مرکز فروش خرما زاهدی درجه یک

مرکز فروش خرما زاهدی درجه یک

مراکز پخش و فروش خرما زاهدی در شهرهای مختلف وجود دارد. در این مراکز انواع مختلفی از درجه بندی خرمای زاهدی را می توان مشاهده کرد. بستگی به سفارش مشتری دارد که خرمای مرغوب بخواهد یا خرمای درجه2 . عمده فروشی ها را میتوان به عنوان مرجعی برای تعیین قیمت نیز در نظر گرفت.

در کلان شهرها مراکز فروش عمده معمولاً در میادین تره بار قرار دارند و از این طریق می توان با آنها در ارتباط بود. اما نکته ای که وجود دارد این است که چگونه می توان از مقدار موجودی آنها اطلاع پیدا کرد؟ تنها راه آن این است که وقت بگذارید و به صورت حضوری مراجعه کنید.

مراکز اینترنتی یکی از کم زحمت ترین روش ها برای خرید عمده به حساب می آیند. در این فروشگاه ها فروش خرما زاهدی و انواع دیگر خرما در بالاترین سطح در حال انجام است. تمامی مراحل ثبت خرید، بارگیری و ارسال به سراسر دنیا در برخی از این مراکز انجام می گیرد. فقط باید فروشندگان معتبر را پیدا کنید که این کار از طریق جست و جو انجام میشود.

خرید و فروش خرما زاهدی صادراتی

قیمت خرمای زاهدی درجه یک بوشهر

خرمای زاهدی صادراتی با توجه به اینکه از نظر کیفیت و قیمت اهمیت بالایی دارد، فقط در تعداد محدودی از مراکز عرضه میگردد. فروش خرما زاهدی صادراتی بسیار حساس است و ممکن است به فروشنده سود خوبی برساند و یا ضرر جبران ناپذیری به او وارد کند. اگر پس از بارگیر و ارسال بار در مقصد خریدار متوجه شود این همان خرمایی که میخواسته نیست آنگاه فروشنده باید خسارت سنگینی پرداخت کند.

اما اگر فروش بصورت اصولی و صحیح انجام شود نه تنها ضرری ندارد بلکه سودهای بزرگی را به همراه دارد. خرید و فروش خرما زاهدی در داخل و خارج کشور دارای رونق مناسبی بوده و افراد زیادی در حال تجارت آن هستند.

کشورهای زیادی خواهان خرمای زاهدی درجه یک و درجه دو از ایران هستند. ازجمله می توان به ترکیه، روسیه، هند، افغانستان و برخی از کشورهای عربی اشاره کرد. بازار فروش خرما در برخی از ایام سال مانند ماه مبارک رمضان به اوج خود می رسد. تا جایی که این افزایش تقاضا منجر به بالا رفتن شدید قیمت ها میشود.

خرمای درجه یک بسته بندی

فروش عمده خرمای زاهدی صادراتی

فروش خرما زاهدی به دو صورت فله و بسته بندی صورت میگیرد که هر کدام مشتری مخصوص خود را دارد. در این قسمت می خواهیم به انواع بسته بندی خرمای خشک و اهمیت آن بپردازیم.

بسته بندی یکی از صنعت های بسیار مهم به ویژه در کشورهای توسعه یافته به شمار می رود. کیفیت مواد بسته بندی و طرح های جذاب آن در میدان رقابت بسیار تعیین کننده هستند. چه بسا کشوری که محصول مرغوبی ندارد اما با استفاده از بسته بندی های جذاب توانسته بازار خوبی را برای محصولات خود فراهم کند.

خرما یکی از محصولات کشاورزی است که معمولا برای صادرات به صورت فله به فروش می رسد. این که باعث می شود سود اصلی به جای باغداران به شرکت های واسطه برسد. شرکت هایی که با خرید خرمای فله و ارزان اقدام به بسته بندی کرده و با قیمت چند برابر می فروشند.

اما در سالهای اخیر شرکت های ایرانی با اطلاع از ارزش این صنعت بیشتر به سمت بسته بندی روی آورده اند. فروش خرما زاهدی در بسته های 500 گرمی یکی از پر فروش ترین آنهاست. بسته هایی که به صورت کارتن و یا ظروف پلاستیکی و با طرح های مختلف تولید میشوند.

سفارش خرما زاهدی از این مجموعه

برای خرید خرمای درجه یک جنوب چه برای بازار داخلی و چه برای صادرات می توانید با ما در ارتباط باشید. در مرکز نگین جنوب فروش خرما زاهدی صادراتی پشتکوه با تضمین کیفیت انجام می شود. از مزیت ها و خدمات این مجموعه میتوان به کیفیت محصولات، قیمت به نرخ درب باغ و ارسال به سراسر کشور اشاره کرد.

برای دریافت آخرین قیمت ها و همچنین برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با ما تماس بگیرید. با توجه به نوسان قیمت ها در این مجموعه خرما به پایین ترین نرخ روز عرضه می گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *