این فرآورده ی خرمایی از خوردنی های بسیار مغذی  و خوشمزه می باشد.

در شهر های مختلف ایران، علاوه بر استفاده از خرما، خرما را به صورت خرما شکلاتی  مغزدار، به عنوان فرآورده های خرمایی نیز مورد استفاده قرار می دهند.

قیمت خرما مضافتی 1401 و  مغز دار در شرکت های سازنده مختلف، باهم متفاوت می باشد.

شرکت های سازنده مختلف کیفیت های متفاوتی از خرما شکلاتی را تولید می کنند.

در بعضی از آنها با اضافه کردن چاشنی های مختلف ، طعم های مختلفی به آنها می دهند.

قیمت خرما شکلاتی و مغزدار بر اساس کیفیت مواد اولیه ، تنوع در طعم و نوع بسته بندی های آنها،با هم متفاوت می باشند. معمولا خرما شکلاتهایی که جهت صادر شدن گزینش می شوند با کیفیت تر و گران تر می باشند.

قیمت خرما شکلاتی و مغزدار باکیفیت صادراتی

عرضه مستقیم خرما شکلاتی و مغزدار

عرضه مستقیم خرما شکلاتی و مغزدار

این فرآورده خرمایی خوشمزه و مفید، به عنوان یک مواد غذایی مفید به خصوص برای افراد سالمند و کودکان می باشد که در میان وعده ها و صبحانه ها استفاده می شود.

این شیرینی خوشمزه را در شرکت های سازنده به عنوان فرآورده های خرمایی  تولید می شوند.

شرکت های سازنده، سالانه برای تولید این شیرینی خوشمزه، با باغدارانی که نخل های خرما دارند قرارداد بسته و محصولات آنها را خریداری می کنند.

باغداران نیز، خود می توانند برای بدست آوردن سود بیشتر از خرما های تولیدی خود، دست به تولید فرآورده های خرمایی می زنند.

برای خرید خرما با قیمت مناسب تر، معمولا از باغداران در باغهایشان بعد از برداشت محصول با قیمت مناسب خریداری می کنند.

ورود خرما به بازار موجب گران تر شدن خرماها نسبت به فروش آن در باغها می شود.

بهترین مرکز تولیدی خرما شکلاتی و مغزدار

بهترین مرکز تولیدی خرما شکلاتی و مغزدار

شرکت های سازنده بعد از خرید خرما از باغداران، با قیمت بسیار مناسب تر از بازار، برای فروش بیشتر خرما های تولید شده، فرآورده های خرما تولید می کنند.

بسته به کیفیت خرمای خریداری شده و کیفیت موادی که برای تولید شیرینی خرمایی به خرما اضافه می کنند و همچنین نوع بسته بندی محصول تولیدی، قیمت آنها با هم متفاوت می باشد .

مراکز تولیدی، علاوه بر فروش  جزئی خرما شکلاتی و مغز دار، به صورت عمده نیز به فروش می رسانند.

بم و جیرفت از شهرهایی هستند که خرما تولید می کنند.که خرما مغز دار بم و خرما شکلاتی جیرفت بسیار معروف می باشند و از بهترین مراکز تولید کننده و صادر کننده در ایران می باشند.

خرما مغزدار بم از بهترین خرما شکلاتی و مغزدار  می باشد.

به طور کلی بهترین خرما شکلاتی در شهرهایی تولید می شوند که خرما های خوشمزه و تازه در آن جا تولید می شود.

بهترین مارک خرما شکلاتی ایرانی و وارداتی

بهترین مارک خرما شکلاتی ایرانی و وارداتیشرکت های تولیدی زیادی در ایران هستند که به فروش خرما شکلاتی مشغول اند. هر کدام از شرکتها، نام تجاری مشخصی برای خود دارند که از این طریق با نام خود می توانند مشهور شوند.

شرکت های تولید کننده فرآورده های خرما شکلاتی، از خرما های که در شهر های مختلف ایران تولید می شود استفاده می کنند که بسته به قیمت های متفاوت محصولی که می خواهند تولید کنند از انواع خرماها با کیفیت های مختلف استفاده می کنند.

خرما شکلاتی  با کیفیت، بسیار خوش طعم و بدون هیچ گونه مواد افزودنی های اضافه می باشند به صورتی که با تست انواع مارک های مختلف ، تفاوت در طعم های آنها فاحش است.

صادرات خرما شکلاتی و مغزدار به ترکیه

صادرات خرما شکلاتی و مغزدار به ترکیهخرما شکلاتی از شیرینی های پرطرفدار و مغذی می باشد که طرفداران زیادی دارد. از آن جایی که خرما ماده اصلی آن می باشد و شهر های جنوبی ایران دارای محصولات خرما می باشند مواد اولیه مرغوب آن یعنی خرماها، باید از این شهرها خریداری کرد.

خرمای با کیفیت باعث تولید فرآورده ی با کیفیت و  خوشمزه می شود ولی باید خرما و مغز مورد استفاده آن نیز تازه و با کیفیت باشد.

به دلیل تولید خرما شکلاتی مرغوب در ایران، این شیرینی طرفداران زیادی در داخل ایران و کشور های همسایه از جمله کشور ترکیه دارد.

خرما شکلاتی های با کیفیت تولید شده، به کشور های ترکیه صادر می شود.

صادرات کالا و محصولات از بازار داخلی، باعث رونق بخشیدن به اقتصاد داخلی ایران شود. صادر کردن خرما و فرآورده های خرمایی یکی از محصولات صادراتی فراوان در کشور ما می باشند که در کشور های دیگر طرفداران زیادی دارد.

مرکز نمایندگی خرما شکلاتی در شمال کشور

مرکز نمایندگی خرما شکلاتی در شمال کشوربه علت تولید خرما در جنوب کشور و محروم بودن شهر های شمالی ایران از خرما، نمایندگانی توسط شهر های جنوبی ایران برای مهیا کردن و فروش خرما های مورد نیاز شمال کشور تعیین می شوند.

که علاوه بر فروش خرما ، فراورده های خرما ازجمله خرما شکلاتی نیز در نمایندگیها به فروش می رسند.

نمایندگیها خرما شکلاتی را با قیمت کارخانه برای مشتریان عرضه می کنند و تاثیر بسزایی برای فروش زیادتر خرما های شکلاتی دارند. این نمایندگی به صورت مستقیم خرما و فرآورده های خرمایی را از شرکتها خریداری می کنند.

قیمت روز خرما شکلاتی در تهران

قیمت روز خرما شکلاتی در تهرانبرای خرید خرما شکلاتی با قیمت مناسب بهتر است که از مرکز فروش فرآورده های خرما که به طور مستقیم خرما شکلاتی را از کارخانه ها تحویل می گیرند خریداری کرد.

زیرا علاوه بر تازه تر بودن آنها قیمت مناسب تری نیز دارند.

خرما شکلاتی جیرفت از خرما شکلاتی بسیار معروف و با کیفیت می باشد. شهر جیرفت خرما با کیفیت  تولید می کند و به دنبال آن  خرما شکلاتی های مرغوب نیز تولید می کند

و برای فروش به بازارها از جمله بازار تهران می فرستند.

شرکت های متفاوتی این خرما شکلاتها را تولید می کنند و به بازارها می فرستند که بنا به کیفیت آنها  قیمت متفاوتی دارند.

قیمت خرما شکلاتی بستگی به بسته بندی بودن آنها یا بدون بسته بندی یا همان فله نیز دارد. خرما شکلاتی های بسته بندی شده معمولا قیمت گرانتری نسبت به خرما شکلاتی های که در شیرینی پزیها تولید می شوند دارند. خرما شکلاتی های فله دارای مزه بهتر و قیمت مناسب تری می باشند.

فروش خرما شکلاتی و مغزدار نصف قیمت

فروش خرما شکلاتی و مغزدار نصف قیمتنوع خاصی از خرماها هستند که در صورت تولید خرما مضافتی جیرفت با آن، قیمت خرما شکلاتی ارزان می شود. علاوه بر این، برای خرید مناسب تر و یا نصف قیمت خرما شکلاتی و مغز دار می توان از نمایندگی های مختلف، به صورت عمده خریداری کرد. پس بهتر است برای خرید مقرون به صرفه تر از افرادی که مطلع هستند پرس و جو کرد و سپس خریدی ارزان و مقرون به صرفه داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *