قیمت شیره خرمای صادراتی

قیمت شیره خرمای صادراتی

در کشور مراکز پخش و فروش زیادی وجود دارند که شیره خرمای صادراتی را به فروش می رسانند. بیشتر این مراکز در شهر های جنوبی که قطب کشت خرما می باشند قرار دارند. در واقع مرجع اصلی پخش در استان هایی همچون بوشهر، خوزستان، بندرعباس، کرمان و سیستان و بلوچستان قرار دارند. کارگاه ها و کارخانه های متعددی در راستای تولید شیره برای مصارف داخلی و صادرات وجود دارد. خریداران عمده ی این محصول به خوبی می دانند که اگر محصول درجه یک با قیمت مناسب می خواهند باید به بازار خرمای جنوب سر بزنند.

امروزه با توجه به افزایش مشلغه ی افراد در زندگی روزمره باید به دنبال راه آسان تری بود. بهترین راه این است که از طریق مراکز پخش اینترنتی اقدام نمایید. مراکز فروش اینترنتی این امکان را به شما می دهند که در هر زمان و مکان که هستید با فروشنده در تماس باشید و نمونه محصولات او را ببینید. همچنین این مراکز شیره خرمای صادراتی و درجه یکی را بدون واسطه و با قیمت مناسب عرضه می کنند.

بازار خرید و فروش شیره ی خرما

خرید شیره خرما

شیره ی خرما و خرما خاصویی جم یکی از محصولات خوشمزه ی خرمایی و با کاربردهای فراوان می باشد. از این محصول علاوه بر مصارف میان وعده در تهیه ی انواع نان، شیرینی جات، کیک و … استفاده می گردد. به همین دلیل در تمام فصول همواره بازار خرید و فروش خوبی دارد.

علاوه بر بازار داخلی خوبی که دارد در خارج از کشور نیز خواهان زیادی دارد. تولید کنندگان این محصول چنانچه در تولید شیره استانداردهای بین المللی را رعایت کنند به سود های بزرگی دست پیدا خواهند کرد. زیرا مشتری برای شیره خرمای صادراتی همیشه وجود دارد.

لیست قیمت شیره ی خرما در مراکز پخش

پخش شیره خرما

قیمت شیره خرمای صادراتی در مراکز پخش مختلف است. علت آن را می توان در کیفیت های متفاوت شیره بیان کرد. شیره خرما با توجه به نوع مصرفی که دارد با غلظت های درجه بندی شده تولید می گردد. هرچه غلظت شیره بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر می شود.

نکته ی مهم تر در تعیین قیمت شیره خرما این است که شیره به شیوه ی صنعتی تولید شده یا سنتی. در شیوه ی سنتی مقدار زیادی خرما را داخل حوضچه های مخصوص قرار می دهند. و پس از چند روز بر اثر وزن زیاد خرما شیره ی آن از انتهای حوضچه خارج می گردد. این نوع شیره که صد در صد طبیعی است دارای بیشترین قیمت می باشد. در شیوه ی صنعتی خرما را داخل دیگ های مخصوص چند مرحله می جوشانند و سپس از فیلتر عبور میدهند.

خواص شیره خرما

شیره خرمای درجه یک

شیره ی خرما خواص بسیار زیادی دارد. این محصول سرشار از انرژی و انواع مواد معدنی و پروتئین و ویتامین های B1-B2-B3-B5-A1 و C می باشد. همچنین شیره خرمای صادراتی و ارگانیک دارای فواید بیشماری است که تعدادی از آنها را در زیر مشاهده می کنید:

  • درمان کم خونی
  • افزایش قوای جنسی
  • درمان شب کوری
  • درمان یبوست
  • تسهیل زایمان
  • رفع ضعف و خستگی
  • سلامتی پوست
  • سلامتی و بهبود عملکرد دستگاه گوارش و ….

بنابراین با این همه خواصی که در شیره ی طبیعی خرما وجود دارد با مصرف آن سلامتی خود را تضمین نمایید.

سفارش عمده شیره

با توجه به نوسانات قیمت خرما سیاه قیمت شیره خرما نیز ثابت نمی ماند. می توانید با ما در ارتباط باشید و قیمت روز شیره خرمای صادراتی را دریافت نمایید. همچنین جهت کسب اطلاع از قیمت انواع خرما و فرآورده های خرمایی با کیفیت بالا و قیمت عمده با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *