خرید عمده خرمای زاهدی پشتکوه

خرید عمده خرمای زاهدی پشتکوه

قیمت خرما مضافتی زاهدی تازه با بهترین کیفیت ممکن در کارخانه های مختلف یکسان نباشد. نوع بسته بندی و میزان رقابت موجود در بازار بسیار تعیین کننده می باشد. اگر خرما را به صورت فله خرید کنید به طور تقریبی 30 درصد ارزان تر برای شما هزینه در بر دارد.

خرمای تازه و صادراتی را فقط باید از مراکز معتبر و با خیالی آسوده تهیه کرد. در غیر این صورت خریدار به صورت کاملا حرفه ای باید بتواند تازگی آن را تشخیص دهد. نرخ خرما در سال چندین بار نوسان میکند. تغییرات نرخ ارز و افزایش یا کاهش تقاضا از دلایل این مسئله هستند.

بهترین مرجع برای استعلام قیمت خرما زاهدی درجه یک، مراکز اینترنتی و عمده فروشی ها سطح شهر می باشند. به ویژه مراکز اینترنتی که میتوان با جست و جوی ساده در فضای اینترنت آنها را پیدا کرد.

مرکز فروش اینترنتی بهترین خرمای زاهدی بوشهر

قیمت خرما زاهدی درجه یک

در مراکز اینترنتی انواع خرما کبکاب لاکی صادراتی برای فروش عمده وجود دارد. یکی از بهترین محصولات موجود در این مراکز خرمای زاهدی بوشهر است. قیمت خرما زاهدی و طعم عالی آن باعث شده که این محصول به یکی از پر فروش ترین نوع خرمای صادراتی تبدیل شود. ماندگاری بالا در دمای معمولی نیز یکی از ویژگی های خوب این خرما می باشد.

اگر در کشور جست و جو کنید و شهرهایی که خرما در آنها کشت می شود را بیابید خواهید دید که کیفیت خرمای زاهدی بوشهر بالاتر از سایر شهر ها می باشد. منطقه ی پشتکوه در استان بوشهر به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و داشتن آب و هوای خاص دارای بهترین محصول برداشت شده است.

مراکز اینترنتی پخش عمده ی خرما با تعامل بسیار خوبی که با کشاورزان مختلف دارند اقدام به فروش بدون واسطه ی خرما می نمایند. به همین علت در هر فصل از سال به این مراکز مراجعه کنید بهترین خرما را برای فروش دارند.

قیمت خرما زاهدی در تهران

خرما زاهدی درجه یک صادراتی فله

قیمت خرما زاهدی در تهران نیز مناسب است. علت این مسئله وجود رقبای فراوان در زمینه ی خرما فروشی است. اگر نرخ خرما توسط فروشنده بالا اعلام شود دیگر کسی از او خرید نخواهد کرد.

بسیاری از تاجران برای خرید خرمای صادراتی از تهران اقدام می کنند. هرچند که این کار مقداری از هزینه های موجود مانند حمل و نقل را کاهش میدهد اما در هر صورت قیمت خرما در جنوب ارزان تر است.

در کلان شهری مانند تهران، اصفهان، مشهد و تبریز سرانه ی مصرف خرما زیاد است. فروشندگان خرما نیز به همان نسبت زیاد بوده و سود خوبی از این طریق به دست می آورند.

خواص خرمای زاهدی

خرمای زاهدی خواص بسیار زیاد و ارزشمندی دارد. وجود انواع مواد معدنی و ویتامین ها در خرما، این میوه ی مناطق گرمسیری را بسیار محبوب کرده است. برای بهره مندی از خواص خرما کافی است که روزانه 3 تا 7 عدد خرما میل کنید.

فقط در مصرف خرما باید از محصول تازه استفاده کرد و هنگام خرید نباید فریب بعضی از فروشندگان را خورد که قیمت خرما زاهدی خود را ارزان اعلام می کنند. قیمت پایین می تواند دلیلی بر کیفیت پایین و یا تازه نبودن محصول باشد.

در هر صورت می توان خواص خرمای درجه یک و تازه را به صورت زیر عنوان کرد:

  1. پیشگیری از سرطان
  2. تقویت قوای جنسی
  3. تنظیم فشار خون
  4. کاهش کسلترول و قند خون
  5. سلامتی دستگاه گوارش
  6. سلامتی و طراوت پوست و مو
  7. دید بهتر چشم ها
  8. افزایش انرژی بدن
  9. همچنین برای افراد مبتلا به بیماری دیابت بسیار مفید است

بنابراین باید هرچه سریع تر این محصول با ارزش را به سبد مصرف خود و خانواده اضافه کنید. اهمیت این موضوع با توجه به قیمت مناسب خرما در داخل کشور دو چندان می شود.

خرید خرما زاهدی با تخفیف از باغدار

خرید خرما از باغدار این خوبی را دارد که قیمت خرما زاهدی بدون واسطه به دست مشتری می رسد. این موضوع به ویژه در بازار صادراتی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. در حقیقیت در کنار کیفیت که یک اصل بی چون و چرا به حساب می آید، قیمت نیز نباید خارج از عرف باشد.

برای خرید خرما به صورت مستقیم از نخلستان و با تخفیف ویژه با مشاورین فروش مجموعه ی نگین جنوب تماس بگیرید. در کمترین زمان خرما بارگیری و ارسال می گردد. برای کسب اطلاع از آخرین قیمت ها با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *