خرید عمده قند خرما

خرید عمده قند خرما

قیمت خرید خرمای پیارم عمده در جنوب از همه جا ارزان تر است. ارزان بودن خرما در این مناطق دلیل قیمت پایین فرآورده های خرمایی است. بیش از 98 درصد از ترکیب حبه خرما را خرما تشکیل میدهد لذا قیمت آنها به هم وابسته است. اگر به دنبال خرید خرمای حبه ای با کیفیت و ارزان باشید می توانید دو راه انتخاب کنید. را ه اول مراجعه ی حضوری به کارخانجات تولیدی است. راه دوم نیز خرید از طریق مراکز پخش عمده ی اینترنتی.

به طور طبیعی هرکس دوست دارد در زمان و هزینه های خود بیشترین صرفه جویی را داشته باشد. فروشگاه های اینترنتی بهترین گزینه برای انتخاب و خرید حبه خرما است. دسترسی آسان به فروشنده از طریق تلفن همراه در هر نطقه از دنیا، عدم نیاز به پرداخت هزینه های رفت و آمد از مزایای این مراکز است.

قیمت حبه خرما در جنوب بستگی به شرکت تولید کننده دارد که از چه نوع خرمایی برای تولید استفاده کرده. هرچه کیفیت خرمای استفاده شده بیشتر باشد قیمت نهایی محصول نیز بیشتر می شود. به طور تقریبی قیمت حبه خرما در جنوب از 19000 تومان برای هر کیلو شروع می شود تا مقادیر بالاتر.

بهترین تولید کنندگان حبه خرما

خرید خرما حبه ای تمریران

تولید کنندگان زیادی در کشور در زمینه ی بسته بندی و تولید فرآورده های خرمایی کار می کنند. بعضی از این کارگاه های تولیدی با رعایت تمام نکات بهداشتی و در یافت نشان استاندارد فعالیت می کنند. اما برخی کارگاه ها نیز وجود دارد که این موارد را رعایت نمی کنند. زیرا می خواهند با کاهش هزینه ها قیمت خرید حبه خرما را کم تر از رقبا اعلام کنند. این روش غلط است چون مشتری به محض اینکه از شرایط تولید آگاه شود دیگر از آن برند خرید نمیکند.

تولید کنندگان برتر تلاش می کنند در ضمن رعایت نکات بهداشتی محصولی باکیفیت و ارزان ارائه دهند. در این صورت است که فروش افزایش می یابد و یک شرکت به عنوان شرکت برتر شناخته می شود. در کنار افزایش فروش به تدریج مشتری های صادراتی برای محصول پیدا می شود. نتیجه ی رونق صادرات به حدی شیرین است که خستگی تولید کننده را از بین می برد.

بسته بندی زیبا و صادراتی

خرید حبه خرما درجه یک عمده

صادرات مشتقات خرمایی یکی از اولویت های تولید کنندگان این محصول می باشد. اما برای آنکه صادرات خوب و موفقی داشته باشند باید به نکات مهم در تولید توجه نمایند. اولین فاکتور برای موفقیت در بازارهای خارجی کیفیت محصول است. دومین فاکتور بسته بندی زیبا و شیک است که مشتری را به خود جذب کند. و پس از آن قیمت خرید حبه خرما مطرح می شود.

اگر کیفیت و بسته بندی زیبا رعایت شود دیگر قیمت محصول اهمیت چندانی برای تجار خارجی ندارد. البته این موضوع در رابطه با اکثر کشورهای وارد کننده صدق می کند اما مواردی استثنا هم وجود دارد. به این صورت که برخی از کشورها مانند هند، افغانستان و… زیاد به بسته بندی اهمیت نمی دهند. با بسته های معمولی هم می توان به این کشورها صادرات داشت. در حقیقت کشورهایی که مردم آنجا از لحاظ مالی سطح پایین تری دارند به دنبال خرید حبه خرما ارزان هستند.

در آخر می توان نتیجه گیری کرد که هرچند بسته بندی های لوکس باعث افزایش قیمت تمام شده برای کارگاه می شود اما با فروش محصول به قیمت های بالاتر می توان آن را جبران کرد و سود خوبی کسب نمود.

ویژگی خرما حبه ای درجه یک

برای آنکه در خرید حبه خرما دچار ضرر نشوید و سرتان کلاه نرود باید از ویژگی یک حبه ی خرمای با کیفیت مطلع باشید. یک خرمای حبه ای مرغوب باید اولاً نرم و تازه باشد به طوری که به راحتی با دست له شود. رنگ آن قهوه ای باشد اما نباید خیلی تیره و نه زیاد روشن باشد.

حبه خرمای درجه یک بوی بسیار خوبی دارد به طوری که حس یک خرمای تازه را تجربه می کنید. همچنین نباید در لا به لای حبه خرما مواد سفت مانند هسته خرمای خورد شده وجود داشته باشد. مزه ی آن نیز باید کاملا شیرین باشد.

در صورت رعایت شرایط فوق می توان از کیفیت آن اطمینان حاصل کرد و خرید را انجام داد. با خیالی آسوده می توان این محصول ارگانیک را میل نمود و از خوردن آن لذت برد.

نحوه ی خرید عمده

برای خرید خرما فشرده و با تخفیف ویژه با ما در ارتباط باشید. این مجموعه همواره محصولات مرغوب را بدون واسطه و با قیمت های مناسب عرضه می نماید. برای تجربه ی یک خرید مطمئن با تخفیف مناسب می توانید از این مجموعه خرید نمایید.

با توجه به تغییر قیمت خرما و فرآورده های آن در طول سال بهتر است قیمت روز محصول مورد نظر خود را از طریق تماس با ما دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *