قیمت خرما عسلی عمده

قیمت خرما عسلی عمده

قیمت خرمای پیارم عمده در تهران و شهرهای پرجمعیت بسیار مناسب است. همه ی تولید کنندگان به خوبی می دانند که تهران از نظر اهمیت اقتصادی و بازار هدف چه جایگاهی دارد. به همین دلیل فضای رقابتی شدیدی در این شهر وجود دارد. البته این رقابت در عمده فروشی ها می باشد و شامل خرده فروشی ها نمیشود.

سرمایه داران زیادی در تهران حضور دارند که در فصل برداشت حجم زیادی از خرما را خریداری کرده و در سردخانه های بزرگ نگهداری می کنند. این سردخانه ها ممکن است در شهرهای جنوبی و یا در تهران باشد. با توزیع مرحله به مرحله این خرما روانه ی بازار می گردد. برخی تاجران نیز برای صادرات خرما به این سردخانه ها مراجعه کرده و خرید خود را انجام می دهند.

همچنین برای مطلع شدن از جدیدترین قیمت خرما عسلی عمده در تهران می توانید از مراکز پخش اینترنتی استعلام و خرید کنید کنید.

بازار صادرات خرما عسلی عمده

قیمت خرید عمده خرما عسلی

خرما عسلی با توجه به اینکه بافتی نرم و پر شیره دارد لذا باید در جای خنک نگهداری شود. این یکی از مشکلاتی است که در حمل و نقل خرما عسلی وجود دارد. قیمت خرما عسلی عمده بسیار ارزان است اما هزینه ی حمل آن قابل توجه است. این نوع خرما باید توسط کانتینرهای یخچالی حمل شود که هزینه بار را چند برابر می کند.

صادرات خرمای زرد عسلی به کشورهای مختلفی انجام می گیرد اما در مقاسه با دیگر خرماها مقدار کمی است. خرید و فروش خرما عسلی در بازار داخلی بسیار خوب است و عمده خرمای تولید شده در داخل کشور مصرف می گردد.

با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان استقبال و درخواست برای خرما افزایش می یابد. با استفاده از کانتینر یخچالی می توان خرما عسلی را به کشورهای اروپایی و حاشیه خلیج فارس ارسال کرد.

ارزان ترین قیمت خرما عسلی عمده

پخش خرما عسلی عمده ارزان

قیمت خرما عسلی عمده در فصل برداشت آن که حدوداً تیر و مرداد ماه می باشد مشخص می گردد. به طور طبیعی ارزان ترین قیمت را باید از نخلستان داران گرفت. چنانچه به باغداران دسترسی ندارید می توانید از مراکز اینترنتی که به صورت مستقیم از نخلستان اقدام به فروش می نمایند قیمت را بپرسید.

در بازار خرمای جنوب و در تابستان غرفه های فروش خرما فراوان است. در این مراکز انواع خرما به قیمت مناسب و رقابتی به فروش می رسد. قیمت خرما عسلی عمده را در بازار باید جست و جو کرد تا بهترین فروشنده را پیدا کنید. برخی از صاحبان غرفه برای کسب سود بیشتر خرمای درجه2 را به جای خرمای مرغوب به فروش می رسانند. خریدار باید از روی ظاهر خرما تشخیص دهد که مرغوبیت آن چقدر است. در غیر این صورت ممکن است دچار زیان بزرگی شود.

خرمای ارزان قیمت را در عمده فروشی های اینترنتی می توان یافت و برای خرید اقدام نمود.

خرما عسلی فله و بسته بندی

خرید خرما عسلی درجه یک بوشهر

قیمت خرما عسلی عمده به صورت بسته بندی و قله با هم تفاوت دارد. خرمای بسته بندی شده را در بیشتر فروشگاه ها و سوپرمارکت ها می توان یافت. اما خرمای عسلی فله در بازار خرما فروش ها عرضه می گردد. کارگاه های تولید و بسته بندی خرما معمولا خرمای عسلی را در ظروفی در وزن های تقریبی 750 گرمی عرضه می کنند.

با توجه به بافت نرم این نوع خرما وزن 750 گرم برای جلوگیری از له شده آن مناسب می باشد. شاید در نگاه اول خرمای فله ای بهداشتی به نظر نیاید. اما در صورتی که از جای مطمئن خرید انجام شود جای نگرانی وجود ندارد. خرما فله ای در بازار خرمای جنوب بیشتر یافت می شود تا شهرهای دیگر.

قیمت خرما عسلی عمده فله بسیار ارزان بوده و به ویژه با نزدیک شده به فصل برداشت خرمای تازه می توان خرمای سال گذشته را در حراجی های خرما تهیه نمود.

خرید از درب باغ

همواره خرید از درب باغ به خصوص برای تجار اهمیت زیادی داشته است. زیرا کمترین قیمت خرما فشرده در صورتی محقق می شود که واسطه ها کنار گذاشته شوند. از طریق این مجموعه می توانید انواع خرمای درجه یک و درجه دو را بدون واسطه خرید نمایید.

با توجه به نوسان قیمت خرما در طول سال برای کسب اطلاع از آخرین قیمت انواع خرما به صورت عمده از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *