خرمای زاهدی درجه یک بوشهر

 

قیمت خرمای زاهدی صادراتی

قیمت خرما زاهدی به صورت عمده به کیفیت خرما بستگی دارد. خرمای زاهدی پشتکوه دارای بهترین کیفیت در میان انواع خرمای زاهدی موجود در بازار است. بیشترین قیمت نیز مربوط به همین خرما می باشد و این امری کاملا طبیعی است که هرچه کیفیت بالاتر باشد قیمت نیز افزایش می یابد. در بازار هر کس قیمتی را اعلام می کند و دلیل این تفاوت ها این است که برخی از مغازه داران خرما را با واسطه خرید می کنند. خرما پیارم هرمزگان جنوب کشور را که از شیرینی و مزه خاصی برخوردار است را می توان به طور مستقیم از فروشنده تهیه کرد.

وجود واسطه ها به طور قطعی باعث افزایش قیمت نهایی مصرف کنند می گردد. بنابراین برای آنکه قیمت خرما زاهدی درجه یک را بدانید باید از منبع آن یعنی نخلستان پرس و جو کرد. قیمت خرما در نخلستان ارزان است ولی برای آنکه از این طریق بتوان خرید نمود باید حجم بالایی سفارش دهید. و یا اینکه از طریق مراکز پخش اینترنتی خرما که به صورت مستقیم با باغداران کار می کنند اقدام نمایید.

لازم به ذکر است که قیمت خرما هر ساله با توجه به نرخ تورم و قیمت ارز تغییر می کند. در فصل برداشت می توان خرما را با قیمت پایین خریداری کرد و هرچه از زمان برداشت خرما بیشتر می گذرد قیمت آن افزایش می یابد.

فروش عمده خرما زاهدی به صورت اینترنتی

خرید عمده خرما زاهدی

امروزه با گسترش کسب و کارهای اینترنتی و همچنین ارائه ی خدمات مناسب توسط این مراکز، شاهد استقبال خوب خریداران از این شیوه ی خرید هستیم. این شیوه فروش در کشور ما تقریباً نو پا بوده و هنوز بسیاری افراد از این روش خرید مطلع نیستند. فروش عمده خرما به صورت اینترنتی یکی از رایج ترین شیوه های تجارت در کشورهای پیشرفته به شمار می رود. در مراکز اینترنتی قیمت خرما زاهدی را با توجه به حذف واسطه ها به قیمت درب باغ میتوان خرید نمود.
مرغوب ترین و خوشمزه ترین خرما خرما کبکاب فامیلا می باشد که به دلیل کیفیت بالای خود در بازار داخلی و در صادرات طرفداران بسیاری دارد.

در خرید عمده به صورت اینترنتی خریدار می تواند قبل از بستن قرارداد از فروشنده نمونه بار بخواهد. فروشندگان نیز از طریق پست و یا شرکت های باربری این کار را انجام می دهند. در این حالت نه نیازی به مراجعه ی حضوری فرد تاجر به بازارهای خرما در جنوب است و در زمان او نیز صرفه جویی می شود. قیمت خرما زاهدی مناسب، کیفیت بالای محصول و سهولت در ثبت سفارش باعث استقبال تجار از این روش می شود.

بهترین خرمای زاهدی ایران

خرمای زاهدی درجه یک بوشهر

همانطور که میدانید خرمای زاهدی در استان های مختلفی کشت می شود. استان های بوشهر، فارس، خوزستان و کرمانشاه از جمله قطب های تولید این نوع خرما می باشند. خرمای هر استان با توجه به آب و هوای خاص هر منطقه با هم فرق دارند. در بین انواع خرمای زاهدی موجود در بازار خرمای استان بوشهر کیفیت بهتری دارد. لذا تناژ بالایی از خرمای این استان به کشورهای مختلف صادر می گردد.

بهترین قیمت خرما زاهدی را باید در استان بوشهر و فارس جست و جو کرد. خرمای با کیفیت باید دارای رنگ قهوه ای روشن مایل به زرد باشد. زیاد خشک نباشد و اندازه ی آن نیز ریز نباشد که در این صورت خرمای درجه یک می باشد. علاوه بر خرمای درجه یک برخی از مشتری ها به دنبال خرمای زاهدی ارزان و درجه 2 هستند. خرمای درجه 2 در تولید فرآورده های خرمایی کاربرد فراوانی داشته و قیمت آن نیز مناسب است.

تفاوت قیمت خرما زاهدی فله و بسته بندی

قیمت خرما زاهدی امروز

اولین تفاوت خرمای فله و بسته بندی در قیمت خرمای زاهدی است. قیمت خرمای فله با توجه به عدم نیاز به جعبه های بسته بندی که قیمت بالایی دارند ارزان تر است. بسیاری از مشتری های داخلی و خارجی خرمای زاهدی را به صورت فله ای خرید می کنند. یکی دیگر از دلایل استقبال از خرمای زاهدی فله این است که چون شیره ندارد نگهداری آن آسان است.

به همین دلایل خرمای زاهدی فله در کارتن های 10 کیلویی فروش بسیار خوبی داشته و همیشه خریدار دارد. برخی از خریداران خرمای فله را در کارگاه خود و با نام تجاری خود بسته بندی کرده و به فروش می رسانند. این کار سود بیشتری را برای آنها به همراه دارد چرا که با این کار ارزش افزوده ایجاده کرده اند.

قیمت خرما زاهدی بسته بندی به دلیل نیاز به جعبه و نیروی انسانی بالاتر است. اما با این وجود مشتری های خود را دارد و به ویژه در فروشگاه های زنجیره ای و هایچرمارکت ها از خرمای بسته بندی شده استقبال خوبی می شود. به طور کلی خرمای زاهدی فروش خوبی را در بازار داخلی و صادراتی دارد.

نحوه ی خرید عمده

برای کسب اطلاع از جدیدترین قیمت خرما زاهدی و انواع دیگر خرما با ما در ارتباط باشید. در این مرکز پخش عمده انواع خرما و فرآورده های خرمایی با کیفیت ممتاز و قیمت درب باغ عرضه می گردد. یکدست بودن محصول یکی از دغدغه های اصلی خریداران است. در این مجموعه محصولات با درجه بندی های مختلف که به نیاز مشتری بستگی دارد تأمین می شود. خرمای درجه 1 و درجه 2 برای مصارف گوناگون در تناژ بالا موجود است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص محصول مورد نظر خود با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *