قیمت شیره خرما

قیمت شیره خرما

برای اطلاع از قیمت شیره خرما عمده صادراتی باید از منابع معتبر اینترنتی و یا کارخانه های تولید استعلام بگیرید. در کارخانه ها پس از آنکه خرما را شست و شو دادند هسته ی خرما توسط دستگاه جدا شده و سپس وارد فرآیند تولید شیره می شود. قیمت شیره ی خرما در درجه ی اول به نوع خرمای مورد استفاده بستگی دارد و سپس به کیفیت آن. هرچه بریکس یا همان غلظت شیره خرما بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر است. خرما رطب مضافتی بم به عنوان کالایی با کیفیت در ذهن مخاطبین پر رنگ شده و قیمت خرما مضافتی بم بر اساس درجات کیفی آن متغیر است.

شیره خرمای صادراتی باید از لحاظ بهداشتی مورد تأیید سازمان غذا و دارو باشد. بعضی از مشتری های شیره ی خرما به دنبال محصول  فله هستند زیرا ارزان تر است. بعضی نیز به صورت بسته بندی های 500 گرمی خرید می کنند تا آماده ی فروش باشد. قیمت شیره خرما عمده به خرمای مورد استفاده بستگی دارد. شیره را از انواع خرما می توان گرفت. برخی از خرمای موجود در بازار پر شیره هستند و اگر برای مدتی آنها را کنار بگذارید شیره ی آن خارج می شود. اما برخی دیگر به صورت نیمه خشک بوده و باید طی فرآیندی از آنها شیره تولید کرد. انرژی موجود در هر نوع شیره با هم فرق دارد و از لحاظ ارزش غذایی متفاوت هستند.

شیره ی خرمای صادراتی معمولاً از نوع صنعتی بوده که قیمت پایین تری دارد. شیره ی سنتی هم قیمت بالایی دارد و هم مقدار آن کم است به همین دلیل اغلب تجار به دنبال شیره خرمای صنعتی هستند.

بازار خرید و فروش شیره خرما

قیمت شیره خرما عمده و ارزان

شیره ی خرما به دلیل مصرف شدن در صنایع و پخت محصولات مختلف همیشه بازار فروش خوبی دارد. نانوایی ها، کیک و شیرینی پزی ها، میل کردن به عنوان میان وعده و صبحانه از مصارف این محصول است. در تمام فصول سال کارگاه های تولید مشغول به تولید شیره ی خرما می باشند. خرما رطب در بازار با توجه به مزه عالی، خاصیت های بی شمار و کمک به بهبود بیماری کم خونی طرفداران بسیاری پیدا کرده است. بستگی به حجم سفارش مشتری قیمت شیره خرمای عمده مشخص می گردد. هم بازار داخلی و هم صادرات این محصول یکی از پر رونق ترین تجارت مشتقات خرمایی به شمار می رود.

برای درک بهتری از میزان معامله ی این محصول باید سری به بازار خرمای جنوب بزنید. استان های خوزستان، بوشهر، کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان قطب تولید شیره خرما هستند. در فصل برداشت خرما افراد زیادی از شهرها و کشورهای مختلف برای خرید عمده خرما و مشتقات خرمایی به این استان ها سفر می کنند. قیمت شیره خرما عمده در افزایش میزان خرید و فروش آن تأثیرگذار است. خوشبختانه با توجه به تولید فراوان این محصول در ایران قیمت مناسبی داشته وبه راحتی می توان خرید کرد.

فروش شیره خرما عمده و درجه یک از کارخانه

قیمت شیره خرمای درجه یک صادراتی

در کارخانه های مختلفی شیره ی خرما با کیفیت های مختلف و به سفارش مشتری تولید می گردد. این شرکت های برای فروش محصول خود به صورت مستقیم با مراکز پخش سنتی و اینترنتی همکاری می کنند. به این ترتیب زودتر می توانند به فروش برسند و میزان فروش نیز افزایش می یابد. دسترسی به فروشگاه های پخش سنتی کار زمان بر و هزینه داری است. زیرا باید به شهرهای جنوبی مراجعه کرد و در بازار خرمای آن جست و جو نمود. اما مراکز اینترنتی را به راحتی از طریق تلفن همراه می توان یافت و با آنها ارتباط برقرا نمود. با این روش در زمان و هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد. حتی با توجه به فروش بالای فروشگاه های آنلاین همواره محصول تازه و باکیفیت در اختیار مشتری قرار می گیرد.

کارخانه های تولیدی به علت همکاری با مراکز پخش اینترنتی قیمت شیره خرما عمده را زیر قیمت بازار عرضه می کنند. به این ترتیب هم فروششان افزایش می یابد و هم خریدار رضایت بیشتری دارد. زمینه برای همکاری با مشتریان خارجی برای صادرات محصول نیز فراهم است. در کارخانه های فقط می توان شیره ی صنعتی را خریداری نمود و برای تهیه ی شیره ی اصلی یا همان چکیده ی خرما باید از باغداران خرید نمود.

نحوه ی سفارش شیره خرما عمده

برای سفارش خرید و اطلاع از قیمت شیره خرما عمده بدون واسطه و درجه یک با ما در ارتباط باشید. یکی از فاکتور های اصلی برای سفارش شیره ی خرما تعیین غلظت آن است که با توجه به نوع مصرف آن متفاوت است. علاوه بر شیره ی خرمای اعلا می توان از خمیر خرما نیز در تهیه ی انواع کیک و کلوچه استفاده کرد. در این مجموعه با حذف واسطه ها تمام فرآورده های خرمایی بصورت مستقیم از کارخانه با تخفیف ویژه عرضه میگردد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید و آخرید قیمت ها را دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *