قیمت خرما مضافتی عمده در بازار بسته به محل خرید، کیفیت و نوع بسته بندی فرق می کند. خرما مضافتی یکی از برترین خرماهای کاشته شده در ایران می باشد. این ماده غذایی خواص معجزه آسایی دارد و با مصرف آن می توانیم از بسیاری بیماری ها جلوگیری کنیم.

 

بهترین مارک خرما مضافتی ایرانی و خارجی

بهترین مارک خرما مضافتی ایرانی و خارجی

ما می توانیم با جستجو در گوگل بهترین مارک خرما مضافتی ایرانی و خارجی را شناسایی کنیم. خرمای مضافتی با نام خرمای بم شناخته می شود و به عنوان بهترین برند خرما در بازار داخلی و بین المللی شناخته می شود. این خرما چون رطوبت بالایی دارد به عنوان خشکبار شناخته نمی شود و مانند دیگر خرما ها نمی توان بدون یخچال از آن نگهداری کرد و بهترین دما برای حفظ این خرما بین ۵- و ۵+ درجه سانتی گراد می باشد.

صادرات خرما مضافتی با بسته بندی درجه یک

صادرات خرما مضافتی با بسته بندی درجه یک

صادرات خرما مضافتی با بسته بندی درجه یک توسط صادر کنندگان و شرکت های بازرگانی انجام می شود. این خرما در بین مردم شناخته شده می باشد و طرفداران خاص خود را دارد. بیشتر مردم این خرما را به نام خرمای بم می شناسند چون بیشتر در بم و استان کرمان کشت می شود. در واقع قطب تولید خرمای مضافتی شهرستان بم می باشد که بهترین خرما را تولید می کند. در شهرستان بم ۲۸ هکتار از زمین های کشت نخل ها مربوط به این نوع خرما می باشد ولی ۵ هزار هکتار از زمین دارای نخل جوان و تازه می باشند که هنوز به بار نرسیده اند.

از ویژگی های خرمای مضافتی به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • این خرما به رنگ مشکی تیره و رنگ قهوه ایی تیره می باشد.
  • این خرما نیمه مرطوب می باشد.
  • شیرینی این خرما متعادل می باشد و گلو را نمی سوزاند.
  • این محصول چون گرم است و گوشت زیادی دارد در مراسم های عزا از آن استفاده می کنند. تا عزا داران انرژی لازم را بدست آورند.
  • این خرما بسیار شیک است و می توان برای پذیرایی از عزاداران از آن استفاده کرد.
  • شیره این خرما مناسب می باشد. به خاطر همین می توان به عنوان شیرینی از آن استفاده کرد.
  • کیفیت این خرما را باید با میزان شیره آن تشخیص داد.

بروز ترین سایت اعلام قیمت خرما

بروزترین سایت اعلام قیمت خرما، سایتی است که بتواند انواع قیمت ها را بر اساس شرایط و نوسانات بازار به روز رسانی کند. قیمت خرما مضافتی در بازار بر اساس نوع بسته بندی و کیفیت متفاوت می باشد. خریدار خرما مضافتی برای این که بتواند محصولی مرغوب و فوق العاده تهیه کند باید به سراغ فروشندگان معتبر برود. خرمای مضافتی بم در داخل و خارج کشور به عنوان بهترین برند شناخته می شود. بنابرین در هنگام خرید باید به مارک بم توجه ویژه ایی کرد.

برای خرید خرما مضافتی عمده باید به سراغ تولید کنندگان و انبارداران این محصول در شهرستان بم رفت تا بتوانیم محصولی ارگانیک و مرغوب را تهیه کنیم.

خرید انواع خرما با ضمانت کیفیت

خرید انواع خرما با ضمانت کیفیتبرای خرید انواع خرما با ضمانت کیفیت باید به مراکز فروش این محصول مراجعه کرد. چون در این مراکز خرما با مرغوبیت بالا عرضه می شود. بازار فروش خرما من جمله خرمای مضافتی بسیار داغ می باشد چون بیشتر خانواده های ایرانی این ماده غذایی مقوی را در سبد غذایی خود قرار داده اند و به طور مکرر از آن استفاده می کنند.

کشور های تولید کننده خرما در جهان

کشور های تولید کننده خرما در جهانکشورهای تولید کننده خرما در جهان سعی می کنند کیفیت محصولات خود را افزایش دهند تا بتوانند از کشور رقیب خود پیشی بگیرند. جایگاه خرما ایرانی در تمام دنیا زبان زد همگان می باشد و توانسته فروش خوبی را بدست آورد در واقع این محصول به عنوان کالای استراتژیک شناخته می شود و توانسته فروش بالایی را به خود اختصاص دهد. بنابرین تجارت انواع خرما می تواند سود فراوانی را نصیب تجار کند و از این راه در آمد بالایی بدست آورند.

بازار فروش انواع خرما مضافتی درجه یک صادراتی

بازار فروش انواع خرما مضافتی درجه یک صادراتیبازار فروش انواع خرما مضافتی درجه یک صادراتی بسیار داغ و پر رونق می باشد چون این نوع خرما مصرف فراوانی در تمام دنیا دارد. تولید خرما مضافتی در شهرهای مختلفی انجام می شود اما با کیفیت ترین این خرما توسط دستان توانمند و زحمت کش باغداران و کشاورزان بمی کاشته می شود. در نتیجه خرما مضافتی صادراتی را باید از کشاورزان و نخل داران این شهرستان تهیه کرد.

جایگاه خرما درجه یک ایرانی در بازار خارجی

جایگاه خرما درجه یک ایرانی در بازار خارجیجایگاه خرمای برحی خوزستان درجه یک ایرانی در بازار خارجی بسیار مناسب می باشد و این محصول به کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی صادر می شود.

این خرما را می توان در مرحله خارک یا خرک برداشت کرد در این مرحله میوه نرسیده می باشد و علاقه مندان زیادی برای مصرف آن وجود دارد. آفتاب داغ بم و کرمان باعث می شود این خرما از مرحله خارک بگذرد و برسد تا رنگ مشکی و قهوه ایی تیره شود. خرما مضافتی درجه یک باید سه ویژگی مهم داشته باشد :

  1. پوست آن نازک باشد.
  2. گوشتی باشد.
  3. شیره فراوانی داشته باشد.

اگر خرمایی رنگی بور و گوشتی کلفت داشت  نشانه بی کیفیت بودن خرما می باشد. این خرما را باید حتما داخل یخچال نگهداری کرد چون این محصول دارای کربوهیدرات و مواد قندی می باشد و اگر خرما بیرون از یخچال نگهداری شود باعث رشد میکروب ها می شود. علاوه بر این رطوبت این خرما سبب می شود خرما ترش شود برای هم باید آن را داخل یخچال گذشت و حداکثر به مدت ۸ ماه می توان از این خرما استفاده کرد. برای نگهداری این خرما می توان آن را خشک کرد.

خرما مضافتی بم، براق، پوست مشکی و نازک و صافی دارد. علاوه بر این پوست رطب مضافتی به راحتی قابل جدا شدن می باشد. این خرما شیره زیادی دارد و اگر خرمایی شیره زیادی داشت نشانه با کیفیت بودن آن می باشد و همین شیره باعث شده جعبه بسته بندی آن سنگین شود به طوری که هر جعبه خرمای مضافتی بیش از ۱۰ کیلو گرم وزن دارد.

این خرما پتاسیم بالایی دارد به همین دلیل برای اسهال مفید می باشد. قبل از مصرف این خرما باید آن را شست چون شیره زیاد روی خرما سبب می شود تا میکروب های فراوانی روی خرما نفوذ کنند.

این محصول توسط کارگران مرد از روی نخل ها چیده می شود و روی زمین پخش می شود و کارگران زن و مرد خرماهای زیر درخت را جمع آوری می کنند و در صندوقچه هایی از جنس پلاستیک قرار می دهند و بار کامیون می کنند و به سردخانه های شهرستان بم می برند و از آن جا خرما به کارخانه های بسته بندی سراسر کشور برده می شوند تا به صورت های کاملا بهداشتی بسته بندی و روانه بازارها شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *