مرکز فروش خرما زاهدی عمده

مرکز فروش خرما زاهدی عمده

مراکز فروش عمده خرمای زاهدی درجه یک در کشور به صورت اینترنتی و فروشگاهی فعال می باشند. این مراکز معمولاً در استان های جنوبی، شهرهای پر جمعیت و همچنین در شهرهای مرزی که آمار صادرات بالایی دارند قرار دارند. ازجهت دسترسی به مراکز مشکلی وجود ندارد و بعد از کیفیت، قیمت است که اهمیت دارد.

در مراکز اینترنتی می توان از راه دور و بدون آنکه به صورت حضوری مراجعه شود خرید را انجام داد. این یک روش مرسوم در کشورهای توسعه یافته میم باشد. در واقع مراکز پخش اینترنتی به صورت مستقیم با کشاورزان و تولید کنندگان در ارتباط بوده و انواع خرما را بدون واسطه عرضه می کنند. از این جهت قیمت ها در این مراکز همواره منصفانه و مناسب است.

از طرفی برای خرید خرمای زاهدی درجه یک می توان به صورت حضوری به شهرهای جنوبی که قطب تولید آن هستند سفر کرد. پس از جست و جوی کامل در بازار خرمای جنوب می توان فروشندگان برتر در این حوزه را یافت. بنابراین با صرف زمان و هزینه ی بیشتر نسبت به جست و جوی اینترنتی می توان با عمده فروشان ارتباط برقرار نمود.

قیمت خرمای زاهدی درجه یک در شهرهای مختلف

قیمت خرما زاهدی در بوشهر

خرمای زاهدی درجه یک در اکثر شهرهای به فروش می رسد. زیرا کیفیت و قیمت مناسبی نسبت به انواع دیگر خرما داشته و ماندگاری بالایی نیز دارد. در شهرهای مختلف با توجه به تعداد عمده فروشی های موجود در شهر و همچنین فاصله شهر تا جنوب کشور قیمت ها نیز مختلف است. علت اینکه فاصله شهر مقصد تا استان های جنوبی در قیمت تأثیر گذار است این است که هزینه ی حمل به آن اضافه می گردد.

هرچقدر میزان مراکز پخش بیشتر باشد فضای رقابتی ایجاد می شود و فروشندگان ناچار به کاهش قیمت می شوند. در شهرهای جنوبی کشور ارزان ترین خرما را می توان یافت. فراوان بودن نخلستان ها در این مناطق رونق بسیار خوبی به بخش کشاورزی داده است. به همین علت عده ی زیادی از این طریق امرار معاش می کنند.

در کلان شهرهایی مانند تهران، اصفهان، تبریز و مشهد تاجران زیادی فعالیت می کنند. این سرمایه داران با خرید عمده ی خرمای زاهدی درجه یک در فصل برداشت خرما، تخفیف بسیار خوبی از کشاورزان دریافت می کنند. سپس خرما را در سردخانه ها ذخیره کرده و به تدریج و با توجه به تقاضا به بازار عرضه می کنند. به این ترتیب قیمت ها تا حدودی متعادل می شود.

صادرات خرمای زاهدی به کشورهای اروپایی

خرمای زاهدی عمده درجه یک

صادرات خرمای زاهدی درجه یک و خرما خاصویی جم به کشورهای مختلفی از جمله همسایگان ایران صادر می گردد. هند، روسیه، ترکیه، افغانستان، تاجیکستان، قطر، امارات و گرجستان از جمله خریداران خرما به حساب می آیند. تاجران زیادی از این کشورها در فصل های مختلف سال برای خرید اقدام می کنند.

کشورهای اروپایی مانند آلمان، فرانسه، انگلیس و اسپانیا نیز از دیگر مشتری های خرما به شمار می روند. هرچه میزان سود تاجر بیشتر باشد خرید آنها نیز افزایش می یابد. با توجه به قیمت مناسب خرمای ایران در مقایسه با نرخ ارز، لذا خرید و فروش آن رونق خوبی دارد.

شرکت های صادر کننده باید به مسائل مختلفی از جمله کیفیت، نوع بسته بندی و یکدست بودن محصول دقت نمایند. در این صورت می توانند از طریق صادرات خرمای زاهدی درجه یک به درآمدهای بالایی دست پیدا کنند. بنابراین رعایت استانداردهای بین المللی یکی از شروط موفقیت در این حوزه است.

بسته بندی 10 کیلویی خرما

فروش عمده خرمای زاهدی صادراتی

خرمای زاهدی درجه یک به صورت های مختلفی به بازار عرضه می گردد. هم به صورت بسته بندی های 500 گرمی و هم به صورت فله ای و در کارتن های 10 کیلوگرمی.

معمولاً خریداران عمده خرمای زاهدی را به صورت فله خرید می کنند. زیرا هم ارزان تر برای آنها تمام می شود و هم این امکان را دارند که با برند شخصی خود بسته بندی را انجام دهند. سود بسته بندی بسیار خوب است و شرکت های فعال در این زمینه سودی بیشتر از کشاورزان به جیب می زنند.

خرمای زاهدی درجه یک دارای رنگ قهوه ای روشن است که به راحتی می توان آن را تشخیص داد. بیشتر کشاورزان با توجه به آنکه برای ادامه ی زندگی به پول حاصل از فروش خرما نیاز دارند خیلی زود محصول خود را به خریدار عمده و با تخفیف می فروشند. آنها خرما را در کارتن های 10 کیلویی قرار داده و می فروشند. با توجه به اینکه خرما زاهدی شیره ندارد قرار دادن 10 کیلوگرم خرما در یک بسته مشکلی را بوجود نمی آورد.

سفارش خرمای زاهدی از این مجموعه

برای سفارش عمده خرمای زاهدی درجه یک و خرما سیاه از این مجموعه کافی است با ما تماس بگیرید. با توجه به اینکه تخصص ما در فروش عمده می باشد لذا سفارش شما در تناژ بالا در کمترین زمان ممکن آماده ی ارسال می گردد.

تنها باید توجه نمایید که کیفیت خرما یک اصل بسیار مهم می باشد. به همین علت با خرما را با تضمین کیفیت در اختیار مشتری قرار می دهیم. برای اطلاع از آخرین نرخ خرمای درجه یک با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *