خرمای زاهدی درجه یک بوشهر

خرمای زاهدی درجه یک بوشهر

خرمای زاهدی درجه یک در مراکز متعددی به فروش می رسد. بعضی از این مراکز به صورت فروشگاه در حال فعالیت می باشند و برخی نیز در قالب پخش اینترنتی. مراکز عمده فروشی در شهرهای جنوبی که منبع خرما به شمار می روند فراوان هستند.

بسیاری از باغداران در اطراف نخلستان های خود غرفه ی فروش نیز ایجاد می کنند. به این ترتیب می توان خرمای زاهدی درجه یک را از این طریق و بدون واسطه خریداری نمود. شهرهای اصلی تولید کننده ی خرما زاهدی در استان بوشهر و فارس قرار دارند. در این دو استان می توان خرمای زاهدی را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب یافت.

امروزه با توجه به گسترش فروشگاه های اینترنتی و استقبال مشتری از این روش، بهترین گزینه برای خرید خرمای زاهدی درجه یک به کارگیری همین روش است. در ثبت سفارش اینترنتی نیاز به مراجعه ی حضوری خریدار نمی باشد. همچنین امکان ارسال نمونه بار توسط فروشنده فراهم است که این خود مزیت بزرگی محسوب می شود.

بازار خرید و فروش خرمای زاهدی درجه یک

خرمای زاهدی درجه یک بوشهر

خرمای زاهدی از جمله پر فروش ترین نوع خرما در بازار داخلی و همچنین صادراتی می باشد. خرمای زاهدی به دلیل خشک بودن ماندگاری بالایی دارد و در دمای معمولی قابل نگهداری است. این ویژگی باعث اقبال عمده فروشان و تاجران به خرید و فروش خرمای زاهدی درجه یک شده است.

بنابراین بازار تجارت این نوع خرما همواره رونق دارد. بر خلاف برخی از انواع خرما که در فصل به خصوصی مشتری دارند اما خرما زاهدی در تمام فصول سال مشتری دارد. کشورهای اروپایی مانند روسیه و ترکیه همچنین کشورهای هند، افغنستان و پاکستان از مشتری های همیشگی خرما زاهدی ایران هستند. خرمای زاهدی درجه یک ایران دارای قیمت مناسبی بوده و به دلیل سهولت در ترانزیت کالا از بنادر مختلف ایران، کشورها علاقه ی زیادی به خرید خرمای ایران دارند.

خواص خرما زاهدی

قیمت خرما زاهدی امروز

خرما خواص زیادی برای سلامتی و درمان بسیاری از بیماری ها دارد. هر عدد خرما حاوی انرژی و فیبر زیاد، مواد معدنی و ویتامین های متعدد می باشد. مواد مغذی موجود در خرما برای پیشگیری از سرطان بسیار مفید است. همچنین مصرف خرما برای سلامت قلب، مغز و دستگاه گوارش مفید است. درمان یبوست، زیبایی پوست، افزایش انرژی و قوای جنسی، پیشگیری از شب کوری، درمان کم خونی و تنظیم فشار خون از دیگر فواید خرما می باشد.

خرما و خرما خاصویی جم در مناطق گرمسیری رشد می کند و میوه ای با طبع گرم می باشد. برای افرادی که مزاج سرد دارند مفید است و همچنین جایگزین مناسبی برای قند به ویژه برای افراد دیابتی می باشد. با توجه به فواید خرما و قیمت مناسب آن توصیه می کنند که حتما روزانه چند عدد خرما مصرف شود.

انواع خرما زاهدی و بسته بندی

خرما زاهدی انواع مختلفی دارد و در حقیقت کیفیت های مختلفی دارد.  خرمای زاهدی درجه یک ، درجه دو و درجه سه در بازار یافت می شود. هرکدام برای هدف مخصوص خود مورد مصرف قرار می گیرد. خرمای درجه 3 برای تولید سرکه خرما، شیره خرما، لواشک خرما، پودر خرما، برای مصرف دام مورد استفاده قرار می گیرد. خرمای درجه 1 و 2 نیز برای مصارف داخلی و صادرات خرید و فروش می شود.

بسته بندی خرما زاهدی بستگی به نیاز و سفارش مشتری دارد. ظروف 500 گرمی نوع رایج بسته بندی فروشگاهی بوده و کارتن های 10 کیلویی نیز مخصوص عمده فروشان است. بسته بندی هایی مخصوص صادرات نیز توسط تولید کنندگان طراحی و روانه ی بازار می گردد.

سفارش خرید عمده

مراکز عمده فروشی و تاجران می توانند از طریق این مجموعه انواع خرما و مشتقات خرمایی را به قیمت مناسب سفارش دهند. این مجموعه با حذف واسطه و به صورت مستقیم از درب باغ اقدام به فروش خرما می نماید. برای اطلاع از قیمت روز خرمای زاهدی درجه یک و خرما سیاه محصولات با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *