قیمت خرما زاهدی درجه یک

قیمت خرما زاهدی درجه یک

اگر بخواهید قیمت خرمای پیارم عمده درجه یک امسالی را مشاهده کنید باید به عمده فروشی ها مراجعه کنید. هرچند که برای مراجعه ی حضوری ممکن است زمان زیادی نداشته باشید و یا اینکه به دلیل مشغله ی کاری نتوانید حضوری سر بزنید. برای مقابله با این مشکل باید از طریق اینترنت و جست و جو در آن نهایت استفاده را برد.

قیمت خرما در فصول مختلف سال با افزایش و کاهش درخواست دچار تغییر می شود. هر چه خرما تازه تر و برداشت امسال باشد طعم بهتری داشته و خریدار آن نیز بیشتر است. کیفیت و نوع بسته بندی از دیگر عوامل موثر بر قیمت خرما زاهدی هستند. هرچند که اولویت این موارد در کشورهای مختلف با هم فرق دارد. مثلاً بعضی از کشورها در درجه ی اول به قیمت اهمیت میدهند و برخی کشورها به کیفیت.

در هر صورت نمی توان با صراحت قیمت ثابت را برای خرما عنوان کرد زیرا پس از مدتی این قیمت ها تغییر می کند. ولی باید قبل از اقدام به خرید، نرخ روز را از مراکز اینترنتی معتبر دریافت کرد.

پخش خرما زاهدی در سراسر کشور

خرما زاهدی درجه یک صادراتی فله

پخش خرما به دلیل استقبال خوب در سراسر کشور انجام می شود. قیمت خرمای زاهدی در میان انواع دیگر خرما ارزان تر بوده و البته ماندگاری بالاتری نیز دارد. این دو عامل از مهمترین دلیل بالا بودن تقاضا برای این نوع خرما است.

در مراکز پخش می توان خرمای با کیفیت و ارزان قیمت تهیه کرد. شهرهای جنوبی کشور و همچنین کلان شهرها از اصلی ترین مراکز پخش عمده به شمار می روند. با توجه به تولید و کشت انبوه انواع خرما در کشور رقابت بر سر فروش بسیار گرم است. برای راه اندازی مرکز پخش معتبر باید هزینه ی زیادی انجام شود.

امروزه مراکز پخش اینترنتی نیز به خوبی فعال هستند و قیمت خرما زاهدی در این مراکز با قیمت درب باغ برابر است. زیرا واسطه ها در این روش حذف میشوند و این خود باعث کمتر شدن هزینه ها می گردد.

قیمت خرما زاهدی در کشورهای اروپایی

قیمت خرما زاهدی در بوشهر

در کشورهای اروپایی مانند روسیه، ترکیه، آلمان، اسپانیا و… که از خریداران خرما به شمار می روند قیمت خرما زاهدی و انواع دیگر خرما بسیار زیاد است. این در حالی است که تاجران خارجی در داخل ایران خرما را ارزان خرید میکنند. لذا پس از انجام هزینه هایی مانند هزینه ی ترانزیت و حمل، هزینه های گمرک و پرداخت مالیات، قیمت نهایی برای مصرف کننده تعیین میشود.

هرچقدر بازار فروش و عرضه ی خرما انحصاری تر باشد امکان اینکه محصول با قیمت بالاتری به فروش برسد بیشتر می شود. و برعکس در صورت وجود رقبای زیاد در بازار قیمت ها متعادل می شود.

یکی دیگر از دلایل بالا بودن قیمت خرما زاهدی در کشورهای اروپایی این است که محصول در بسته بندی های زیبا و با کیفیت عرضه می شود. پس اگر شرکت های داخلی بتوانند روی بسته بندی بیشتر هزینه کنند و بازاریابی را به صورت اصولی انجام دهند به سودهای بزرگی دست می یابند.

حمل استاندارد و ترانزیت خرما

حمل خرما توسط وسایل مختلفی انجام می گیرد. بستگی به حجم و تناژ بار وسیله ی حمل انتخاب میشود و در یک قاعده ی کلی هرچه تناژ بالاتر باشد هزینه ها به صرفه تر تمام میشود.

حمل خرما برای صادرات توسط تریلی ها کانتینر دار انجام می شود. چنانچه فصل گرما باشد خرما بهتر است توسط کانتینرهای یخچالدار حمل شود تا دچار خرابی نشود. ترش شدن خرما در گرما یکی از عمده ترین مشکلات پیش رو در ترانزیت است که باید دقت شود. به دلیل بالا بودن هزینه ی کانتینرهای یخچالی قیمت خرما زاهدی نیز در مقصد افزایش می یابد.

سفارش خرید خرما

برای سفارش عمده و اطلاع از آخرین قیمت خرما فشرده با کیفیت ممتاز با مشاورین فروش تماس بگیرید. در کمترین زمان ممکن میتوانید خرمای مورد نظر خود را پس از بار گیری تحویل بگیرید.

در مجموعه ی نگین جنوب انواع خرمای درجه یک با کمترین قیمت عرضه می گردد. یکی از مهمترین مسائل مطرح در فروش عمده ی خرما کیفیت خرما می باشد که در این مجموعه خرما با تضمین کیفیت عرضه می گردد.

برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *