قیمت خرمای زاهدی صادراتی بوشهر

قیمت خرمای زاهدی صادراتی بوشهر

فروش خرمای پیارم عمده که از مرغوب ترین نوع خرما به شمار می رود در مراکز پخش جنوب انجام میگیرد. استان بوشهر قطب اصلی تولید خرمای زاهدی مرغوب می باشد و لذا دارای عمده فروشی های زیادی است. برخی از کشاورزان به شیوه های سنتی و قدیمی محصول باغ خود را با قیمتی مناسب به فروش می رسانند.

برخی از شرکت های پخش از طریق شیوه های جدید اینترنتی برای فروش خرمای نخلستان داران استفاده می کنند. در این روش واسطه ها حذف شده و خرما به صورت مستقیم به دست خریدار واقعی می رسد. در نتیجه افراد تاجر می توانند با فروش خرما زاهدی سود بیشتری را به دست بیاورند.

منطقه ی پشتکوه از توابع استان بوشهر است که به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی که دارد خرمای ممتازی در آن برداشت میشود. تجار مختلفی به ویژه از کشورهای روسیه و ترکیه از مشتری های اصلی خرمای پشتکوه هستند. آنها کیفیت این نوع خرما را به خوبی دانسته و برای خرید آن به صورت فله ای اقدام می کنند.

بهترین فروشنده ی خرما زاهدی

نمایندگی فروش عمده خرما زاهدی بوشهر

فروشنده های برتر در حوزه ی خرما در کشور همواره به چند نکته توجه دارند که موجب رضایت مشتری میشود. وقتی خریدار از خرید خود راضی باشد این بدان معنی است که از فروشنده نیز راضی است. برای آنکه فروش خرما زاهدی به خوبی انجام شود باید کیفیت را اصل قرار داد.

در کنار کیفیت قیمت منصفانه و متعارف نیز از شروط اصلی موفقیت است. مراکز اینترنتی در سال های اخیر پیشرفت های چشمگیری در زمینه ی تأمین و فروش انواع خرما داشته اند. انجام خدمات متعدد مانند تضمین کیفیت محصول، ارسال سریع و به موقع و ارائه تخفیف از جمله این خدمات است.

بهترین فروشنده ی خرما زاهدی شرکتی است که موارد فوق را رعایت کند و نیاز مشتری را به خوبی ببیند. ارائه ی پیشنهاد به تجار می تواند کمک خوبی به آنها کند. زیرا برخی از خریداران و تجار تجربه ی زیادی در خرید و فروش خرما زاهدی ندارند. ما در این مجموعه به صورت رایگان تجربیات فروش و صادرات خود را در اختیار مشتری قرا می دهیم.

انواع بسته بندی خرما زاهدی

فروش عمده خرمای زاهدی صادراتی

خرمای زاهدی از انواع خشک و نیمه خشک خرما محسوب می شود. این نوع خرما دارای بازار فروش مناسبی بوده و از کشورهای مختلفی برای خرید آن اقدام می شود. فروش خرما زاهدی در بسته بندی مزایا و معایبی دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

خرما را در ظروف مختلفی می توان بسته بندی کرد که انتخاب نوع آن باید طبق نیاز بازار باشد. جعبه های کارتنی، ظروف پلاستیک درب دار و پاکت های زیپدار از انواع رایج آن است. طرح روی این بسته ها تأثیر زیادی بر جذب مشتری و بازریابی خرما دارد.

بسته بندی جذاب می تواند فروش را متحول کند. این کار در کشورهای پیشرفته و صنعتی به خوبی انجام میشود. اما در کشور ما عمده خرمای زاهدی به صورت فله ای و در کارتن های 10 کیلویی به فروش میرسد. فروش خرما زاهدی در بسته های کوچک قیمت بالاتری برای مصرف کننده دارد اما در عوض کیفیت و زیبایی محصول بیشتر است.

خرید خرما از باغدرا

برای خرید خرما فشرده به صورت مستقیم از نخلستان داران باید به موقع اقدام کنید. در فصل برداشت خرما برخی از کشاورزان که نیاز شدیدی به پول دارند و یا جایی برای نگهداری خرما ندارند اقدام به فروش خرما زاهدی خود می کنند. در این زمان می توان با قیمتی مناسب خرما را تهیه کرد. در عیر این صورت باید از واسطه ها خرید کنید.

همچنین مجموعه ی نگین جنوب علاوه بر داشتن نخلستان های فراوان، با ایجاد تعاملی ارزنده با سایر باغداران اقدام به عرضه و فروش خرما زاهدی می نماید. عرضه ی خرما با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت از افتخارات این مجموعه می باشد. برای سفارش عمده ی انواع خرما و کسب اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *