پخش عمده خرمای زاهدی از نخلستان

پخش عمده خرمای زاهدی از نخلستان

پخش خرمای پیارم عمده به صورت اینترنتی و با تخفیف ویژه انجام می گیرد. در این مرکز خرمای مرغوب صادراتی بدون واسطه و در سریع ترین زمان ممکن برای خریدار آماده ی ارسال می گردد. علاوه بر فروشگاه های آنلاین برخی از فروشگاه های سنتی نیز در این زمینه فعالیت می کنند.

هرچه تعداد مراکز پخش عمده بیشتر باشد خرما یا قیمت ارزان تری به دست خریدار می رسد. وجود فضای رقابتی برای فروش خرمای زاهدی فراشبند به صادرات آن نیز کمک زیادی می کند. تاجران برای ورود به معامله نیاز به حاشیه ی سود مناسب دارند. بنابراین هرچقدر نرخ خرمای درجه یک ارزان تر باشد برای آنها بهتر است.

مراکز پخش خرمای جنوب انواع خرمای ممتاز را برای فروش عرضه می کنند. اما کیفیت خرمای هر مرکز ممکن است متفاوت باشد. در شهرهای فراشبند، دشتستان، جهرم و… خرمای زاهدی به طور وسیع کشت میگردد و افراد زیادی از طریق باغداری درآمد سالیانه ی خود را تأمین می نمایند.

قیمت خرمای زاهدی فراشبند در مشهد

قیمت خرما زاهدی صادراتی بوشهر

در شهرهای بزرگ و پر جمعیت مصرف خرما رقم بالایی را ثبت می کند. خرمای زاهدی فراشبند به دلیل قیمت مناسبی که دارد در شهرهای مختلفی خرید و فروش می شود.

در کلان شهر مشهد علاوه بر جمعیت بالایی که ساکن هستند تاجران زیادی زندگی می کنند. به دلیل فاصله بسیار کمی که این شهر با مرزهای شرقی کشور دارد تجارت انواع محصولات کشاورزی و به ویژه خرما رونق خوبی دارد.

قیمت خرمای زاهدی فراشنبد در مشهد به عوامل متعددی مانند کیفیت و نوع بسته بندی آن دارد. به ویژه قیمت خرما در طول سال دچار نوسانات زیادی می شود. لذا برای اطلاع از قیمت دقیق باید نرخ روز خرما را از عمده فروش ها استعلام نمود.

تجارت خرمای زاهدی

تجارت خرمای زاهدی یکی از پر رونق ترین معاملات در زمینه ی محصولات زراعی به شمار می رود. وجود شهرهای مختلف در کشور که خرما در آنها کشت می شود، ایران را به دومین تولید کننده ی خرما در جهان تبدیل کرده است. خرمای زاهدی فراشبند به کشورهای مختلفی به ویژه کشورهای آسیای میانه صادر می گردد.

خرید و فروش خرمای زاهدی در بازار داخلی نیز رونق بسیار خوبی دارد. این نوع خرما به دلیل نداشتن شیره ماندگاری بالایی دارد. که این ویژگی در انتخاب خرمای زاهدی فراشبند به عنوان یکی گزینه ی مناسب برای صادرات تأثیر بسزایی دارد.

انواع بسته بندی خرما در بازار

خرمای زاهدی صادراتی ایران

خرمای موجود در بازار در انواع مختلفی از بسته بندی ها عرضه می گردد. برخی از بسته بندی های رایج خرمای زاهدی به صورت پاکت های زیپدار، ظروف پلاستیکی درب دار است. خرمای بسته بندی وزنی بین 300 تا 700 گرم داشته و بهترین نوع خرما در آن به کار می رود. خرمای زاهدی فراشبند به صورت عمده نیز به فروش می رسد.

فروش خرمای فله در کارتن هایی با وزن 5 و 10 کیلوگرم انجام می گیرد. خرمای فله هم ارزان تر است و هم مشتری بیشتری برای صادرات دارد. خیلی از تاجران بعد از آنکه خرما را به صورت فله ای خرید کردند در کارگاه های خود با نام تجاری شخصی شان خرما را بسته بندی کرده و روانه ی بازار می نمایند.

در هر صورت باید برای بسته بندی به بازر هدف نگاه کرد و نیاز مشتری را شناسایی نمود. در کشورهای اروپایی به بسته بندی های لوکس بهای بیشتری می دهند، هرچند که قیمت بالایی دارند.

خرید خرما از نگین جنوب

برای خرید خرما فشرده و انواع دیگر خرمای مرغوب صادراتی باید به مجموعه ای متخصص تکیه کرد. در این مجموعه خرمای جنوب کشور توسط باغداران و تولید کنندگان عرضه می گردد. لذا هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت با خیالی آسوده می توانید خرید خود را انجام دهید.

عرضه ی خرمای تازه ی امسال با نازل ترین قیمت و همچنین انجام تمام امور مربوط به صادرات در مجموعه ی نگین جنوب انجام میگیرد. اینجا می توانید سفارشات خود را با مشاورین فروش در میان بگذارید و بهترین تجارت را انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *