قیمت عمده خرما زاهدی بوشهر

قیمت عمده خرما زاهدی بوشهر

فروش خرما در شیراز به صورت اینترنتی و همچنین به شیوه های سنتی انجام میشود. مراکز اصلی فروش عمده در استان های اصلی تولید کننده خرما در جنوب کشور قرار دارند. در کلان شهرهایی مانند تهران، اصفهان، مشهد و تبریز هم بازار خرما فروشان دایر است. در این بازار انواع خرمای درجه یک و درجه دو عرضه می گردد.

مرکز فروش اینترنتی در تمام ساعات شبانه روز در دسترس هستند. از طرفی قیمت خرما در این مراکز رقابتی و مناسب می باشد. بنابراین بهترین گزینه برای خرید خرما زاهدی عمده این مراکز هستند. همانطور که اشاره شده فروشگاه های فعال که به شیوه ی سنتی کار می کنند نیز فعال بوده و می توان به صورت حضوری به آنها مراجعه کرد.

در این مجموعه انواع خرما با بهترین کیفیت به صورت مستقیم از نخلستان برای خریداران عمده ارسال می گردد. برای داشتن تجربه ی یک خرید موفق باید با منابع با اعتبار زیاد کار کنید تا مشکلی در مرحله ی پرداخت پیش نیاید.

انواع خرمای زاهدی موجود در بازار

مرکز فروش خرما زاهدی عمده

خرمای زاهدی انواع و درجه بندی های مختلفی دارد. زیرا این نوع خرما در شهرهای مختلف کشور کشت می گردد که هر کدام کیفیت متفاوتی دارد. هرچه اندازه ی خرما درشت تر و رنگ آن طلایی و همچنین گوشتی و نرم باشد از کیفیت بالاتری برخوردار است. قیمت خرما نیز در کیفیت های مختلف تفاوت دارد و در بازار با نرخ های گوناگونی خرید و فروش می گردد.

انواع خرما زاهدی عمده در بازار بزرگ خرمای جنوب قابل دریافت می باشد. علاوه بر آن در کلان شهرها نیز مراکز پخش عمده وجود دارد که دائم خرمای تازه روانه ی بازار می گنند.

در میان انواع خرمای موجود در بازار می توان به خرمای زاهدی پشتکوه اشاره کرد. مرغوبیت خرمای این منطقه به قدری زیاد است که عمده ی آن به کشورهای اروپایی صادر می گردد. خرمای فراشبند، جهرم، اهرم و قیروکازین نیز در بازار فروش خوبی دارد.

خرما زاهدی صادراتی

فروش عمده خرمای زاهدی صادراتی

خرما زاهدی ایران به دلیل کیفیت و قیمت مناسبی که دارد از کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی طرفدار زیادی دارد. تجار و فعالان حوزه ی خرما با شروع فصل تابستان خرید خرما زاهدی عمده را آغاز می کنند. با توجه به اینکه خرما فروش بسیار خوبی دارد لذا سود مناسبی را به فروشندگان می رساند.

کشورهای روسیه، ترکیه، هند و افغانستان از خریداران اصلی و همیشگی این میوه ی با ارزش می باشند. از طرفی ایران دومین تولید کننده ی برتر خرما در جهان است و بایدبه این موضوع توجه ویژه کرد. پتانسیل صادرات به شدت زیاد است و با انجام تبلیغات و بازاریابی مناسب می توان اقتصاد کشور را از این طریق متحول کرد.

خرمای زاهدی صادراتی معمولا به صورت فله ای و در کارتن های 10 کیلویی به فروش می رسد. این کار سود زیادی برای کشاورزان و شرکت های پخش ندارد. بسته بندی خرما می تواند سودهای زیادی به همراه داشته باش که متاسفانه در کشور ما به این موضوع خوب اهمیت داده نمیشود.

آخرین نرخ خرمای زاهدی

خرید خرمای زاهدی بوشهر

نرخ خرما در قطر عمده با توجه به هزینه های انجام شده توسط باغدار در فصل برداشت مشخص می گردد. اما این نرخ در طول سال به علل متعددی دچار تغییر و نوسان می گردد. بنابراین اطلاع از آخرین قیمت خرما هنگام خرید یکی از موضوعات مهم در تجارت به شمار می رود.

قیمت خرما به کیفیت آن و نوع بسته بندی و حجم سفارش مشتری بستگی دارد. اما عواملی که باعث نوسان این قیمت می شوند شامل تورم موجود در کشور، قیمت ارز و میزان تقاضا می باشد. هرچقدر تقاضا بالاتر برود قیمت ها نیز افزایش می یابد که در ایام مختلف سال میزان تقاضا متفاوت است. به عنوان مثال با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان درخواست های زیادی برای خرید خرما زاهدی عمده وجود دارد.

سفارش اینترنتی خرما زاهدی بصورت عمده

امروزه بسیاری از شرکت های بسته بندی و پخش خرما به صورت اینترنتی سفارشات خود را دریافت می کنند. سفارش خرما زاهدی عمده به صورت اینترنتی مزیت های زیادی دارد. اینکه در تمام ساعات شبانه روز به فروشگاه و فروشنده دسترسی داشته باشید و محصولات را به صورت آنلاین مشاهده کنید بدون نیاز به مراجعه ی حضوری، مزیت فوق العاده ای است.

در این مجموعه انواع خرمای صادراتی مانند زاهدی، مضافتی، پیارم، کبکاب، خاصویی و استعمران عرضه می گردد. برای اطلاع از آخرین قیمت ها و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *