مرکز فروش خرما زاهدی صادراتی

مرکز فروش خرما زاهدی صادراتی

بازار فروش خرما زاهدی عمده و خرما خاصویی جم در بوشهر یکی از بزرگ ترین مراکز فروش در این شهر است. بسیاری از افراد وقتی اسم خرما را می شنوند بلافاصله به یاد جنوب می افتند. علت این امر آن است که قطب تولید خرما در استان های جنوبی مانند بوشهر، خوزستان و هرمزگان است. بنابراین مراکز پخش خرما نیز در این شهرها فراوان است.

شرکت های بسته بندی و پخش خرما در بوشهر دارای نمایندگی فروش مستقیم می باشند. همچنین در کلان شهری مانند تهران نیز می توان دفاتر نمایندگی شرکت ها را مشاهده کرد. لذا برای خرید از هر دو طریق می توان اقدام کرد.

نمایندگی های اینترنتی فروش خرما زاهدی عمده به صورت مستقیم از نخلستان داران خرما را برای خریدار ارسال می کنند. این کار در زمان و هزینه های مشتری صرفه می جویی می کند. شغل افراد زیادی در استان بوشهر باغداری و فروشندگی خرما می باشد. در واقع وجود نخلستان های بسیار وسیع و سرسبز در جنوب یک نعمت ارزشمند برای کل ایران است.

قیمت خرما زاهدی عمده در بازار

قیمت خرمای زاهدی صادراتی بوشهر

قیمت خرما زاهدی عمده در بازار به عواملی مانند کیفیت، بسته بندی و مقدار سفارش بستگی دارد. هرچه حجم سفارش بیشتر باشد امکان دریافت تخفیف بیشتر نیز وجود دارد. زیرا عمده فروشان کم ترین سود را برای خود رو محصول در نظر میگیرند. با توجه به کیفیت های مختلفی از خرما که در کشور تولید می شود قیمت ها نیز مختلف است.

خرمای درجه یک و درجه دو ممکن است تا 50 درصد اختلاف قیمتی داشته باشند. همچنین خرمای فله بسیار ارزان تر و به صرفه تر از خرمای بسته بندی است. بسته بندی هزینه هایی مانند هزینه ی جعبه، سورتینگ و نیروی کارگر در بر دارد که باعث افزایش قیمت کالا می گردد.

یکی دیگر از عواملی که قیمت خرما زاهدی عمده را تعیین می کند هزینه ی حمل و ترانزیت است. حمل و نقل خرما توسط وسایل مختلفی انجام می شود و به ویژه در صادرات بسیار تعیین کننده است. حمل با کشتی به صرفه ترین راه برای صادرات است.

ارسال خرمای زاهدی به سراسر کشور

خرمای زاهدی عمده درجه یک

پس از برداشت خرما در فصل تابستان و عرضه در عمده فروشی های جنوب کشور به تدریج به سراسر کشور ارسال می گردد. فروش خرما زاهدی عمده در شهرهای بزرگ و پر جمعیت در طول سال انجام میشود.

در مراکز فروش اینترنتی پس از آنکه خریدار سفارش خود را نهایی کرد خرما بلافاصله بارگیری و ارسال می گردد. هرچه ارسال به صورت فوری انجام شود برای فروشنده اعتبار بیشتری را خلق می کند.

ارسال خرما از نخلستان به تمامی شهرها انجام می گیرد و این امکان نیز وجود دارد که خریدار به صورت حضوری مراجعه کرده و بار را تحویل بگیرد. با این کار هم اطمینان خاطر مشتری بیشتر می شود و هم کیفیت بار را میتوان از نزدیک مشاهده نمود.

پخش خرما در تهران

شهر تهران به دلیل آنکه محل حضور تاجران بزرگ ایرانی و خارجی است اهمیت بالایی دارد. مراکز پخش فراوانی در این کلان شهر وجود دارد که انواع خرما را می توان در آن یافت. فروش خرما زاهدی عمده در تهران با قیمت مناسبی انجام می گیرد. وجود فضای رقابتی باعث شده که عمده فروشان به فکر قیمت های بالا نباشند.

مراکز پخش خرما زاهدی عمده در تهران، خرما سیاه را در زمان مناسب و به صورت یکجا از باغدار خریداری می کنند. سپس خرما را جهت نگهداری به سردخانه های موجود در شهر تهران انتقال میدهند. لذا خریدار میتواند بار را همانجا ببیند.

سفارش خرما زاهدی عمده

برای ثبت سفارش خرید خرما زاهدی عمده می توانید با مشاورین فروش مجموعه تماس بگیرید. عرضه و تأمین بهترین خرمای زاهدی ایران بدون واسطه و با قیمت مناسب در مجموعه ی نگین جنوب انجام می گیرد.

با توجه به اینکه نرخ خرما به دلایل مختلفی ممکن است دچار تغییرات شود لذا برا کسب اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین قیمت ها با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *