قیمت عمده چیپس خرما درجه یک

قیمت عمده چیپس خرما درجه یک

قیمت خرما مضافتی عمده با طعم دارچین که یکی از پر فروش ترین طعم های آن است در بازار متفاوت است. نوع خرمای استفاده شده، کیفیت محصول و نوع بسته بندی از مهمترین فاکتورهای تعیین قیمت می باشند. چیپس خرما در کارگاه های زیادی به ویژه در شهرهای جنوبی تولید می گردد. قیمت محصول هر کارگاه با یکدیگر یکسان نیست.

قیمت چیپس خرما در بازار داخلی و بازار کشورهای خارجی تفاوت فاحشی دارد و ممکن است چندین برابر باشد. فراوانی انواع خرما در کشور ما یکی از مهمترین مزیت هایی است که در اختیار تجار قرار دارد. تجار به راحتی می توانند با عرضه ی انواع خرما و مشتقات آن در کشورهای آسیایی و اروپایی درآمد خوبی برای خود به دست آورند. و همچنین با ارز آوری خوبی که صادرات دارد به اقتصاد کشور نیز کمک می کنند.

برای اطلاع از آخرین قیمت چیپس خرما و سایر فرآورده های خرمایی می توانید از طریق این مجموعه و با تماس تلفنی با مشاورین مجموعه ی نگین جنوب تمامی اطلاعات را دریافت نمایید.

انواع طعم چیپس خرما در بازار

خرید عمده چیپس خرما برای صادرات

چیپس خرما در بازار انواع مختلفی دارد که از انواع خرمای خشک و نیمه خشک تولید می گردد. خرمای استعمران، زاهدی، پیارم و ربی از انواع خرمای رایج مورد استفاده در تولید چیپس خرما می باشند. قیمت چیپس خرما برای هر نوع خرما متفاوت است.

علاوه بر انواع خرما می توان انواع طعم ها را نیز برای این محصول در نظر گرفت. عمده ترین طعم های موجود در بازار طعم دارچین، زنجبیل، ساده، شکلاتی و هل می باشد. انواع طعم ها برای جذب بیشتر مشتری تولید می شود زیرا هر فرد طعم خاصی را دوست دارد. بسته بندی های چیپس خرما هم به صورت پاکت های زیپدار است و هم به صورت جعبه های پلاستیک. باید با توجه به بازار هدف و نیاز مشتری این کار به بهترین نحو انجام شود.

قیمت چیپس خرما طعم دار از چیپس خرمای ساده بیشتر است. به ویژه طعم هل که به دلیل قیمت بالای هل در بازار اختلاف زیادی با طعم های دیگر دارد.

سود صادرات چیپس خرمای مرغوب

نمایندگی فروش چیپس خرما عمده

به طور کلی سود حاصل از تجارت بسیار شیرین است. در تجارت باید با توجه به پتانسیل های موجود در بازار داخلی محصولی مناسب را برای خرید و فروش انتخاب کرد. خرما و فرآورده های خرمایی یکی از بهترین گزینه های صادراتی برای تجار می باشد. در میان مشتقات خرمایی چیپس خرما فروش خوبی دارد و در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت چیپس خرما و تقاضای مناسب و رو به افزایش این محصول را برای تجار جذاب می کند.

صادرات چیپس خرما به کشورهای مختلفی صورت می گیرد که برخی از این کشورهای مقصد خود واسطه هستند. به عنوان مثال کشور ترکیه یکی از بزرگ ترین واسطه های فروش خرمای ایران به کشورهای اروپایی مانند انگلستان، آلمان، فرانسه و … می باشد.

سود حاصل از فروش چیپس خرما در بازار داخلی مناسب است اما در بازار خارجی چندین برابر می باشد. در واقع شرکت های ترکیه ای با خرید فله ای مشتقات خرمایی از ایران و بسته بندی آنها و فروش در بازار اروپا سود فوق العاده ای را به دست می آورند. قیمت چیپس خرما در سال 1400 از کیلویی 17000 تومان شروع می شود تا قیمت های بالاتر. این قیمت ها نوسان داشته و باید هنگام خرید قیمت روز را دریافت نمود.

نحوه ی خرید عمده چیپس خرما

برای خرید و اطلاع از قیمت خرمای برحی خوزستان به صورت عمده و عرضه ی مستقیم از کارخانه با ما در ارتباط باشید. در مجموعه ی نگین جنوب انواع مشتقات خرمایی با کیفیت عالی و قیمت مناسب عرضه می گردد. برای ثبت سفارش بهترین راه این است که با مشاورین فروش ما تماس بگیرید و سفارش محصول خود را ثبت نمایید.

سفارشات در کمترین زمان ممکن به تمام نقاط کشور ارسال می گردد. همچنین این مجموعه آماده ی همکاری با تجار جهت صادرات انواع فرآورده های خرمایی به کشورهای مختلف می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *