیت های مختلف می توانید با مشاورین فروش مجموعه ی نگین جنوب تماس بگیرید. انواع خرمای صادراتی به صورت خشک و نیمه خشک و شیره دار در این مجموعه عرضه می گردد. فروش عمده و با تخفیف ویژه برای تاجران در نظر گرفته شده است.
قیمت خرما زاهدی در این مجموعه بدون واسطه بوده و خرما به صورت مستقیم از نخلستان عرضه می شود. لذا با اطمینان کامل می توانید در مورد قیمت و کیفیت خرما تصمیم گیری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *