قیمت خرما زاهدی درجه یک بوشهر

قیمت خرما زاهدی درجه یک بوشهر

قیمت خرمای پیارم عمده درجه یک در نخلستان و در فصل برداشت خرما تعیین می گردد. بهترین نرخ ها را باید از باغداران دریافت کرد. باتوجه به اینکه دسترسی به کشاورزان کار دشوار و زمان بری است لذا بهترین راه مراکز فروش اینترنتی می باشند.

برای دریافت قیمت خرما باید هنگام خرید قیمت روز را دریافت کنید زیرا در طول سال نوسان زیادی دارد. مراکز معتبر عمده فروشی زیادی وجود دارد که در شهرهای مختلف خرید و فروش خرما انجام می دهند. باید بهترین مرکز را برای خرید انتخاب کرد. بهترین فروشنده باید هم از نظر کیفیت محصول خوب ارائه دهد و هم قیمت خرما زاهدی درجه یک خود را منصفانه به مشتری بدهد. در غیر این صورت مشتری ثابت نخواهد داشت.

برای خرید بدون واسطه دو راه وجود دارد. اول اینکه به صورت حضوری به نخلستان های جنوب مراجعه کرده و خرما را از باغدار خرید کنید. راه دوم این است که از طریق مراکز عمده فروشی که خرما را مستقیماً از باغ عرضه می کنند اقدام نمود. مراکز معتبر اینترنتی در سال های اخیر در این زمینه پیشتاز بوده و بسیاری از تجار از این طریق خرید می نمایند.

صادرات خرما زاهدی درجه یک به هند و افغانستان

خرید عمده خرما زاهدی ارزان قیمت

خرمای زاهدی از جمله پر فروش ترین نوع خرما در بازار صادراتی به شمار می رود. قیمت خرما زاهدی درجه یک در ایران یکی از ملاک های سرمایه گزاری در این بخش است. ماندگاری بالای خرمای زاهدی به دلیل نداشتن شیره یکی دیگر از عوامل استقبال از آن است.

در دنیا کشورهای زیادی هر ساله خرمای مورد نیاز خود را از ایران خریداری می کنند. کشورهایی مانند روسیه، ترکیه، هند و افغانستان در این زمینه پیشتاز هستند. در میان کشورهای همسایه می توان هند و افغانستان را یکی از مشتری اصلی خرمای زاهدی دانست.

با شروع فصل برداشت خرمای زاهدی که در ماه های شهریور و مهر می باشد تجار نیز برای خرید آماده می شوند. تجار دوست دارند که قیمت خرما زاهدی درجه یک پایین ترین حد ممکن باشد. تا با فروش آن به قیمت دلخواه سود خوبی کسب کنند. خرمای زاهدی در کشورهای محدودی کشت می شود به به همین دلیل تقاضا برای آن زیاد است. شهرهای جنوبی کشور از طریق صادرات خرما به هند و افغانستان ارز آوری خوبی برای اقتصاد کشور انجام می دهند.

فروش خرما به صورت مستقیم از نخلستان

مرکز فروش عمده خرما زاهدی پشتکوه

عرضه ی خرما به صورت مستقیم از نخلستان یکی از بهترین روش برای خرید عمده می باشد. استان های بوشهر، فارس، کرمان، خوزستان، هرمزگان و حتی کرمانشاه دارای نخلستان های زیادی از خرمای زاهدی هستند. اما بهترنی خرمای زاهدی در استان بوشهر و فارس برداشت می شود.

فروشندگان زیادی در شهرههای جنوبی خرمای درجه یک و درجه دو را برای خریدار تأمین می نمایند. امروزه یکی از بهترین روش ها برای خرید بدون واسطه ی خرما آن است که از طریق مراکز معتبر اینترنتی خرید انجام شود. قیمت خرما زاهدی درجه یک در بسیاری از این مراکز همان قیمت در نخلستان است.

پخش عمده ی خرما زاهدی در سراسر کشور

خرید خرما زاهدی صادراتی

خرمای زاهدی بازار خوبی دارد و همواره خرید و فروش آن رونق دارد. تجار برای انجام تجارت خود علاقه ی زیادی به خرمای زاهدی دارند. ماندگاری بالا و فروش در تمام فصول سال از دلایل اصلی گرم بودن بازار آن است. هرچند که قیمت خرما زاهدی درجه یک نیز در انتخاب آن برای خرید مؤثر است.

در سراسر کشور و در شهرهای مختلف می توان بازار خرما فروشان را یافت. بستگی به جمعیت شهرها این بازار نیز ممکن است کوچک و یا بزرگ باشد. برخی از سرمایه داران با ایجاد سردخانه های عظیم در شهرهای مختلف به ویژه در تهران و مشهد و تبریز خرمای زیادی را در آنها نگهداری می کنند.

قیمت خرما فشرده در مراکز عمده فروشی به صورت رقابتی اعلام می شود. بستگی به حجم سفارش و نوع بسته بندی می توان قیمت را همراه با تخفیف دریافت کرد.

با توجه به اینکه ایران دومین تولید کننده ی بزرگ خرما در جهان است لذا مراکز پخش زیادی نیز دارد. این مراکز با هم رقابت شدیدی برای جذب مشتری دارند. برای موفقیت در این کار باید قیمت محصول خود را با سود کم در نظر بگیرند و کیفیت آن نیز بالا باشد.

خواص خرمای زاهدی

خرما زاهدی درجه یک

خرما خواص بسیار زیادی دارد که تا امروزه محققان موفق به کشف آنها شده اند. قند موجود در خرما کاملاً طبیعی بوده و به سرعت جذب بدن و سوخت و ساز بدن می گردد. در واقع وجود فیبر فراوان در خرما باعث جذب سریع آن و تنظیم سطح کلسترول خون می گردد.

انواع مواد معدنی شامل آهن، پتاسیم، منیزیم، سدیم، کلسیم و… و ویتامین های متنوعی در خرما یافت می شود. طبق تحقیقات صورت گرفته با مصرف روزانه 3 تا 7 عدد خرما می توان از خواص آن بهره برد. قیمت خرما زاهدی درجه یک میتواند در میزان مصرف آن تأثیر گذار باشد.

به صورت خلاصه می توان برخی از خواص اصلی خرما را به صورت زیر عنوان کرد:

  1. پیشگیری از سرطان
  2. پیشگیری از شب کوری
  3. درمان کم خونی
  4. تنظیم سطح کلسترول خون
  5. افزایش انرژی بدن
  6. درمان یبوست
  7. سلامتی و استحکام استخوان ها
  8. سلامتی دستگاه گوارش
  9. سلامتی مغز و قلب
  10. و…

در کشور ما انواع خرما را می توان با قیمت مناسب خریداری نمود. قیمت خرما زاهدی درجه یک در میان انواع خرما در وسط لیست قیمتها قرار دارد. هرچند که خرمای درجه دو را می توان بسیار ارزان تر تهیه نمود. پس چنانچه با قیمت خرمای درجه یک مشکل دارید می توانید خرمای درجه دو خریداری نمایید. از نظر خواص تفاوتی بین خرمای درجه یک و درجه دو وجود ندارد و تنها ظاهر آنها فرق دارد.

خرمای فله ای و بسته بندی

خرید عمده خرما زاهدی

خرما هم به صورت فله و هم به صورت بسته بندی های متنوع به بازار عرضه می شود. بیشتر خریداران عمده خرمای زاهدی را فله ای خرید می کنند. خرید فله ای نیز به دو صورت است. اول اینکه خرما را به اصطلاح کشاورزان پای نخلی خرید کنند. و یا آنکه در کارتن های آماده در وزن های 10 کیلوگرمی تهیه کنند. قیمت خرما زاهدی درجه یک فله معمولاً 30 تا 50 درصد ارزان تر از خرمای بسته بندی شده می باشد.

خرمای بسته بندی شده شده در طرح ها مختلف به بازار عرضه می شود. برخی از شرکت ها خرما را در کارتن های 500 گرمی بسته بندی می کنند. برخی از کارخانه ها نیز در ظروف پلاستیکی و یا پاکت های زیپدار قرار می دهند. قیمت این بسته ها با هم یکسان نیست و این امر بر روی قیمت مصرف کننده مؤثر است.

خرمای بسته بندی شده برای عرضه در فروشگاه های زنجیره ای و هایپر مارکت ها مناسب است و فروش خوبی نیز دارد. فروشگاه ها با ارائه ی تخفیف ویژه به محصولات خود باعث افزاش فروش می شوند.

سفارش عمده خرما زاهدی درجه یک از این مجموعه

برای خرید عمده خرما زاهدی و همچنین برای اطلاع از قیمت خرما زاهدی درجه یک با ما تماس بگیرید. در این مجموعه علاوه بر خرمای زاهدی می توانید انواع دیگر خرما را با کیفیت ممتاز و بدون واسطه سفارش دهید.

با ثبت سفارش عمده ی خود از طریق این مجموعه از خدمات ما شامل دریافت تخفیف ویژه و همچنین ارسال سریع خرما به سراسر کشور بهره مند شوید. علاوه بر انواع خرما می توانید فرآورده های پر فروش خرمایی نظیر شیره خرما، حبه خرما، خرمای مغزداری، دمنوش هسته خرما، سرکه خرما و… را نیز برای بازار داخلی و صادراتی سفارش دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ی خرید عمده و زمان ارسال بار با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *