خرید خرما عسلی

قیمت خرید عمده خرما عسلی

قیمت خرید عمده خرما عسلی و خرما مضافتی به عوامل زیادی بستگی دارد. از مهمترین عوامل موثر بر قیمت خرما می توان به کیفیت خرما عسلی و بسته بندی آن اشاره کرد. در کشور ما با توجه به تورم شدید قیمت خرما در طول سال ثابت نمی ماند و دائم در حال تغییر می باشد.

اینکه شما خرما عسلی را مستقیم از باغدار خرید کنید و یا از چندین واسطه تفاوت زیادی در قیمت آن است. بسیاری از تولید کنندگان این گمان را دارند که اگر برای بسته بندی هزینه کنند ضرر خواهند کرد. در حالی که بسته بندی زیبا باعث جذابیت محصول برای خریدار می گردد و مشتری برای خرید آن حاضر است هزینه ی بیشتری پرداخت نماید.

پخش خرما عسلی عمده

خرید خرما عسلی

مراکز زیادی در کشور وجود دارند که پخش خرما عسلی را انجام می دهند. بسیاری از این مراکز به صورت بازار های سنتی در شهر ها بوده و تعدادی نیز به صورت مراکز پخش اینترنتی فعال می باشد. برای خرید عمده خرما عسلی بهترین کار این است که از مراکز اینترنتی خرید نمایید.

مراکز پخش اینترنتی خرما کبکاب لاکی این مزیت را دارند که شما در هر شهر و در هر زمان که باشید به فروشنده دسترسی داشته و می توانید با او در ارتباط باشید. شما همچنین می توانید قبل از خرید از فروشنده نمونه بار را درخواست نمایید که برایتان ارسال کند و پس از دریافت نمونه و بررسی آن در مورد خرید تصمیم گیری نمایید. در حالی که برای خرید سنتی باید مسافت زیادی را تا شهرهای جنوبی طی کنید و چند روز در این شهرها در جست و جوی فروشنده ی برتر خرما باشید. این کار وقت و هزینه ی زیادی را از شما می گیرد.

بنابراین راحت ترین راه این است که از مراکز پخش اینترنتی خرمای خود را خرید نمایید.

فروش خرما عسلی بصورت فله و بسته بندی

خرما عسلی عمده

خرما عسلی با توجه به نیاز مشتری هم بصورت فله و هم بصورت بسته بندی به بازار عرضه می شود. اکثر خریداران خرما عسلی را بصورت بسته بندی خریداری می کنند زیرا بهداشتی تر است. اما برخی نیز فله خرید می کنند زیرا قیمت خرما فله بسیار مناسب تر است.

بسته بندی خرما عسلی عمدتا در ظرف های 750 تا 1600 گرمی صورت می گیرد. این نوع خرما به دلیل بافت نرم و شیره ی زیادی که دارد را نمی توان در بسته بندی های سنگین قرار داد زیرا خرما له می شود. در بازار داخلی معمولا خریداران خرما عسلی حدودا 700-800 گرمی را خریداری می نمایند.

خواص خرمای عسلی

مرکز پخش خرما عسلی

خرمای عسلی بسیار پر شیره بوده و منبع بی نظیری از انرژی می باشد. این میوه ی بهشتی سرشار از انواع ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر می باشد. با مصرف چند عدد خرما عسلی در طول روز عمده نیاز بدن به ویتامین ها و مواد معدنی تامین می گردد.

خرما عسلی برای درمان بسیاری از مشکلات و بیماری ها مانند اختلالات دستگاه گوارش، ضعف اعصاب، مشکلات استخوانی، سردی مزاج و مشکلات جنسی، یبوست و … مفید می باشد. با مصرف خرما در طول روز سلامتی را برای خود به ارمغان آورید.

سفارش خرما عسلی عمده

برای سفارش و خرید عمده خرما عسلی با ما در ارتباط باشید. همچنین میتوانید انواع دیگر خرما و مشتقات خرمایی درجه یک را با کیفیت بالا و قیمت مناسب از ما خرید نمایید.

برای اطلاع از آخرین و به روزترین قیمت خرما و محصولات خرمایی با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *