فروش عمده خرمای زاهدی صادراتی

فروش عمده خرمای زاهدی صادراتی

امروزه در شهرهای مختلف کشور می توان مراکز فروش خرمای زاهدی درجه یک را پیدا کرد. استان های جنوبی دارای بیشترین مراکز پخش و فروش خرما در کشور هستند. قطب تولید خرما در استان هایی مانند بوشهر، خوزستان، فارس، هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان است.

در مراکز فروش، خرما به صورت عمده به فروش می رسد. برخی از این مراکز متعلق به باغداران است و خرما را بدون واسطه و با قیمت مناسب عرضه می کنند. اما برخی نیز خرما را از باغداران با قیمت مناسب خریداری کرده و به بازار عرضه می کنند. خوب است که بدانید خرمای عمده هم به صورت فله و هم بسته بندی شده در بازار یافت می شود.

مراکز اینترنتی خرمای زاهدی را با تخفیف و با بهترین کیفیت در اختیار مشتری قرار میدهند. فروشندگان حرفه ای نه تنها برای رضایت خریدار اقدام به عرضه ی محصول باکیفیت می کنند بلکه به دنبال بازاریابی از طریق مشتری هستند. که یکی از روشهای بسیار مؤثر در افزایش فروش به شمار می رود.

صادرات خرمای زاهدی بوشهر

قیمت عمده خرما زاهدی بوشهر

 

خرمای زاهدی و خرما خاصویی جم به دلیل داشتن طعم و کیفیت بالا همواره مورد توجه تاجران و خریداران خرما بوده است. هم در بازار داخلی و هم در بحث صادرات استقبال خوبی از این نوع خرما می شود. در استان بوشهر نخلستان های زیادی وجود دارد که که انواع خرما در آنها کشت می شود.

صادرات خرما از طریق مرزهای مختلفی انجام می گیرد. بستگی به کشوره مقصد می تواند از مرزهای شرقی، جنوبی، غربی و یا شمالی این کار را انجام داد. کشورهایی که بیشترین خرید خرمای زاهدی از ایران را دارند عبارتند از روسیه، ترکیه و افغانستان. هرچند که میزان صادرات نسبت به تولید خرما در کشور ناچیز است و پتانسیل خیلی بالاتری برای آن وجود دارد. زیرا ایران دومین تولید کننده ی خرما در جهان است و بالغ بر 20 نوع خرما در ایران کشت می شود.

خرمای بوشهر هم دارای کیفیت بالایی است و هم ارزان قیمت است. تجار و سرمایه داران می توانند در روابط تجاری خود به این مسئله توجه کنند. درآمد نا محدودی برای صادرات وجود دارد. با توجه به اینکه درآمد صادرات با ارزهای بین المللی انجام میگیرد به اقتصاد کشور نیز کمک زیادی می شود.

بهترین خرمای زاهدی ایران

قیمت خرمای زاهدی صادراتی بوشهر

بهترین خرمای زاهدی در جنوب تولید و بسته بندی میشود. شرکت های زیادی در زمینه ی بسته بندی و صادرات خرما فعالیت می کنند. استفاده از بسته بندی های باکیفیت و طرح زیبا مشتری را بیشتر جذب کرد.

بهترین خرمای زاهدی دارای ویژگی های ظاهری است که یک خریدار عمده باید آنها را بداند. خرمای مرغوب دارای رنگ قهوه ای روشن و مایل به زرد است. همچنین بهترین خرمای زاهدی دارای بافتی گوشتی و نرم است و خشک نیست. اندازه ی خرمای درجه یک درشت است و ریز بودن آن باعث افت قیمت می شود.

بهترین خرمای ایران در کارخانه های معتبر بسته بندی می شود و یا به صورت فله به کشورهای اروپایی صادر می گردد. مشتریان خارجی علاقه ی زیادی به این محصول با ارزش دارند و برای خرید آن درخواست های زیادی وجود دارد.

خرید خرما از این مجموعه

فروش انواع خرما سیاه به صورت مستقیم از نخلستان در این مجموعه انجام می گیرد. برای خرید خرما به صورت عمده راه های زیادی وجود دارد. یکی از این راه ها اقدام از طریق مراکز سنتی است که باید حضوری مراجعه کرده و پس از پرداخت هزینه خرما را دریافت کنید.

راه دوم اقدام از طریق مراکز اینترنتی است که خرمای زاهدی را به فروش می رسانند. امروزه خرید و تجارت اینترنتی در حال گسترش بوده و بسیاری از کشورهای توسعه یافته از این طریق معاملات بزرگی انجام می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین قیمت ها با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *