قیمت هر کیلو خرما مضافتی برای خریدار خرما که قصد سفارش عمده خرما را داشته باشد در چند سال اخیر در بازار بسیار متغیر بوده است. تجارت انواع خرما در ایران به عنوان یکی از کشور های سرآمد در تولید این محصول همواره کسب و کاری پر سود به شمار می آمده است و بسیاری از نخل کاران را بر آن داشته که به تولید و عرضه ی خرما مضافتی ارزان هم برای تامین نیاز بازار داخلی و هم صادرات به سایر کشور ها روی بیاورند.قیمت هر کیلو خرما مضافتی در بازار داخلی و خارجی

صادرات خرما مضافتی به قیمت کارخانه

صادرات خرما مضافتی به قیمت کارخانه

خرما مضافتی از جمله محصولاتی است که به دلیل طعم عالی, کیفیت و ماندگاری بالا از بازار پسندی بسیار بالاتری نسبت به سایر انواع خرما برخوردار است و همین تقاضای بالا باعث شده تا قیمت خرما مضافتی در بازار مصرف داخلی و همچنین بازار های جهانی افزایش چشمگیری داشته باشد. از این عمده فروشان و بنکداران خوار و بار توجه ویژه ای به این محصول داشته و از مشتریان اصلی آن به حساب می آیند. دیگر مشتریان این نوع خرما شرکت های صادارت و واردات فعال در زمینه مواد غذایی می باشند که با یافتن مشتریان در کشور های دیگر توانسته اند این محصول ایرانی را در بازار های بین المللی معرفی نمایند.

بنابرین اگر کسی قصد سرمایه گذاری در کسب و کاری پر سود را داشته باشد تجارت خرما مضافتی می تواند گزینه ی بسیار مناسبی باشد زیرا ارزش افزوده ی بالایی داشته و می تواند ارزآوری نیز داشته باشد.

بهترین برند خرما مضافتی درا یران

بهترین برند خرما مضافتی درا یران

از دیرباز افراد و شرکت های متعددی در زمینه تولید و عرضه ی خرما مضافتی فعالیت داشته اند و اراضی بسیاری در جنوب کشور به کاشت نخلستان های خرما اختصاص یافته است. از آنجایی که خرما جایگاه ویژه ای در سبد غذایی ایرانیان و همچنین ساکنین کشور های حوزه خلیج فارس دارد, لذا نام ها و برند های زیادی در این زمینه به وجود آمده اند که با کیفیت ها و قیمت های متفاوتی در بازار به فروش می رسند. 

از میان این نام های تجاری می توان به خرما زاهدی, خرما بوشهر و خرما برازجان اشاره نموده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و با بسته بندی های جذاب و بهداشتی در بازار عرضه می شوند. این تولید کنندگان محصول خود را هم به صورت تازه و هم به صورت خرما خشک در بازار به فروش می رسانند. خرما مضافتی خشک به دلیل طعم خاص و همچنین قابلیت نگهداری برای زمان های طولانی محصولی بسیار مناسب برای صادرات به کشور های دور دست می باشد. 

بنابرین اگر علاقه مند به فعالیت در زمینه عرضه یا صادرات این محصول هستید پیشنهاد می شود خرمای خود را از این برند ها تهیه فرمایید. 

فروشنده خرما مضافتی با کیفیت ارزان

فروشنده خرما مضافتی با کیفیت ارزان

اگر قصد خریداری خرما مضافتی با کیفیت با قیمت مناسب را دارید ابتدای امر باید عرضه کنندگان عمده ی ای این محصول را در محل زندگی خود پیدا کرده و به استعلام قیمت از آنان بپردازید. بسیاری از بنکداران خوار و بار و مواد غذایی در سطح کشور خرما مضافتی را به عنوان یکی از اصلی ترین محصولات خود عرضه می کنند و به طور معمول این محصول را از چندین تولید کننده ی مختلف تامین می کنند. بنابرین گزینه های متعددی با قیمت های مختلف برای خرید در اختیار شما قرار دارد. توصیه می شود برای خرید به عرضه کنندگانی مراجعه کنید که محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش می رسانند. 

نمایندگی بهترین خرما مضافتی در شیراز

نمایندگی بهترین خرما مضافتی در شیراز

استان فارس به واسطه ی آب و هوا مناسب کشت نخل, خود یکی از تولید کنندگان اصلی خرما در کشور به شمار می آید و همچنین به علت نزدیکی به استان های جنوبی کشور مانند خوزستان, هرمزگان و بوشهر, انواع مختلفی از خرما در بازار این استان عرضه می شود که باعث ایجاد بازاری رقابتی در زمینه خرما در این استان شده است. از این رو بسیاری از شرکت های تولید کننده خرما مضافتی اقدام به تاسیس نمایندگی یا دفاتر فروش در این استان علی الخصوص در شهر شیراز نموده اند تا بتوانند سریعتر و بهتر محصولات خود را به مشتریان عرضه نمایند.

همچنین استان فارس به علت مرکزیت و نزدیکی به تمام نقاط کشور قطب مناسبی برای تولید و عرضه ی خرما به سایر استان ها به شمار می رود و فعالان این زمینه را مدیریت زمان و هزینه ی حمل و نقل این محصول یاری می نماید. بنابرین اگر قصد خرید فروش خرما مضافتی در استان خود را دارید خریداری محصول از نمایندگی های فعال در شهر شیراز می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

راز با کیفیت بودن خرما مضافتی در چیست؟

راز با کیفیت بودن خرما مضافتی در چیست؟

خرما مضافتی خوش طعم ترین و با کیفیت ترین نوع خرمای موجود در بازار می باشد و برای سالیان متمادی توانسته ذائقه ی مشتریان داخلی و خارجی را ارضا نماید. نخل خرما مضافتی از نژاد خاصی از این درخت بوده که در نواحی گرمسیری جنوب ایران به خوبی رشد کرده و به بار می نشیند. خرمای مضافتی با رنگ مشکی بسیار براق و جذاب و پوست نازک خود همچنین رطوبت و نرمی بالا تجربه بسیار لذت بخشی را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد.

عرضه انواع خرما به صورت آنلاین

عرضه انواع خرما به صورت آنلاین

از آنجایی که خرما دارای مشتریان بسیاری در جای جای میهن عزیزمان دارد و تجارت الکترونیک نیز رشد بسزایی در کشور داشته است, در سال های اخیر بسیاری از تولید کنندگان و عرضه کنندگان این محصول اقدام به طراحی وبسایت برای معرفی و فروش محصولات خود نموده و یا شروع به عرضه ی آنها در فروشگاه های آنلاین مواد غذایی نموده اند. به همین دلیل مشتریان خرما می توانند با جستجویی ساده در اینترنت این فروشگاه ها را یافته و به راحتی محصول خود را انتخاب و خریداری نمایند. همچنین مشتریان می توانند با مطالعه ی نظرات سایر کاربران در فروشگاه های آنلاین محصولات مختلف را با یکدیگر از نظر قیمت و کیفیت مقایسه نموده و با دقت و آزادی عمل بیشتری به خرید بپردازند.

فروش خرما جنوب به صورت اقساطی

فروش خرما جنوب به صورت اقساطی

اگر شما صادر کننده یا عرضه کننده ی عمده ی خرما جنوب می باشید و حجم محصول مورد نیاز شما در سال بالاست, می توانید محصول خود را به صورت اقساطی از نخل کاران و یا عرضه کنندگان عمده ی این محصول در کشور خریداری نمایید. بسیاری از فروشندگان خرمای جنوب جهت رفاه حال بنکداران و سایر واحد های صنفی مرتبط و با توجه به شرایط ویژه ی اقتصادی موجود در کشور محصول خود را به صورت اقساطی عرضه می نمایند و اگر شما نقدینگی لازم برای خرید یکجای محصول را در اختیار ندارید می توانید از این عرضه کنندگان محصول خود را تامین نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *